MuscleMeat

Open Eemsmond, 11 april (alle BB-ballen verzamelen!!)

Bezoekers in dit topic

Ja oke..

Maar ik zelf zou mijn moeder niet echt mee willen hebben.
 
Purple zei:
Ik ga trouwens ook met openbaar vervoer erheen... ruim 3 uur reizen maar dan wrdt ik al wel in Groningen opgehaald.

O wie haalt je op vanuit grun?? ;)
 
Iemand die ook gaat kijken in Delfzijl.
 
:D

nee toch??
 
Maken jullie dan ook ff wat foto's die hier gepost worden? :D

Twee die bij mijn sportschool trainen doen er ook aan mee, ben wel benieuwd wat er verder nog allemaal rondloopt..:thumbs:
 
Purple zei:
Ja oke..

Maar ik zelf zou mijn moeder niet echt mee willen hebben.
mwoah, lijkt me wel lachen, als ze maar niet raar gaat doen :D
en mijn moeder vindt hettrouwens maar onzin wat ik doe, maar ze wil het wel eens zien :D
 
zijn er nou nog wel of niet kaarten te verkrijgen :S word een beetje verwarrend zo...ennuh waar houden ze t nou precies in delfzijl..hebben verschillende lokatie`s molenberg of iets anders?
 
ja, vraag me ook af, zijn er nog kaarten aan de deur te krijgen? heb namelijk iemand die wel mee wil maar nog geen kaartje heeft.. :rolleyes:
 
Voor overdag zijn er zo en zo nog kaarten aan de deur te krijgen.
Weet alleen niet of er ook nog kaarten zijn voor in de avond.
 
het gaat me om kaarten voor de avond, dus na 18:00 zeg maar, als iemand die nog heeft laat het dan ff weten :D
 
Beetje raar in deze tijd, nergens aankondigingen, geen telefoonnummers (alleen voor deelnemers), geen posters (althans ik heb ze niet gezien, misschien als je in Delfzijl woont en in sommige sportscholen), en geen website ???

Het lijkt wel een underground gebeuren waar men liever geen publiek bij heeft ?

Ik weet geen locatie en geen programma.
 
Het wordt gehouden in de molenberg in Delfzijl.
Het avondprogramma begint om 18.00 uur.

Deze wedstrijd staat trouwens ook niet aangegeven op de site van de molenberg zelf.
 
nee ik heb ook de site van de molenberg helemaal door gekeken, kon er niets over vinden...nou maar hopen dat t niet een grote grap is ;) maar goed, ik heb in delfzijl ook geen posters gezien..ik ga gewoon smiddags heen en als t dan uitverkocht is dan keer ik weer om naar huis, en dan is er vast wel iemand die er een stukje over schrijft zodat de thuisblijvers onder t genot van een bakkie thee alles ff kunnen nalezen ;)
 
Op mijn sportschool hangt wel een poster...maarja...ik train dan ook vlakbij de molenberg... :rolleyes:
 
city gym cker ;)
 
lol, iedereen met stift zijn naam op het voorhoofdt schrijven zeker
 
He anders spreken we met zijn allen in de wc af :D
 
Back
Naar boven