Fitness Seller

Open Eemsmond Cup.

Bezoekers in dit topic

AndreNL

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
5 mrt 2003
Berichten
140
Waardering
0
Zondag 20 April was het zover. De open Esmond Cup in Delfzijl. Het was echt super. Wat een reuzen allemaal zeg. Heb ook nog een hele tijd met Ed van Amsterdam gepraat die stond zomaar naast mij schrok me dood toen :D. Ik heb uiteraard foto's gemaakt. Hier zijn er alvast een paar. Op de eerste foto is een kennis van mij te zien Jacob Harmsma hij staat 2e van links. hij deed mee aan de Heren B zwaarder dan 90kg. Hij staat ook op de 3 foto's onder de eerste.


[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Ik zal de andere foto's ook zeer snel posten.

grtz,

Andre:D
 
TOF man!!! en plaats de nieuwe foto van je rug ook meteen, ziet er echt toppie uit :thumbs:
 
van mijn sportschool hebben er ook een aantal meegedaan ik heb ze nog niet gesproken. goed dat er foto's op staan!!!!
 
toch vergeleken met ronnie levrone etc zijn ze toch best klein :D hehe.. maar ik zou willen dat ik zou was :D
 
Leuk man die foto's. Blijven posten en Elmar, vergeleken met Ronnie zijn wij (al spreek ik nu meer van mezelf) maar een klein micro organisme dat net komt kijken:D

krijg je overigens ook begeleiding van die kennis van je?
 
Nog even wat foto's van toch wel een van de betere body builders. Ed van Amsterdam.

[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]


zal vanmiddag nog wat posten.

grtz,

Andre
 
Originally posted by Elmar
toch vergeleken met ronnie levrone etc zijn ze toch best klein :D hehe.. maar ik zou willen dat ik zou was :D

Nou ze liepen ook door de zaal heen voor en na de tijd. Maar er zitten echt reuzen bij zeg. Die kennis van mij is ook zo'n reus. 1m80 en 110kg met 3/4% lichaamsvet :eek:

grtz,

Andre
 
Is er al een data bekend wanneer de volgende Eesmond Cup in Delfzijl is. Ik wil er met een aantal BB-maatjes naar toe....

Groeten,
The_Oak
 
Back
Naar boven