AndroidHealthClinic

Open potje Dbol

Bezoekers in dit topic

GymAmsterdam

Novice
Lid geworden
15 nov 2020
Berichten
4
Waardering
1
Beste leden,

Ik heb een kort vraagje. Ik heb een potje Dbol dat 1,5 jaar geleden is geopend en gebruikt, maar ik had nog wat over. Precies genoeg voor een kickstart van 3,5 week.
De expiry date is 8-2021 (nog goed dus), maar ik merk nog weinig effect in kracht na 5 dagen.

Zou dit potje nog goed zijn en moet ik het nog wat dagen aankijken of is het beter om direct een nieuwe te halen?

Bedankt alvast voor jullie input!

Gr,
 
Dianabol hoor je wel vrij snel te voelen. Het is geen anavar.
 
Merk zelf amper krachttoename op orals.
 
Dank voor jullie reacties. De gear is volgens mij niet fake, want de vorige keer dat ik dezelfde pot gebruikte werkte het wel... Misschien is de dosering te laag te laag voor me. Mijn kuurverleden is een keer of 5 en heb bijna alle middelen wel eens gehad.

Ik zit op 30mg omdat ik geen zin heb in teveel oestrogeen en ik mijn doel is 'slechts' een kilo of 5 pakken droge spiermassa in 12 weken.

Het plan is als volgt:

Week 1-3 Dbol 30 mg kickstart
Week 1 250mg test - 100 mg primo
Week 2-12 500 mg test + 200 mg primo

Eerste week wat minder om het lichaam te laten wennen aan de verhoging.
Vrij simpel eigenlijk. Die middelen als tren, deca e.d. ben ik een beetje klaar mee.

Vandaag dag 6 maar nog geen krachtverschil gezien :(

Baal wel eigenlijk haha. Ik ben gewend dat het wel met een dag of 3 start met het vocht en vollere spieren.. vandaar mijn twijfel ook.

Tips over het kuurschema zijn vanzelfsprekend altijd welkom ;)
 
Ik heb trouwens ook een gesloten potje winstrol liggen.

Is het een achterlijk idee om de dbol te stoppen en over te stappen naar winstrol voor kickstart? Of is dat een aanslag op mn lichaam want de 2 werken natuurlijk anders en ik ze uit het niets switch.

Het gaat mij puur om in de eerste 3 a 4 weken wat extra's te hebben want de test die ik heb is cypionaat en dat kan wel even duren voor dat eindelijk eens start met werken haha

Hoor het graag!
 
Als je zo nodig gelijk iets wil “voelen” moet je lekker heroïne gaan spuiten ofzo. Dan is bodybuilding niks voor jou.

Die test, primo en dbol en weet ik veel wat je allemaal nog meer neemt werkt vanaf dag 1 dat je het neemt (als het echt is tenminste, lol). Heb gewoon eens wat geduld en ga lekker hard trainen en eten.
 
Ik weet niet waar ik zo'n onbeschofte reactie en rare toon aan te danken heb om eerlijk te zijn. Ik kom hier omdat ik wat vragen heb over mn gear en tegelijkertijd het een en ander wil opsteken van mensen die meer kennis en ervaring hebben. Dat is toch niet raar?

Ik ben hier gewoon met de beste bedoelingen hoor.
 
Waarom zou je in de eerste weken van je kuur meer gaan gebruiken dan in de rest van je kuur?

Je kan verder gewoon switchen van oral....
 
dbol (methaandienone) begint receptoren te bezetten op de eerste dag van gebruik. het begin van de werking is voelbaar en na 7 dagen (in mijn geval) is een dosis van 30 mg voldoende.
na 7 dagen begint een betere regeneratie en begint het "pompen" tijdens de training.
mijn mening ?
een kleine hoeveelheid primobolan, een grote hoeveelheid testosteron.
hoe vaak gebruik je de cyclus?
wat voor resultaten verwachten we?
 
Ik vind het ook niet echt een top kuur.

500 mg testosteron per week en 400 mg primobolan per week lijkt me beter en laat die orals lekker weg.
 
Ik ben na ervaring met dbol, winstrol en anavar ook om. Orals doen ook te weinig voor mij. Heb meer aan 125mg test p/w meer dan bijv 350mg (50mg pd) orals op een week. Maar dat is uiteraard persoonlijk.
 
dbol merk ik in 2 dagen.
 
Back
Naar boven