MuscleMeat

Open sterkste man van Limburg (B) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jongens, ik trek me bij deze terug uit de wedstrijd helaas ivm herstel Brielle! Succes.
 
allé, het traditionele afzeggen voor de wedstrijd begint weer, kom op mensen waar zitten al die strongmen? lichte B-wedstrijd, ideaal om je eigen grenzen te verleggen maar niemand die dat dus wil?
bon, we zullen rap thuis zijn zeker:(
 
  • Like
Waarderingen: koef
update onderdelen
 
mja david, ik vind dat ook eigenlijk, maar heb zelf al 3 b-wedstrijden gedraait dit jaar (limburger, donkermeer en brielle), dat vind ik wel genoeg eigenlijk... anders deed ik zeker mee, mooie wedstrijd en in de buurt:)
 
Het is een leuke wedstrijd, jammer dat het weer een stuk rijden is
 
mja david, ik vind dat ook eigenlijk, maar heb zelf al 3 b-wedstrijden gedraait dit jaar (limburger, donkermeer en brielle), dat vind ik wel genoeg eigenlijk... anders deed ik zeker mee, mooie wedstrijd en in de buurt:)

voor Donkmeer zat je ook lang zo te trunten, maar je werd wel 5e, ben je nou een lid van Team Limburg of nog steeds judokamietje? :eek::D:D:D
Lexxie, stamp die jonkies bij jou nou eens de grens over wil je :p
grapje hé, als je liever recupereert doe maar, luister naar je lichaam, liever dat dan uit elkaar hangen zoals ik tegenwoordig;)
 
Komaan Domie :) geen heavy yokes, geen heavy deads, wedstrijd is redelijk licht voor het gestel
 
Niet bedoeld om te rellen ofzo, maar je wist toch wel al langer dat beide wedstrijden in opeenvolgende weekends komen? Ik vind het dan vreemd om je toch eerst in te schrijven, om dan op het laatste moment af te zeggen. Is vooral nogal lullig naar de organisatie toe, zeker als je ziet dat er al weinig deelnemers zijn.
(tenzij het idd om een blessure gaat, dan heb ik niets gezegd :) )
 
Helaas SMTL kan deze keer niet inspringen zoals bij donkmeer.! De meeste gaan naar Celtic of hebben Demo. :cool:
 
Begrijp ik nu goed dat er maar 5deelnemers zijn???
 
Begrijp ik nu goed dat er maar 5deelnemers zijn???

ik vrees van wel :mad: dit maakt me zo ambetant, was ik niet serieus geblesseerd, ik deed alsnog mee voor de show, komaan mensen, en dan neuten volgend jaar dat er niet genoeg wedstrijden zijn zeker:( wie gaat het nog zien zitten om in dit soort omstandigheden wedstrijden te organiseren?
 
WTF?! 5 deelnemers maar, dit is toch gewoon een mooie wedstrijd, waar blijft die animo?!

En dan te bedenken dat ik over een maandje gewoon mee zou mogen doen, potverdomme :mad: :mad: :mad:
 
Zou opzich wel willen meedoen, al is de wedstrijd misschien net iets te zwaar, maar met het BK powerlifting de volgende dag zit het er niet echt in.
 
Zonde dat ik geen vrij heb, anders had ik zeker mee gedaan!
 
Ik heb hele week nog niet kunnen trainen, en dit weekend is er ook geen training at woopyville..
dus ik zou wel mee willen doen, lijkt me zowiezo goed om eens wedstrijdervaring op te doen
.
dus bij deze present voor zaterdag
 
Ik heb hele week nog niet kunnen trainen, en dit weekend is er ook geen training at woopyville..
dus ik zou wel mee willen doen, lijkt me zowiezo goed om eens wedstrijdervaring op te doen
.
dus bij deze present voor zaterdag


whoehoe, :D. Zo moet dat.
Even gegevens doormailen naar dirk aub, dan zet ik je erbij.
 
heb ik gedaan, tot zaterdag!
 
Ik heb hele week nog niet kunnen trainen, en dit weekend is er ook geen training at woopyville..
dus ik zou wel mee willen doen, lijkt me zowiezo goed om eens wedstrijdervaring op te doen
.
dus bij deze present voor zaterdag

Stel industrial gym niet teleur en kom thuis met de eerste plaats é, vecht het maar uit met youri :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven