Fitness Seller

Open vial

Bezoekers in dit topic

IronWarrior

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
4 jan 2016
Berichten
3.461
Waardering
2.155
Lengte
1m90
Massa
113kg
Vetpercentage
15%
DBB’ers,

Nu heb ik nog een open testosteron enanthaat vial en een open deca vial. Ze zijn ongeveer al een jaar open. Ze hebben altijd op kamertemperatuur en rechtop gestaan. Kan ik ze straks weer gebruiken of zeggen jullie weggooien?
 
Vast wel. Zou ik t risico nemen voor 2 tienen handel? Zeker niet.
 
Waarom zou dat niet meer kunnen? Of denk je dat een flip off cap een bepaalde bescherming bied waardoor het wel lang houdbaar blijft?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik krijg het idee dat veel mensen denken dat wanneer ze de flip off cap eraf halen de vial open is. De flip off cap bied geen enkele bescherming tegen bacteriën lol.

De rubberen stopper zorgt daarvoor maar als je daar een paar keer je naald hebt ingedrukt is dat alsnog geen probleem, daar zijn die rubberen stoppers voor gemaakt.

Daarnaast flikkeren de meeste UG Labs er genoeg Benzyl Alcohol bij zodat alles steriel blijft in de vial. Bacteriën krijgen dan amper de kans om te broeien.
 
Ik krijg het idee dat veel mensen denken dat wanneer ze de flip off cap eraf halen de vial open is. De flip off cap bied geen enkele bescherming tegen bacteriën lol.

De rubberen stopper zorgt daarvoor maar als je daar een paar keer je naald hebt ingedrukt is dat alsnog geen probleem, daar zijn die rubberen stoppers voor gemaakt.

Daarnaast flikkeren de meeste UG Labs er genoeg Benzyl Alcohol bij zodat alles steriel blijft in de vial. Bacteriën krijgen dan amper de kans om te broeien.

Duidelijk.
 
Back
Naar boven