Fitness Seller

Operatie hand.

Bezoekers in dit topic

revange

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
1 sep 2011
Berichten
415
Waardering
31
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal.

Dinsdag word ik geopeerd aan mijn hand en dan lig ik er een x aantal weken uit. Weet ook niet hoe snel herstel gaat. Maar wat zou ik doen kwa trainingen? Benen blijf ik zo goed mogelijk pakken, er zijn zat oefeningen die ik zonder 2 handen kan doen. Wat zal ik doen kwa bovenlichaam? Kan zo wel een paar oefeningen bedenken, maar zal ik bovenlichaam ook gewoon zo zwaar mogelijk pakken of gewoon wat lichter en dan een soort deload van maken?

Ik ben vorige maand op vakantie geweest en ook niet gesport. Dus dat is dan ook een soort van deload geweest. Mijn voeding blijft wel gewoon goed.

Wat denken jullie ervan?
 
Everyday is legday
 
Elke dag lijkt me een beetje veel van het goede Haha. Misschien 3x per week en tussendoor een beetje van alles. Even kijken wat ik allemaal kan doen met 1 hand.
 
Ik zou je bovenlichaam lekker laten voor wat het is en gewoon een x aantal keren je benen trainen. Je wilt de wond en het herstel niet in de weg zitten lijkt mij... Die paar weken je bovenlichaam niet kunnen trainen overleef je wel.
 
Cardio - Benen - Buik. Die 3 kun je blijven doen en voor de rest lekker je bovenlichaam met rust laten tot je weer mag sporten
 
Ik zou je bovenlichaam lekker laten voor wat het is en gewoon een x aantal keren je benen trainen. Je wilt de wond en het herstel niet in de weg zitten lijkt mij... Die paar weken je bovenlichaam niet kunnen trainen overleef je wel.

Dit! Ik kan het alleen maar beamen, dat je je wond(en) echt beter rust kunt geven. Anders ben je straks veel verder van huis en kun je helemaal niet meer trainen. Die paar weken overleef je wel...

Geloof me, ben zelf net geopereerd en heb te snel inspanning verricht, waardoor ik ten minste een week terug in herstel ben gezet. Ruhe kan je redden...is een heel oud gezegde, van een oude man :D
 
Ik zou je bovenlichaam lekker laten voor wat het is en gewoon een x aantal keren je benen trainen. Je wilt de wond en het herstel niet in de weg zitten lijkt mij... Die paar weken je bovenlichaam niet kunnen trainen overleef je wel.

Ja zal het wel overleven. Maar bovenlichaam niet trainen is toch het zwaarste altijd haha.

Cardio - Benen - Buik. Die 3 kun je blijven doen en voor de rest lekker je bovenlichaam met rust laten tot je weer mag sporten

Ja klopt is ook. Als mijn voeding goed blijft ook dan zal het terugvallen in kracht en massa ook wel meevallen.

Dit! Ik kan het alleen maar beamen, dat je je wond(en) echt beter rust kunt geven. Anders ben je straks veel verder van huis en kun je helemaal niet meer trainen. Die paar weken overleef je wel...

Geloof me, ben zelf net geopereerd en heb te snel inspanning verricht, waardoor ik ten minste een week terug in herstel ben gezet. Ruhe kan je redden...is een heel oud gezegde, van een oude man :D

Oh dat is een stuk minder ja! Ben je ook geopereerd aan je hand?


Het is ook al de 3e keer dat ik weer geopereerd word dus het is al flink balen. Ben al bijna 2 jaar bezig met mijn hand. Elke keer bouw ik weer massa op en dan zie ik het weer verdwijnen, maar ik heb het wel snel weer allemaal terug. Met een paar kilootjes extra vet :p
 
Oh dat is een stuk minder ja! Ben je ook geopereerd aan je hand?

Ben geopereerd aan een navelbreuk, dus ben/was 6 tot 8 weken uitgeschakeld v.w.b. krachttraining. Ben sinds afgelopen zaterdag weer begonnen met cardio (en stiekem lichte armoefeningen). Maar ik ging na een week de mist in door (te) zware boodschappen te tillen, terwijl ik minstens 6 weken rust moest houden. Toen is hoogstwaarschijnlijk aan de binnenkant iets losgescheurd. Vandaar mijn opmerking...geef je wonden de rust die ze nodig hebben om echt helemaal te herstellen. Die week extra rust kan het verschil maken...
 
Ben geopereerd aan een navelbreuk, dus ben/was 6 tot 8 weken uitgeschakeld v.w.b. krachttraining. Ben sinds afgelopen zaterdag weer begonnen met cardio (en stiekem lichte armoefeningen). Maar ik ging na een week de mist in door (te) zware boodschappen te tillen, terwijl ik minstens 6 weken rust moest houden. Toen is hoogstwaarschijnlijk aan de binnenkant iets losgescheurd. Vandaar mijn opmerking...geef je wonden de rust die ze nodig hebben om echt helemaal te herstellen. Die week extra rust kan het verschil maken...

Ja het is moeilijk om stil te zitten als je wilt vlammen haha. Ga je toch stiekem wat dingen doen allemaal.
Ik moest ooit geopereerd worden aan een liesbreuk en toen vonden ze ook gelijk een navelbreuk en hebben ze die ook gelijk meegenomen, maar was maar een klein breukje. Mocht toen ook een week geen auto rijden, maar volgende dag zat ik gelijk achter het stuur. Ook niet slim.
 
Back
Naar boven