XXL Nutrition

Operatie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Outlawz

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 aug 2006
Berichten
59
Waardering
0
Hee allemaal,

Ik ben vorige week donderdag geopereerd aan me lies. Ze zeiden dat ik 4 weken niet mocht sporten. Maar ik voel me gewoon top en helemaal geen pijn, en ik wil harstikke graag weer fitnessen. Is dit wel zo slim of helemaal niet? Graag jullie meningen.

Groetjes
 
Ik zou het niet doen en me houden aan het advies.
Als je nu bijv zwaar je benen gaat trainen kan er te grote druk komen op je lies/de plek waar je geopereerd ben.

niet doen dus.
 
Ik zou het niet doen en me houden aan het advies.
Als je nu bijv zwaar je benen gaat trainen kan er te grote druk komen op je lies/de plek waar je geopereerd ben.

niet doen dus.


Ja dat snap ik, maar me bovenlichaam zoals; biceps/triceps/schouders?
 
hm, ja dat zou op zich wel moeten kunnen, maar ik zou niet gaan deadliften bijv.
 
Ik heb echt zo zin om weer te gaan fitnessen, me rug is dat ook mogelijk om die erbij te betrekken?
Maar volgens mij vinden me ouders het niet zo slim.. ghehe.
 
Gewoon die rust nemen, het heeft naderhand alleen maar voordelen.
 
beter dat je je lichaam die 4 weken rust geeft, wat is nou 4 weken??

ik zou me gewoon houden aan zijn advies.
 
Je lies is te vergelijken met je achillespees. In beide gevallen is bij een verrekking of scheuring het herstel bijna bovennatuurlijk. Vaak na een paar dagen lijk je al volledig hersteld. Laat je door je gevoel niet misleiden want ik ben in beide gevallen van een koude kermis thuis gekomen. Ik had alleen het geluk dat ik niets compleet afscheurde. Hou je aan de richtlijn van de arts, als je forceert kan je uiteindelijk wel eens zwaar de sjaak zijn.
 
Back
Naar boven