XXL Nutrition

opgeblazen buik

  • Topic starter anak
  • Startdatum
  • Reacties 29
  • Weergaven 3K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

anak

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2005
Berichten
276
Waardering
0
Op sommige dagen hebben ik een opgeblazen buik. Als ik dan in profiel voor de spiegel ga staan en ik laat mijn buikspieren los dan zie ik daar verdorie een kleine ton! :mad:

Ja ik durf sommige weekends wel eens te zondige en een biertje te drinken maar zeg me nu niet dat dit een bierton is he. Is het van zoveel water te drinken op een dag. Na enkele dagen trainen van de buikspieren is het wel veel minder hoor. Ik voel me hier echt niet goed bij! Iemand hier ervaringen mee?
 
gewoon jezelf trainen dat je altijd je buik inhoud buikspieren aanspant na verloop van tijd wordt het een automatisme
 
heb er zelf ook wel een beetje last van.is vrij normaal hoor,maar ja die biertjes zijn ook zo verrekte fijn he? :beerbang: :nanner:
 
Ronnie heeft daar ook last van dus dan mag het.
 
Hey ja zeg een biertje is fijn en lekker naturel. Liefst geniet ik dan wel eens van een Blonde Leffe (trapist) maar om daarvan nu zo een ton te krijgen... :rolleyes:

Nu heb ik pas gedaan met trainen (ook buik) en heb er nu niet veel last van. Maar als 's avonds of 's morgends na mijn shake is het erg! :mad:

BTW, wie is Ronnie?
 
Mars zei:
Ronnie heeft daar ook last van dus dan mag het.
Net dát maakt van Ronnie niet de beste bb'er ter wereld vind ik, zoals anderen wel eens beweren.
 
Tjalle zei:
gewoon jezelf trainen dat je altijd je buik inhoud buikspieren aanspant na verloop van tijd wordt het een automatisme
Als je wandelt lukt dit inderdaad goed na een tijdje, maar kun jij dat ook terwijl je lang moet zitten ?
 
anak zei:
Hey ja zeg een biertje is fijn en lekker naturel. Liefst geniet ik dan wel eens van een Blonde Leffe (trapist) maar om daarvan nu zo een ton te krijgen... :rolleyes:

Nu heb ik pas gedaan met trainen (ook buik) en heb er nu niet veel last van. Maar als 's avonds of 's morgends na mijn shake is het erg! :mad:

Hoeveel eet je dan per dag? Zoals ik het zo zie eet je je misschien tonnetje rond :rolleyes:. Hoe is je buik smorgens, stuk platter?
 
OMG jullie doen erom om met geflexte abs rond te lopen? get a life ???

Een ton die gevormd is, en niet hangt vind ik wel passen bij een monster fysiek btw, komt door het vele vreten en buik naar buiten duwen tijdens squatten en deadliften.
 
Kom op zeg !!!
We kennen toch allemaal Ronnie Breukhoven wel ??!!
Die met die opgespoten botox spieren, je weet wel Ronnie...
 
Je weet toch?? Ronnie van overkant. JE BUURJONGEN NOTABENE!!!! :mad:
 
jah, als ik gegeten heb, ga ik precies baren :D
alhoewel de abs nog te zien zijn (er ligt dus niet te veel vet OP)

hoe komt het eig dat ie helemaal opblaast? Omdat je eten in je darmen zit en deze uitzetten als ze het aan het verwerken zijn mss?
 
Justifire zei:
Kom op zeg !!!
We kennen toch allemaal Ronnie Breukhoven wel ??!!
Die met die opgespoten botox spieren, je weet wel Ronnie...

Rustig aan... ik ben maar een beginner hoor. Hoe kan ik die man nu kennen.
 
ik heb het ook, een vrij 'dikke' buik....

een 85 cm omtrek :mad: wil naar een 70/72... over een 2 a 3 jaar.
Eerst wat massa aanwinnen, das voorlopig het belangrijkste ! :D

Hoeveel oefeningen doen jullie by de way voor je abs per week ?
 
mosfet zei:
jah, als ik gegeten heb, ga ik precies baren :D
alhoewel de abs nog te zien zijn (er ligt dus niet te veel vet OP)

hoe komt het eig dat ie helemaal opblaast? Omdat je eten in je darmen zit en deze uitzetten als ze het aan het verwerken zijn mss?

Ja lijkt me ook logisch maar het demotiveert me damned :mad:
Ach ik zal maar beginnen met steeds mijn buik in te houden he dan hoef ik er niet op te kijken. Maaruh? Arnold was toch ook zwanger... niet?
 
anak zei:
Ja lijkt me ook logisch maar het demotiveert me damned :mad:
Ach ik zal maar beginnen met steeds mijn buik in te houden he dan hoef ik er niet op te kijken. Maaruh? Arnold was toch ook zwanger... niet?

Abs train ik 3x/week met totaal gewicht aan schijven (op borst) 25 Kg. Is heel effectief bij mij. Doet lekker veel pijn!
 
noppes zei:
Als je wandelt lukt dit inderdaad goed na een tijdje, maar kun jij dat ook terwijl je lang moet zitten ?

gewoon goede houding aannemen tijdens het zitten, ik merk mezelf erop dat ik onbewust mijn buik inhoud en altijd mijn abs gespannen houd.. maarjah tijdje oefenen he owjah met goede houding versta ik da tje met je rug recht tegen de rugleuning aanzit en niet onderuit gehangen
 
Back
Naar boven