XXL Nutrition

opgeblazen buik!!??

Bezoekers in dit topic

Welke produkten gebruik je dan om zuivel te vervangen? En hoe is je ontbijt als ik vragen mag?

Mijn ontbijt is nu kwark van melkunie (zie foto), pindakaas (niet bij elkaar)
Dezelfde kwark neem ik voor het slapen en ik neem soja eiwit van MP (bijna zelfde prijs als isolaat van mp).

Toen ik nog havermout nam in de ochtend nam ik dat altijd met alpro almond milk (unsweetend of sweetend scheelt 20kcal per 100ml) of alpro cocos milk. Dat in combinatie met wat diepvriesfruit, mokka instant kaffee zakje, 1 thee lepel cocapoeder en schep choco soja eiwit was een van de lekkerste dingen die ik nam.
Ipv soja eiwit kan je ook een van de 10000 andere soorten zuivelvrije shakes nemen, maar het is het wel echt waard imo.

IMG_3845-512x768.jpg
 
Mijn ontbijt is nu kwark van melkunie (zie foto), pindakaas (niet bij elkaar)
Dezelfde kwark neem ik voor het slapen en ik neem soja eiwit van MP (bijna zelfde prijs als isolaat van mp).

Toen ik nog havermout nam in de ochtend nam ik dat altijd met alpro almond milk (unsweetend of sweetend scheelt 20kcal per 100ml) of alpro cocos milk. Dat in combinatie met wat diepvriesfruit, mokka instant kaffee zakje, 1 thee lepel cocapoeder en schep choco soja eiwit was een van de lekkerste dingen die ik nam.
Ipv soja eiwit kan je ook een van de 10000 andere soorten zuivelvrije shakes nemen, maar het is het wel echt waard imo.

Bekijk bijlage 452672

Bedankt voor alle info. Ik ga eens op onderzoek uit. Misschien is lactosevrij eten wel de oplossing voor mij.
Ik ben sinds vandaag overgestapt naar Soja Yoghurt. Eens kijken hoe dit gaat.
 
Je bent niet toevallig moslim?

Die hebben namelijk wel vaker last van opgeblazen lichaamsdelen.
Leuke opmerking zeg!
Op zoek naar aandacht door mensen af te kraken?
 
Ja precies,normaal doen ken jij niet.
Mensen zoals jij moeten altijd de clown uithangen ten koste van andere.
Zielig!
Precies wat? Geen flauw idee waar je het over hebt. Welke mensen kraak ik af?
 
klinkt wellicht tegenstrijdig... maar minimaliseer je eetmomenten eerst naar 5. desnoods naar 4. de porties vergroten.
geeft je darmen meer rust.
aangezien je in de ochtend weinig last hebt.
en zout inname verhogen. vergeet jodium niet!
 
amir1121 lkkr makkelijk natuurlijk om je onzin te spuwen maar het dan niet kunnen beargumenteren. Heel typisch.
 
klinkt wellicht tegenstrijdig... maar minimaliseer je eetmomenten eerst naar 5. desnoods naar 4. de porties vergroten.
geeft je darmen meer rust.
aangezien je in de ochtend weinig last hebt.
en zout inname verhogen. vergeet jodium niet!

Thanks voor je reactie Kale

Wel ik heb daar ook weleens aan zitten denken.. maar aan de andere kant worden de porties dan wel groter.
Waarom zoutinname verhogen? toch verlagen juist zou ik zeggen?
 
Mijn bovenbuurman is 'mensen'? Doe je nou gewoon expres zo dom of komt het door de inteelt?
Degene die op zo een onrespectvolle, facistische manier communiceert met mensen waar neo-nazis nog jaloers op zouden worden, noemt mensen die hij beledigd , die hem niks aangedaan hebben en niet eens kennen, dom?
Maat, je leven is een en al haat en je denkt in hokjes.
Heb het niet met jou,maar wel met je vriendin/vrouw te doen.
 
amir1121 lkkr makkelijk natuurlijk om je onzin te spuwen maar het dan niet kunnen beargumenteren. Heel typisch.
Is dat niet iets waar jij mee begon? Vindt het respectloos om zo over andere mensen te praten, en alle moslims over een kam te scheren..
 
Degene die op zo een onrespectvolle, facistische manier communiceert met mensen waar neo-nazis nog jaloers op zouden worden, noemt mensen die hij beledigd , die hem niks aangedaan hebben en niet eens kennen, dom?
Maat, je leven is een en al haat en je denkt in hokjes.
Heb het niet met jou,maar wel met je vriendin/vrouw te doen.
Inderdaad. Jij kent mij niet, je hebt geen flauw idee wie ik ben. Maar blijkbaar weet jij toch alles over mij met je "het soorten mensen zoals jij" opmerking. Ik hoef je niet te kennen om te zien dat je aardig achterlijk bent als je zulke opmerkingen plaatst om vervolgens in de stereotype slachtofferrol terug te vallen waarin je jezelf tegenspreekt.

Ik heb ook geen idee of neo-nazi's jaloers op mij zouden worden. Ik ken geen neo-nazi's.

Wat is trouwens een facistische manier van communiceren?
 
Is dat niet iets waar jij mee begon? Vindt het respectloos om zo over andere mensen te praten, en alle moslims over een kam te scheren..
Humor is inderdaad niet iets waar moslims bekend om staan. Dat soort flauwe grapjes over opgeblazen lichaamsdelen zijn echt onder de bomgordel.

O shit nu doe ik het weer.
 
Hush-hush
 
Back
Naar boven