MuscleMeat

Opgeblazen gevoel, Kotsneigingen, Duizelig, Misselijk

Bezoekers in dit topic

Davenger

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
1 nov 2014
Berichten
795
Waardering
72
Lengte
1m84
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
De dingen die ik in de titel heb genoemd krijg ik nu echt vaak als ik ga fitnessen en het is 10x zo erg als ik benen train. Daarom skip ik steeds vaker de Lowerbody dagen..

Ik dacht eerst dat ik te laat ging eten voordat ik ging fitnessen, dus dat de tussentijd te kort was. Maar eerst at ik een uur ertussen toen 2 en af en toe 3uur ertussen maar dan voel ik me meer futloos. Het maakt ook niet echt uit wat ik eet ervoor. Ik heb een shake geprobeerd met havermout en een banaan of een paar boterhammen met pindakaas. Soms ook een kleine tussendoor ervoor geprobeerd maar het maakt niet uit, het blijft meestal wel terugkomen.

Wat kan ik hieraan doen? Ik ben nu 6/7 weken bezig met een trainingsschema, dus kan een deloadweekje helpen? De compounds worden ook steeds zwaarder.
 
Benen trainen!!!!!
 
download.jpg
 
Hou je bij wat je over heel de dag binnen krijgt? Misschien heb je wel een heel groot kcal te kort?
 
Hou je bij wat je over heel de dag binnen krijgt? Misschien heb je wel een heel groot kcal te kort?
Ik krijg nu 3600kcal binnen, en ik houd het bij met Fitnesspal.
Ben 1.84cm, 81kg, 17jr
 
Misschien wat meer op je ademhaling letten tijdens training. Benen is gewoon een ramzware spiergroep en kost veel inspanning. Ik heb t zelf ook regelmatig als ik helemaal hijgend aan m'n bidon water begin te lurken dat ik het idee heb alleen maar lucht door te slikken en dat creëert dan een opgeblazen gevoel.
Ook is lactose intolerantie misschien iets om naar te kijken.
 
Had ik ook met legdays, Alleen met legdays. Iedereen in de gym had het over voeding als ik bijna out ging. Voeding is altijd in orde.
Het had er bij mij mee te maken dat ik altijd op zijn zwaarst ging in de ochtend vroeg. En eigenlijk alleen bij leggpress ( hoofd laag 400kg )
 
Back
Naar boven