AndroidHealthClinic

OPgeblazen kop (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nicodemus6

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 feb 2003
Berichten
2.026
Waardering
5
Hallo,


Ik ben bezig met een nieuwe dieet kuur. Ik eet 3 eieren s'ochtends met 4 boterhammen + 0.5l magere melk. Daarna eet ik telkens om het uur fruit, vis, een blikje tonijn, en melk melk en nog es melk. Mijn maag is heel de dag lekker volgepropt, wat geen problerem is want ik krijg steeds meer en meer honger :rolleyes: .. S'avonds eet ik wederom gewoon een avondontbijt, gewoon slechts wat de pot schaft. Na het avond eten laat ik mn maag even rusten, een uurtje ofzo en daarna begin ik vervolgens weer elk uur wat kleins binnen te spelen.. Mijn vraag is de volgende.. Is het niet onvermijdelijk om zo ook je gezicht op te blazen?? Ik heb ooit al eens, toen ik 14 jaar was, 18 boterhammen per schooldag gegeten, waardoor niet alleen mn armen in omvang toenamen, maar ook mn gezicht. Op wat kan je letten dat je zoveelmogelijk in spiermassa toeneemt, zonder daarbij "OPTEBLAZEN"..???
 
Zorgen dat je vet% niet te hoog wordt.
 
Niet TE veel melk, drink eens meer water. Zorg dat je maag neit volgeprompt word maar je moet meerdere maaltijden per dag (min 6) waarbij je denkt van "zo dat was even lekker" en niet van dat je prop vol zit. Ga niet TE overdreven eten, alleen als je het kan hebben. Maar aangezien je dan al snel een opgeblazen kop krijgt zou ik beetje minderen. En veel melk ik ook weer niet goed. Voor de rest weet je het wel neem gewoon veel eiwit en niet TE veel koolhydraten. Je moet aanvoelen aantal khd wat voor jou voldoende is.
 
Originally posted by Robin


???

Dat is mij aangeraden. Nu ik aan het cutten ben dan. Tja ik neem meer water dan melk. Te veel zuivel ik volgens mij ook niet goed. Als je echt aan het bulken bent dan zal melk wel goed zijn.
 
Laat eens een paar weken ALLE ZUIVEL eruit om dat 'pafferige' te lijf te gaan ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by smalluser
Laat eens een paar weken ALLE ZUIVEL eruit om dat 'pafferige' te lijf te gaan ;)

Groet Smalluser :thumb:


ZIE JE! :D hij vind ook zuivel deruit!
 
doe voldoende cardio, zelfs als je zo ah bulken bent. 20 min na elke training is voldoende. laat de voedingstoffen in je lichaam rondgaan en zorg daardoor voor een verhoogde opname van deze stoffen. om die vochtophoping tegen te gaan: matig idd je zuivel! je zult merken dat dat een wereld van verschil is....

succes!!! Luca
 
Zuivel is ideaal voor de BB. Enkel als je het podium op gaat moet je het voortijdig skippen, anders is het dom. Dat opgeblazen weg door de zuivel eruit te gooien? Try it, maar het zal zonde van je tijd en energie zijn...
 
Iemand al eens aan het effect van estrogenen gedacht?
 
Originally posted by admin
Iemand al eens aan het effect van estrogenen gedacht?

Er zijn duidelijk teveel variabelen om hier HET juiste antwoord op te kunnen geven of je zoveel mogelijk melk moet drinken of niet...
 
Euh,

Het zit wel zo.. Ik ben 19 jaar 1.82 en weeg nu +- 70 kg.. Ben al vanaf mn 14 bezig, maar serieus trainen is nog maar net begonnen ( voeding in acht nemen ). Ik heb reeds enkele jaren achter de rug van euh 4 boterhammen per dag en het resultaat .. ben zowat te vergelijken met n gespierde banaan.. Ik denk niet dat bulken en cutten er voor mij inzit, het beste misschien is gewoon bulken tot ik rond mn favoriet gewicht zit.. Zou graag +- 80kg bereiken.. Ons pa heeft hier al een semi-kippekwekerij, dat komt goed van pas, maar kzal zoals je zegt wat minder zuivel tot me nemen. Een fles magere melk per dag zal voldoende zijn zekers.. Nog een klein bijvraagje.. Waarom is snoep, zoals een mars of twix, of zuurtjes uit den boze?? Suikers komen toch ook goed van pas voor de training?
 
raar, sinds ik een liter melk per dag drink (regelmatig nu, deed het vroeger niet regelmatig), en ook wat meer water drink, gebeurt het omgekeerde bij me :) mijn gezicht verfijnt :D
 
Originally posted by Spike
raar, sinds ik een liter melk per dag drink (regelmatig nu, deed het vroeger niet regelmatig), en ook wat meer water drink, gebeurt het omgekeerde bij me :) mijn gezicht verfijnt :D

Heel raar inderdaad.. Ik zal gewoon een vette blaaskop van mezelf hebben, dat kant ook zijn :cool:
 
Originally posted by Jerry Bracke


Heel raar inderdaad.. Ik zal gewoon een vette blaaskop van mezelf hebben, dat kant ook zijn :cool:

haha, ja maar er zal heus wel wat aan te doen zijn hoor.
 
Originally posted by Spike
raar, sinds ik een liter melk per dag drink (regelmatig nu, deed het vroeger niet regelmatig), en ook wat meer water drink, gebeurt het omgekeerde bij me :) mijn gezicht verfijnt :D

Liter melk per dag is niets... :p ;)
 
Originally posted by Jerry Bracke
...
Nog een klein bijvraagje.. Waarom is snoep, zoals een mars of twix, of zuurtjes uit den boze?? Suikers komen toch ook goed van pas voor de training?
Ik kan het fout hebben, ik ben geen voedings expert. Maar volgens mij komt dat omdat die suikers te snel (lees direct) in je spieren terecht komen, en daarom al niet voor langere trainingen werken.
Daarbij reageert je lichaam direct door insuline aan te maken. Hierdoor daalt je bloedsuiker weer snel en heb je al snel wéér zin in z'n zoete snack.

Maar misschien kunnen de pro's hier het wat beter uitleggen.
 
Bijna...deze suikers zullen normaal gesproken niet in je spieren komen (tenzij je net een intensieve training achter de rug hebt). Ze zullen inderdaad een grote insulineresponse geven en daardoor daalt je bloedsuikerspiegel ook weer in no time... Niet echt ideaal dus, want je begint meteen weer te snaaien.
Verder geven die enkelvoudige suiker ook niet echt voordelen mee...
 
Verdomme, heb ik voor niets constant cola zitten zuipen voor de training.. :( :mad:


Meer voordelen dan nadelen met die "snelle suikers", koolhydraten zullen de "trage suikers" zijn als ik me niet vergis..
Wat kan je dan best drinken als trainingsbooster? (liefst iets dat op grootmoederswijze kan worden klaargemaakt :D )
 
Originally posted by Jerry Bracke
Verdomme, heb ik voor niets constant cola zitten zuipen voor de training.. :( :mad:


Meer voordelen dan nadelen met die "snelle suikers", koolhydraten zullen de "trage suikers" zijn als ik me niet vergis..
Wat kan je dan best drinken als trainingsbooster? (liefst iets dat op grootmoederswijze kan worden klaargemaakt :D )

Meen je dat nou, die cola???

Voordelen van snelle suikers!? Nou, eigenlijk niets dan alleen maar als postworkout. Verder zijn ze helemaal ***.

Koolhydraten worden in de volksmond suikers genoemd. Het verschil zit m dus niet in of ze snel of langzaam zijn.
 
Back
Naar boven