MuscleMeat

OPgeblazen kop (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Robin


Meen je dat nou, die cola???



Je zou es moeten weten, toen ek 14 was woog ik mezelf elke avond en schreef ik het op in mn gewichtsboekje. Wanneer ik niet de gewenste kilo erbij zag, dronk ik het "missende" gewicht met ice tea bij. Er was zelfs soms sprake van 1.5 liter ice voor het slapen gaan. Gewicht was voor mij toen gewicht.

Jeugd van tegenwoordig he? :D
 
Originally posted by Jerry Bracke



Je zou es moeten weten, toen ek 14 was woog ik mezelf elke avond en schreef ik het op in mn gewichtsboekje. Wanneer ik niet de gewenste kilo erbij zag, dronk ik het "missende" gewicht met ice tea bij. Er was zelfs soms sprake van 1.5 liter ice voor het slapen gaan. Gewicht was voor mij toen gewicht.

Jeugd van tegenwoordig he? :D

Tja, dat elke dag wegen had ik toen ik net begon ook... Ben ik uiteindelijk mee gestopt. De spiegel zegt meer vind ik persoonlijk. Gewicht alleen is niet belangrijk...
 
Als je 14 bent en je hebt ondergewicht, dan denk ik dat gewicht eerder van belang is, dan hoe je eruit ziet. Spierballen wegen veel, weeg je weinig, dan weet je het wel...
 
Mij zegt gewicht ook nix meer hoor, ik kijk liever in de spiegel om te zien of ik vooruit ben gegaan! MAar ut mag wel wat sneller van mij :D Maar goed.
 
Ah.....hier nog een opblaaskop :D
 
Laatst bewerkt:
Ben al wat bijgekomen deze week, maar er is nog niets te merken in het gezicht.. Goodbye fatface

Geweldig.. :)
 
een mars na je training zou evt. nog wel kunnen omdat het vol met oa snelle suikers zit, maar verder heb je juist suikers nodig die langzamer in je lichaam komen. Te veel suikers in 1 keer terwijl er geen energie behoefte is zal omgezet worden in vet.
 
Zou ik toch geen mars nemen hoor! Glucose (druivensuiker) in je shake vind ik nog steeds het beste.
 
Originally posted by Breakboy
Ah.....hier nog een opblaaskop :D Gisteren toen ik uit was maakte iemand de opmerking dat ik aangekomen was....waarbij ze haar wangen bol blies.......:rolleyes:

Ach ja nu heeft mijn tante tenminste iets om in te knijpen he ;)


Kreeg ik ook heel erg veel naar m'n kop gesemeten.
Maar dat was m'n eigen schuld !!
Ik wilde graag bulken, maar opeens ging het te snel.
(van 70kg. naar 81kg. in iets meer dan een maand!!)
Dat valt wel op natuurlijk !

Greetz...
 
Originally posted by B-12



Kreeg ik ook heel erg veel naar m'n kop gesemeten.
Maar dat was m'n eigen schuld !!
Ik wilde graag bulken, maar opeens ging het te snel.
(van 70kg. naar 81kg. in iets meer dan een maand!!)
Dat valt wel op natuurlijk !

Greetz...

Heb ik ook gehad ;)
 
Ik zat gisteren wat foto`s te bekijken en zag dat ik vorig jaar Oktober echt een VEEL dunner gezicht had als nu.
Ga voorlopig toch nog door met bulken, in April cutten en dan weer lekker dun koppie en mooie spiertjes :)
Wie mooi wil zijn moet ff dik zijn.
 
Originally posted by RobbieH
Ik zat gisteren wat foto`s te bekijken en zag dat ik vorig jaar Oktober echt een VEEL dunner gezicht had als nu.
Ga voorlopig toch nog door met bulken, in April cutten en dan weer lekker dun koppie en mooie spiertjes :)
Wie mooi wil zijn moet ff dik zijn.

Ik ben nu rustig bezig met cutten, eigenlijk alleen me voeding aangepast maar niet super veel cardio ofzo 1 a 2x in de week vind ik nu wel even best. Maar hoe ga jij het aanpakken?
 
schijt op je dikke kop :D

heb ik ook wel

just bulk on...
 
Originally posted by nilsjei1234
schijt op je dikke kop :D

heb ik ook wel

just bulk on...


Heb minder aantrek bij de vrouwen met een fatkop..
Voor wat hoort wat zeker?? Klotesysteem...
:mad:
 
Originally posted by Jerry Bracke



Heb minder aantrek bij de vrouwen met een fatkop..
Voor wat hoort wat zeker?? Klotesysteem...
:mad:

voor wat hoort wat inderdaad :)

vrouwen vinden spieren ook niet mooi hoor...

ze vallen op magere mannen die zo mager zijn dat ze vanzelf een magerbordje op hun buik hebben..

dat vindenze mooi gespierd...

bodybuilders vinden ze bah
 
Als je veel wijffies wil moet je niet mooi proberen te zijn, maar speciaal!! Zeer belangrijke regel!
 
Originally posted by Olimantado
Als je veel wijffies wil moet je niet mooi proberen te zijn, maar speciaal!! Zeer belangrijke regel!

Niets persoonlijk maar euh, dan val jij zeker niet uit de boot?? Of sla ik de bal mis...
 
Originally posted by Jerry Bracke



Heb minder aantrek bij de vrouwen met een fatkop..
Voor wat hoort wat zeker?? Klotesysteem...
:mad:

Tuurlijk hoef je niet vet te worden. Gewoon niet te hard bulken en om de zoveel tijd een periode cutten.
 
pas je eetschema gewoon een beetje aan.
 
Back
Naar boven