AndroidHealthClinic

Opgeblazen tepels

Bezoekers in dit topic

Zouden er op het Viva forum ook van dit soort topics zijn waarin vrouwen advies vragen over puntige tepels? Want dan ga ik een overstap maken.
 
ik zit wel een klein knobbeltje net onder de huid van de tepel aan 1 maar dat zou ook iets anders zijn
onder mijn tepel zelf voel ik gewoon mijn borst spieren allemaal van die golfjes als ik het moet omschrijven
 
ik zit wel een klein knobbeltje net onder de huid van de tepel aan 1 maar dat zou ook iets anders zijn
onder mijn tepel zelf voel ik gewoon mijn borst spieren allemaal van die golfjes als ik het moet omschrijven
Dan is het naar alle waarschijnlijkheid geen gyno maar lipomastie (pseudogyno). Op de foto's zie je vrij duidelijk iets, en als dat gyno zou zijn zou je het ook echt duidelijk moeten voelen. Je hebt geluk in de zin dat je dit flink kunt verbeteren door goed te cutten.
 
Nou dat wordt cutten dus handig zon forum :)
 
Ziet er idd meer uit als vet dan gyno.. Mocht dit gyno zijn en je hebt geen AAS gebruikt dan zou je dit al vanaf jongere leeftijd hebben, vaak rond je 15e 16e begint het maar voel je een verharding erachter..

Om even wat op te klaren, gynecomastie operaties worden zelden vergoed, tenzij je óf een minderwaardigheids complex hebt en niet naar het zwembad/strand etc durft, of er fysiek zon last van hebt dat je niet meer op je buik kan slapen of strakke shirts kan dragen.. Mócht het dan na veel gezeik vergoed worden kost het je ALTIJD je eigen risico..

In NL is de operatie overal rond de 3000-3500, in belgie word het voor minder gedaan, 900-1000.. Hier mis je alleen wel een hoop nazorg als een druk corset etc
 
Back
Naar boven