AndroidHealthClinic

Opgeblazen tepels (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sjorsdoren94

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 dec 2013
Berichten
1.526
Waardering
316
Lengte
1m82
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
Hoi mensen ik heb al een tijdje last van opgeblazen tepels ik voel me er niet prettig bij
ik weet dat ik het kan laten weg halen door een operatie maar mijn vraag aan jullie is zijn er geen andere mogelijkheden bijvoorbeeld door pillen te nemen ?
 
Oeh! Van PNS (Poofy Nipple Sydrome) komt voor je het weet PMS

Weet niet of er medicatie is die Gynecomastie voorkomt
 
Gewoon in knijpen dan is het tijdelijk weg.
Als je naar het zwembad gaat is het water vaak redelijk koud dus dan zie het ook niet.
Is mijn ervaring maar ik heb het niet zo erg, Kweenie hoe erg het bij jou is.
 
ja ik weet het maar ik ga niet om de 5 minuten in me tepels knijpen
ik vind het ook geen gezicht het valt erg op onder sommige t shirts
denk dat ik voor de operatie moet gaan is een kleine ingreep heb ik gehoord
 
Wel flink betalen denk vriend.
Dat krijg je niet vergoed, tenzij je helemaal depressief bent.
 
rond de 1000 euro volgens mij maar als ik het goed heb gaat het gewoon van mijn eigen risico af
 
"gewoon van mijn eigen risico af" Sorry als ik het verkeerd begrijp, maar da's goed? Je eigen risico betaal je zelf toch? Verzekering gaat tegenwoordig sowieso niet meer zo makkelijk mee als eerst met cosmetische ingrepen door "misbruik" van mensen die ingrepen lieten doen om er beter uit te zijn zonder dat het direct medisch of echt psychologisch was. Dat schijnt binnenkort weer verspoepeld te worden.

Ik heb ook puffy nippels, toen ik het opzocht, waren de operaties duurder. 2000-3000 kan ik me herinneren iig. Maar pseudo-gynecomestia is vet onder je tepels, dus als je ze nu in een keer hebt kan het zijn doordat je meer vet hebt op dit moment? Dan afvallen. Dat moet sowieso anders mag je niet onder het mes (word je niet doorverwezen).
 
ja betaal ik zelf ja maar dat betaal ik per maand dat valt me bijna niet op :P
weeg 80 kilo ben 20 jaar mijn gewicht en vet percentage zijn gewoon normaal voor mijn postuur
 
ja betaal ik zelf ja maar dat betaal ik per maand dat valt me bijna niet op :P
weeg 80 kilo ben 20 jaar mijn gewicht en vet percentage zijn gewoon normaal voor mijn postuur

Ieder lichaam is anders, eerst vetpercentage omlaag is t dan nog niet weg kan je verder gaan denken.
 
"gewoon van mijn eigen risico af" Sorry als ik het verkeerd begrijp, maar da's goed? Je eigen risico betaal je zelf toch? Verzekering gaat tegenwoordig sowieso niet meer zo makkelijk mee als eerst met cosmetische ingrepen door "misbruik" van mensen die ingrepen lieten doen om er beter uit te zijn zonder dat het direct medisch of echt psychologisch was. Dat schijnt binnenkort weer verspoepeld te worden.

Ik heb ook puffy nippels, toen ik het opzocht, waren de operaties duurder. 2000-3000 kan ik me herinneren iig. Maar pseudo-gynecomestia is vet onder je tepels, dus als je ze nu in een keer hebt kan het zijn doordat je meer vet hebt op dit moment? Dan afvallen. Dat moet sowieso anders mag je niet onder het mes (word je niet doorverwezen).

Je vindt dokters die tepelverkorting voor minder dan 1000 euro doen. Het is maar een kleine ingreep.
 
Dit heb ik ook,
alhoewel ik daar lange tijd last van heb gehad ben ik in een korte periode door depressie enorm afgevallen
en ben ik daarbij die opgezwollen tepels kwijtgeraakt,
nu onlangs, zo'n jaar later ben ik in korte periode weer redelijk wat bijgekomen
en met de kilo's kwamen ook die tepels terug.

hopelijk raak ik ze terug kwijt door te fitnessen en af te vallen.

dus imo denk ik dat dit wel wat te maken heeft met je vetpercentage.
 
ja dat snap ik maar mijn vet percentage is ongeveer 15%
om altijd onder de 15% te zitten gaat me ook niet lukken
 
Ik snap niet hoe jij in godsnaam op jouw leeftijd niet onder 15% kan zitten? Ik heb nog nooit in mijn leven op of boven 15% gezeten.
 
Ja moet prima kunnen voor iedereen om altijd onder de 15% te zitten. 9% na cut, 14% na bulk, en zo heen en weer. Ik weet niet of m'n puffy nips verdwijnen gaan als ik vet verlies, maar als dat zo is onder de 15% ga ik er geen geld aan besteden om het non-probleem op te lossen.
 
ja betaal ik zelf ja maar dat betaal ik per maand dat valt me bijna niet op :P
weeg 80 kilo ben 20 jaar mijn gewicht en vet percentage zijn gewoon normaal voor mijn postuur

Heb je je vetpercentage laten meten? Sommige mensen houden vet vast rond hun tepels, bij mij is dat ook zo. Ik zelf heb duidelijk gedefenieerde buikspieren bij 15% maar dus wel puffy nipples.

Nu ik wat lager in vet% zit is het bijna helemaal verdwenen.
 
Heb je je vetpercentage laten meten? Sommige mensen houden vet vast rond hun tepels, bij mij is dat ook zo. Ik zelf heb duidelijk gedefenieerde buikspieren bij 15% maar dus wel puffy nipples.

Nu ik wat lager in vet% zit is het bijna helemaal verdwenen.

nee heb het nog niet gemeten heb namelijk niet van dat meet gereedschap ervoor maar ik gok rond de 18%
en ik heb ook inderdaad heb gevoel dat mij borst meer vet vasthoud dan mijn buik bijvoorbeeld
 
nee heb het nog niet gemeten heb namelijk niet van dat meet gereedschap ervoor maar ik gok rond de 18%
en ik heb ook inderdaad heb gevoel dat mij borst meer vet vasthoud dan mijn buik bijvoorbeeld

Ik denk dat heel veel mensen hier last van hebben als ze rond de 18% zitten. Wat dingen die je misschien nog kunt proberen voor je jezelf laat opereren zijn veel water drinken, minder zout eten en minder suiker eten. Dit leek bij mij altijd te helpen (misschien placebo effect).
 
Ik denk dat heel veel mensen hier last van hebben als ze rond de 18% zitten. Wat dingen die je misschien nog kunt proberen voor je jezelf laat opereren zijn veel water drinken, minder zout eten en minder suiker eten. Dit leek bij mij altijd te helpen (misschien placebo effect).

ja ik ben op dit moment ook aan het cutten. tenminste ik probeer het vindt het best lastig voor de eerste keer na al dat vreten en pakken wat je pakken kan :P zal binnenkort ook ff zon tangetje halen bij body&fit
 
ik heb dat ook maar dat heeft voornamelijk met je vetpercentage te maken, ik varieer ook van 12% vet tot 18% vet en bij 18% vet heb ik het wel, 12% niet
 
Back
Naar boven