Fitness Seller

Opgelicht door xxl....

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bekjam... epic fail :)
 
Je lijkt me een nogal onprettig persoon, direct zware woorden als 'oplichting' in de topictitel te gebruiken ('wil ze verder geen schade toebrengen' ..)

'meningen zijn als een kont, iedereen heeft er één' :rolleyes:
 
:slotje: ik zou me ook genaaid voelen.. en begrijp de reactie..

hoe is het weer daar ? :D
 
Heb je ge-pm-ed Rene.
Je lijkt me een nogal onprettig persoon.
What is this a fortune teller?
slim gezien bekjam....nu heb je twee dozen nox....

René....ik heb mijn supercharge niet ontvangen....je stuurt me wel nog eentje op zeker...wel ja...waarom niet..........hahahahahahaha....
:rolleyes: x 1000000
Bekjam... epic fail :)
Sure wat heb jij tot nu toe bereikt in het leven?
Dan staan er zo 100 kickboxers bij Bekjam voor de deur om een potje Nox op te halen. :D
Oh leuk ecto's breken, bring it on.
 
Wax in, wax out, bekjam-san. :D
 
Mag trouwens een slot op, en mijn excuses aan René dat het zo gelopen is, ik zag geen andere mogelijkheid aangezien ik naar het buitenland vertrek en daar al over ben.
 
Het is een grote schande!:D
 
haha, supplementen-rage :yell:

:D
 
wel grappig dat dit topic gewoon blijft staan, wordt tijd dat het gedelete wordt lijkt me...
De titel ziet er toch niet echt goed uit voor XXL, niet echt goede reklame.. nieuwe klanten gaaan niet het hele topic doorlezen om te zien dat de service toch goed is, maar zie alleen de titel staan.



ik zou zeggen "weg er mee" ;)
 
Nu ik het heb gelezen, ben ik meer overtuigd van de kwaliteit van de service van xxl, om er ooit eens te bestellen. Bekjam levert je misschien nog extra klanten op :p.
 
Ik denk dat we er wel uit zijn.

Ts gaat dit zeker wel oplossen met XXL.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven