Fitness Seller

Opgelicht door xxl.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

bekjam

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
8 jul 2006
Berichten
15.749
Waardering
1.674
Allereerst ik WAS een hele tevreden klant van XXL, nu daarentegen kunnen ze een up-yours van me krijgen, eh waarom?

Wel een week of 3 terug had ik het volgende besteld:
- protein 80
- nox pump
- zma

Aangezien het in eerste instantie wat lang duurde, stuurde ik een mailtje wat er aan de hand was.
Rene zei dat hij geen nox-pump meer had, geen nood hij stuurde alvast de zma en de protein 80, volgende dag of dag erna was het zoals verwacht al binnen, over de nox moest ik dan maar hem terug mailen.

Zo gezegd zo gedaan, na een week terug gemailed waar mijn nox pump bleef, waarop Rene zei dat hij ze verstuurd had, nou ok even een dag wachten...twee dagen...drie dagen... niets...
Ik ben een heel geduldig mens, maar aangezien ik ging verhuizen begon ik toch een beetje over de zeik te gaan, dus weer een mail, dit keer helemaal geen reactie.

Ik pm naar Rene dat ik flink over de zeik ben, weer geen reactie, xxl gemailed, waarop ik te horen kreeg dat hij op vakantie is.

Nou gister heeft hij weer ingelogd zie ik, en aangezien ik in m'n vorige pm gezegd heb dat ik er werk van ga maken.

Bij deze...heb wel wat beters te doen dan elke dag achter m'n spullen moeten aan te lopen, laat ik voorop stellen dat dit geen bericht is om xxl te schaden, maar gewoon omdat ik met de handen in het haar zit, en m'n geld terug wil.
Ik houd er niet van als mensen me zo behandelen...respectloos.
 
Opgelicht is een heel groot woord, met name als je nog niet eens met Rene gesproken hebt!

Zoals je zelf al zegt is hij op vakantie, dat zijn account ingelogd is geweest op DBB wil niet zeggen dat hij terug is. Laatst heeft er namelijk ook iemand anders vanaf zijn account gepost en blijkbaar heeft hij dit keer zelf vanaf zijn vakantielocatie gepost, eind deze week is hij terug.
 
Dit is toch geen oplichting. De goederen zullen heus verzonden zijn maar er kan wel eens iets niet aankomen. Geef XXL de kans om het te regelen i.p.v. gelijk 1 dag na je laatste PM aan Rene te roepen dat je opgelicht bent.

Je bent duidelijk over de rooie terwijl er volgens mij een makkelijke oplossing is voor dit probleem. Geef ze in ieder geval het voordeel van de twijfel en verwacht niet dat alles direct geregeld is. Na een vakantie zullen er wel meer zaken geregeld moeten worden dan alleen de afhandeling van een klacht.
 
Opgelicht is een heel groot woord, met name als je nog niet eens met Rene gesproken hebt!

Zoals je zelf al zegt is hij op vakantie, dat zijn account ingelogd is geweest op DBB wil niet zeggen dat hij terug is. Laatst heeft er namelijk ook iemand anders vanaf zijn account gepost en blijkbaar heeft hij dit keer zelf vanaf zijn vakantielocatie gepost, eind deze week is hij terug.
Hoe wil je het dan noemen, ik noem dit oplichten niet meer niet minder...

Goh, dus z'n eigen medewerkers weten niet eens wanneer hun baas van vakantie terug komt:
Hallo Remco,


Rene is momenteel op vakantie, vandaar dat hij niet antwoord. Maandag is hij
als het goed is weer terug...

Volgens Rene had hij de nox nagestuurd, misschien is het niet aangekomen,
dat zou kunnen. Zodra ik hem spreek zal ik eens vragen hoe het zit..

Excuses voor het ongemak...



Met vriendelijke groet,

XXL Nutrition
mail van vorige week, en heb WEL contact gehad met hem hij zegt dat hij het opgestuurd heeft, zoals ik al zei, maar als ik hem vraag naar een bewijs van versturing krijg ik helemaal geen reply.
 
Jeeez, wat zijn mensen toch lomp tegenwoordig, er wordt een keer niet binnen 3 seconden op een mailtje gereageerd en het is meteen net alsof de hele wereld vergaat.

calm down tiger
 
Dit is toch geen oplichting. De goederen zullen heus verzonden zijn maar er kan wel eens iets niet aankomen. Geef XXL de kans om het te regelen i.p.v. gelijk 1 dag na je laatste PM aan Rene te roepen dat je opgelicht bent.

Je bent duidelijk over de rooie terwijl er volgens mij een makkelijke oplossing is voor dit probleem. Geef ze in ieder geval het voordeel van de twijfel en verwacht niet dat alles direct geregeld is. Na een vakantie zullen er wel meer zaken geregeld moeten worden dan alleen de afhandeling van een klacht.
Eric ik wacht al ruim drie weken nou, en woon hier niet meer, wtf moet ik dan doen?
 
Ik bedoel dat je nog geen contact met hem hebt gehad over waarom het pakket nog niet is afgeleverd.

Het is pas oplichting als XXL er met je geld vandoor gaat, dat je na 3 werkdagen (of hoelang geleden is het pakket verzonden?) nog niets ontvangen hebt wil toch niet meteen zeggen dat je opgelicht bent, er kunnen zoveel redenen zijn dat een pakket vertraging oploopt! Je weet nu sowieso dat Rene nog niet terug is van vakantie, heb dus nog even geduld en een beetje vertrouwen dat Rene het zal afhandelen als hij terug is! :)
 
Laatst bewerkt:
Eric ik wacht al ruim drie weken nou, en woon hier niet meer, wtf moet ik dan doen?

Even wachten op een reply van Rene. Natuurlijk kan je boos zijn om een niet ontvangen zending maar gelijk schreeuwen dat je opgelicht bent gaat het er niet beter op maken.

Denk dat je nu je geld terug krijgt en dat daarna XXL niks met je maken wil hebben. Iemand betichten van oplichting gaat wel erg ver, hoe boos je ook bent.
 
Volgens mij is het een jammere samenloop van omstandigdheden geweest, wegens drukte, vakantie, lowstock, enz...

Normaal gezien is hun klantenservice 100% inorde en mag je je noxpump nog verwachten

Ik lees ook juist dat je verhuisd bent, geen kans dat het toch op je oude adres geleverd is?!
 
Even relaxen. :)
 
Ook erg opvallend dat XLL zelf niet reageert op dit topic :o
 
Probeer anders even via het gewone emailadres contact te krijgen met Ruud, komt vast allemaal wel goed, denk dat het daar een beetje hectisch is in zo'n vakantie periode;).
 
je hebt gewoon een beetje pech bekjam

eerste de nox pump was uitverkocht
2de, rene op vakantie
3de, je bent verhuist, dus je hebt ander adres..

komt vast wel goed, maar omdat je 3x dubbel ongeluk hebt duurt het ff wat langer
 
Er kan overal wel is iets misgaan, als René terug is van vakantie kun je het met hem uitpraten.


Toch?
 
Ook erg opvallend dat XLL zelf niet reageert op dit topic :o


zou het kunnen dat Renee op vakantie is :rolleyes:


@bekkie , relax man, komt alles goed, zeker weten ;)
verhuizen is boel veel stess, ik weet het ..
 
Ook erg opvallend dat XLL zelf niet reageert op dit topic :o
Grapje zeker? ??? Het topic is net een half uur oud, en de meneer van XXL Nutrition die normaal hier post zit nu ergens lekker aan het strand ofzo :p
 
laat ik voorop stellen dat dit geen bericht is om xxl te schaden.

Dit heb je niet voorop gesteld, want dan zet je het in het begin van je bericht. Daarbij "schaad" je XXL natuurlijk wel op deze manier. Elke vorm van negatieve feedback kan schade met zich meebrengen.
Ik begrijp dat het vervelend kan zijn om te wachten. Ik kan mezelf soms ook irriteren als iets niet volgens plan gaat.. Maar iets meer geduld had je denk ik meer gesiert.
Ik had via een ander bedrijf die ook een 1dag service had, ook mijn supplementen besteld. Uiteindelijk had ik met bijna 2 weken mijn producten. Niet volgens afspraak, maar ik had ze! En daarbij bestel ik mn producten vooruit, zodat ik nog genoeg heb voor in de wachttijd..
Waarom had je eigenlijk niet je nieuwe adres doorgegeven?
 
Ook erg opvallend dat XLL zelf niet reageert op dit topic :o

Het topic staat er net een half uur.

Overigens is iemand betichten van oplichting een vorm van smaad. Een geschil oplossen kan je beter eerst op de normale wijze proberen op te lossen, zeker als de persoon die de beslissingen maakt op vakantie is (geweest). Easy does it.

Het is pas oplichting als een bedrijf echt niet thuis geeft en er niks geregeld wordt. Kan me niet voorstellen dat XXL zijn naam op het spel zet voor een potje NOX pump.

Heb zelf overigens 0,0 banden met XXL en er nooit iets besteld. Ben dus geen partij in dit geschil.
 
Kan me niet voorstellen dat XXL zijn naam op het spel zet voor een potje NOX pump
.

:roflol: Renee is nou geimmigreerd naar de bahama's met het geld van Bek's NOX pump potje :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven