MuscleMeat

Opgelicht door xxl....

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je lijkt me een nogal onprettig persoon, direct zware woorden als 'oplichting' in de topictitel te gebruiken ('wil ze verder geen schade toebrengen' ..). Doe niet zo hysterisch man, die lui geven vaak zonder problemen extra spullen als je een keer de verkeerde smaak krijgt toegestuurd zonder dat je hetgeen dat je verkeerd kreeg opgestuurd terug moet sturen. Prima service die paar keer dat ik er wat besteld heb.
 
Je lijkt me een nogal onprettig persoon, direct zware woorden als 'oplichting' in de topictitel te gebruiken ('wil ze verder geen schade toebrengen' ..). Doe niet zo hysterisch man, die lui geven vaak zonder problemen extra spullen als je een keer de verkeerde smaak krijgt toegestuurd zonder dat je hetgeen dat je verkeerd kreeg opgestuurd terug moet sturen. Prima service die paar keer dat ik er wat besteld heb.

True :o
 
Dit lijkt me eigenlijk een voorbeeld om het hele Topic te verwijderen DBB.

Het gaat helemaal niet om (oplichting).

vind het ook zwaar om een bedrijf zo voor *ul te zetten op een forum.

weet bijna zeker dat dit gebaseerd is op een misverstand.

degene wie verzonden heeft,heeft bewijs van verzending.

even kijken op www.tracktrace.nl en je weet waar je pakje gebleven is.

er kan ook iets mis gegaan zijn bij TnT. wat vaker gebeurt.
 
Dit lijkt me eigenlijk een voorbeeld om het hele Topic te verwijderen DBB.

Het gaat helemaal niet om (oplichting).

vind het ook zwaar om een bedrijf zo voor *ul te zetten op een forum.

weet bijna zeker dat dit gebaseerd is op een misverstand.

degene wie verzonden heeft,heeft bewijs van verzending.

even kijken op www.tracktrace.nl en je weet waar je pakje gebleven is.

er kan ook iets mis gegaan zijn bij TnT. wat vaker gebeurt.

Ik vind eigenlijk dat xxl een kans moet krijgen om dit recht te zetten. Als je het topic nu verwijderd dan is alleen het slechte naar voren gekomen. :)
 
Ik vind eigenlijk dat xxl een kans moet krijgen om dit recht te zetten. Als je het topic nu verwijderd dan is alleen het slechte naar voren gekomen. :)

Moet dat op een forum dan?
 
Bezorgt XXL ook buiten Nederland?

Snap dat je gefrustreerd bent Bekjam, met het wachten en je verhuizing etc.
Dit topic is misschien niet de juiste manier om je spullen te krijgen.
 
Bezorgt XXL ook buiten Nederland?

Snap dat je gefrustreerd bent Bekjam, met het wachten en je verhuizing etc.
Dit topic is misschien niet de juiste manier om je spullen te krijgen.


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik vind eigenlijk dat xxl een kans moet krijgen om dit recht te zetten. Als je het topic nu verwijderd dan is alleen het slechte naar voren gekomen. :)

Vind in ieder geval dat de Koptekst aangepast moet worden.
 
Moet dat op een forum dan?

Zou ik niet gedaan hebben, maar het feit is dat het er nu staat. Laat maar staan IMO maar ik wil Bekjam wel vragen wel een reply te sturen als het allemaal prima geregeld is zoals ongetwijfeld gaat gebeuren. (en dan de les trekt voortaan niet zo zwaar van leer te trekken)
 
XXL is prima te vertrouwen. Overal gaat wel eens wat mis. Wat bezielt je om XXL zo door het slijk te halen..
 
Rustig aan, dit betekend helemaal niks. Soms doet de bezorgdienst er gewoon erg lang over om een pakketje ergens te krijgen, dat kan nu ook het geval zijn. Ik ben zelf geen klant van XXL, maar lees eigenlijk alleen maar goede berichten over de service. Ik kan me best voorstellen dat als Rene zelf op vakantie is (of net terug is) dat hij direct zin heeft om dit tot op de bodem uit te zoeken. Of misschien is hij het juist wel aan het uitzoeken, waardoor het eventjes duurt voordat je antwoord van hem krijgt.

XXL weet echt wel dat er hier op het forum over hem gesproken wordt, wat natuurlijk logisch is als sponsor zijnde. Denk je dan echt dat hij voor 1 potje z'n goede naam op het spel gaat zetten? Misschien is het potje allang opgestuurd maar ligt het ergens achter in de bus van een chauffeur die z'n werk niet goed doet, en staat XXL hier verder buiten. Opgelicht is een groot woord, iets wat je niet zomaar even gebruikt om een bedrijf aan te linken. Je bent ook totaal niet opgelicht, je bestelling komt heus wel, ik neem aan dat er gewoon over te praten valt. Als je even geen antwoord krijgt op een PM, betekend dat niet dat er helemaal niet meer gereageerd wordt. Mensen hebben meer dingen te doen als ze aan het werk zijn dan PM's van mensen op DBB beantwoorden.

Het komt heus wel in orde.
 
Belachelijk topic!
 
Yo Bekjam..

ik neem net een extra mohito van het geld van die nox pump :klink: ;)

ontopic..

ik ken de historie en weet 100% zeker dat het verstuurd is (zelf gedaan)... waar het nu gebleven is kan ik vanuit hier niet zo snel zien.

stuur even een email naar info@xxl.... met je nieuwe adres. ik bel zo even dan dat ze je dan nogmaals die nox sturen.. als ik weer terug ben check ik wel waar de vorige is gebleven.

ps.. ik ben aan het einde van de er weer.. en komen er ook wat nieuwe dingen waaronder de JP8

greetzzz
 
Laatst bewerkt:
stuur even een email naar info@xxl.... met je nieuwe adres. ik bel zo even dan dat ze je dan nogmaals die nox sturen..

Ehm Rene, die 100 kilo whey van laatst, die heb ik ook niet gehad. Zal ik dan ook maar een mailtje met mijn nieuwe adres sturen?
 
slim gezien bekjam....nu heb je twee dozen nox....

René....ik heb mijn supercharge niet ontvangen....je stuurt me wel nog eentje op zeker...wel ja...waarom niet..........hahahahahahaha....
 
slim gezien bekjam....nu heb je twee dozen nox....

René....ik heb mijn supercharge niet ontvangen....je stuurt me wel nog eentje op zeker...wel ja...waarom niet..........hahahahahahaha....

hhba als ik thuis ben check ik dat uiteraard even... ;) maar dat kan ik nu niet.. dus laat ik wel even een nieuwe nox sturen... als later blijkt dat die andere ook is afgeleverd regel ik dat wel.. don't worry :D
 
Yo Bekjam..

ik neem net een extra mohito van het geld van die nox pump :klink: ;)


ontopic..

ik ken de historie en weet 100% zeker dat het verstuurd is (zelf gedaan)... waar het nu gebleven is kan ik vanuit hier niet zo snel zien.

stuur even een email naar info@xxl.... met je nieuwe adres. ik bel zo even dan dat ze je dan nogmaals die nox sturen.. als ik weer terug ben check ik wel waar de vorige is gebleven.

ps.. ik ben aan het einde van de er weer.. en komen er ook wat nieuwe dingen waaronder de JP8

greetzzz

:roflol:

En heel netjes deze reply, XXL voelt zich totaal niet aangevallen. :thumbup:
Wel een beetje erg zuur van je Bekjam, XXL doet werkelijk nooit ergens moeilijk over, had zelfs een keer nieuwe potjes van iets opgestuurd gekregen omdat de etiketten er vreemd uitzagen (vaag bedrukt etc). :D
 
hhba als ik thuis ben check ik dat uiteraard even... ;) maar dat kan ik nu niet.. dus laat ik wel even een nieuwe nox sturen... als later blijkt dat die andere ook is afgeleverd regel ik dat wel.. don't worry :D

Dan staan er zo 100 kickboxers bij Bekjam voor de deur om een potje Nox op te halen. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven