Fitness Seller

[OPGELOST] Kan geen profielplaatje uploaden

Bezoekers in dit topic

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
28 apr 2003
Berichten
4.250
Waardering
5
Volgens de beschrijving is de maximale toegestane grootte 14,6 KB óf 150 bij 150 pixels.

Mijn .JPG plaatje is 3,63 KB (150 bij 132 pixels). Als ik hem probeer te uploaden verschijnt de melding "unable to save image".
 
Heb geprobeerd het plaatje kleiner te maken en de extensie te veranderen naar .PNG, maar geen resultaat.
 
Extensie veranderen helpt niet, de software die de image maakt moet het opslaan als jpg of png.
 
En nu heb je nog een bewegende ook!!!

Ik dacht dat je geen gif kon uploaden??

Of is dit geen gif?
 
Volgens de beschrijving is de maximale toegestane grootte 14,6 KB óf 150 bij 150 pixels.

Mijn .JPG plaatje is 3,63 KB (150 bij 132 pixels). Als ik hem probeer te uploaden verschijnt de melding "unable to save image".
Dit staat er bij mij,

Let op: de maximale toegestane grootte is 3,3 KB óf 80 bij 80 pixels. (welke dan ook kleiner is) Geen .GIF toegestaan (gebruik .PNG of .JPG).

Overigens vind ik het bijna onmogelijk een mooie avatar te nemen onder de 3,3 kb zonder te veel kwaliteitsverlies.
 
Extensie veranderen helpt niet, de software die de image maakt moet het opslaan als jpg of png.

Dat bedoel ik uiteraard, het plaatje opslaan als een andere extensie.

Enig idee waarom het niet lukt?
 
Dit staat er bij mij,

Let op: de maximale toegestane grootte is 3,3 KB óf 80 bij 80 pixels. (welke dan ook kleiner is) Geen .GIF toegestaan (gebruik .PNG of .JPG).

Overigens vind ik het bijna onmogelijk een mooie avatar te nemen onder de 3,3 kb zonder te veel kwaliteitsverlies.

Een avatar is wat anders dan een profielplaatje. ;)
 
Dat bedoel ik uiteraard, het plaatje opslaan als een andere extensie.

Enig idee waarom het niet lukt?
Je kan de extentie ook veranderen zonder het op te slaan als dat filetype natuurlijk, dus daarom vraag ik het ook. Waarom het als correct opgeslagen filetype niet werkt weet ik niet, alles werkt hier perfect.
 
probeer eens met fotoshop de afmeting naar 149 * 132 te doen en dan te testen? Misschien dat je plaatje net een pixel groter is dan 150
 
probeer eens met fotoshop de afmeting naar 149 * 132 te doen en dan te testen? Misschien dat je plaatje net een pixel groter is dan 150

Had ik al geprobeerd, zelfs met de helft geen resultaat.
 
wat is de oplossing?
 
Dat een profielplaatje uploaden nu wel kan...
 
Mooi!
 
Back
Naar boven