MuscleMeat

Opgepompte Mark Wahlberg niet aan steroïden

Bezoekers in dit topic

Ummelke

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
7 jan 2011
Lengte
1m80
Massa
99kg
AMSTERDAM - Mark Wahlberg gebruikt geen steroïden voor zijn rol in Pain and Gain. In de film vertolken de 40-jarige acteur en Dwayne 'The Rock' Johnson de rollen van twee bodybuilders die aan de spierversterkers zitten.

"Mark gebruikt absoluut geen steroïden", vertelt een woordvoerder van Wahlberg aan het Amerikaanse tijdschrift Us Weekly. De acteur ziet het als een persoonlijke uitdaging om zonder de middelen gespierder te worden.
"Hij is non-stop aan het trainen. Zijn collega Dwayne inspireert hem om nog harder te werken."
Pain and Gain is gebaseerd op een waar gebeurd verhaal en gaat over een groep bodybuilders uit Florida die de criminaliteit in gaan. Yolanthe Sneijder-Cabau speelt in de actiethriller de vriendin van Mark Wahlberg. De film moet volgend jaar in de bioscopen draaien.

m1fzbq3ax4k2_700.jpg

m1fzbq2amgj5_700.jpg

Kenners, wat denkt u?

Ruud0111

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
7 jun 2009
Lengte
1m83
Massa
91kg

Calyptus

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
28 aug 2005
Lengte
1m97
Massa
134kg
Vetpercentage
25%
wordt weer gedaan alsof kuren spieren in een potje zijn, dus te negeren.

Al staat hij niet speciaal buff of hard, dus het kan wel. Eens in de cut zal er wel wat ingaan.

Ano_86_5

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
13 jun 2009
Lengte
1m93
Massa
124kg
Vetpercentage
15%

GZHN

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
23 apr 2008
Lengte
1m82
Massa
83kg
mark wahlberg heeft altijd al een goed fysiek gehad, sinds de film basketbal diaries al en die komt uit begin jaren 90 ofso! sindsdien is die in elke film weer een stukje groter!
dus geloof best dat die natural is.

Ano_86_5

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
13 jun 2009
Lengte
1m93
Massa
124kg
Vetpercentage
15%
wordt weer gedaan alsof kuren spieren in een potje zijn, dus te negeren.

Al staat hij niet speciaal buff of hard, dus het kan wel. Eens in de cut zal er wel wat ingaan.

Dat niet maar die gast lijkt me niet toegewijd genoeg om dit naturel te halen

Suicide Sid

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
7 apr 2005
mark wahlberg heeft altijd al een goed fysiek gehad, sinds de film basketbal diaries al en die komt uit begin jaren 90 ofso! sindsdien is die in elke film weer een stukje groter!
dus geloof best dat die natural is.

^^dit

Het is niet dat hij van de ene op de andere dag zo buff is geworden als dat hij nu is.

kyle84

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
10 jun 2011
Lengte
1m85
Die kerel heeft idd altijd een goeie fysiek gehad, heeft veel reclame spotjes gedaan en dergelijke. En om zijn fysiek te krijgen moet je niet speciaal veel voor doen. Tegenwoordig denkt iedereen op dit forum als ze spieren zien dat die persoon in kwestie AS gebruikt.

---------- Post toegevoegd Fri 4 May 2012 om 17:44 ----------

Dat niet maar die gast lijkt me niet toegewijd genoeg om dit naturel te halen

Leg uit? Waarom denk je dat hij dat niet kan? Omdat hij stinkend rijk is en dan denk je dat hij te lui is? Kijk maar eens naar zijn fysiek voor hij bekend was. Is niet super speciaal als je naar bodybuilding kijkt maar het is toch zeker de moeite waard en er zal ook wel veel tijd in hebben gestoken.

Ano_1991_9

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
10 sep 2008
Lengte
1m87
Massa
90kg
Vetpercentage
11%
Was altijd mijn streeffysiek toen ik begon :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lijkt me ook wel natty haalbaar aangezien hij altijd al traint maar als hij nu wat pakt of niet, dikke /care. Moest ik hem zijn zou ik ook alles ontkennen voor de media, hoe zou je zelf zijn :rolleyes:.

Sport2000

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
24 nov 2004
Hij was altijd al redelijk buff, vind dit niet zo schokkend dus...

BillyBalzak

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
5 mei 2011
Lengte
1m82
Massa
82kg
Die kerel heeft idd altijd een goeie fysiek gehad, heeft veel reclame spotjes gedaan en dergelijke. En om zijn fysiek te krijgen moet je niet speciaal veel voor doen. Tegenwoordig denkt iedereen op dit forum als ze spieren zien dat die persoon in kwestie AS gebruikt.

klopt. natural BB word hier best wel onderschat... met vele jaren goede voeding en harde training kan je best een leuk fysiek opbouwen zonder AS..

Ano_1991_9

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
10 sep 2008
Lengte
1m87
Massa
90kg
Vetpercentage
11%
klopt. natural BB word hier best wel onderschat... met vele jaren goede voeding en harde training kan je best een leuk fysiek opbouwen zonder AS..

Yup, en hij staat ook een stuk buffer en duidelijk hoger in bf% op die eerste foto. Lijkt me zeker wel naturel haalbaar voor Markie.

GZHN

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
23 apr 2008
Lengte
1m82
Massa
83kg
dwayne johnson straalt 1 en al aas uit haha! maar wel sick fysiek

Corleoné

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
22 mei 2004
Lengte
1m77
Massa
85kg
Kan best dat ie nog naturell is.

Remi AFCA

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
24 dec 2009
Lengte
1m86
Massa
94kg
Vetpercentage
15%
Vraag aan de AAS kenners...

Waar baseren jullie je conclusie eigenlijk op ?
Is t dat iemand gewoon een 'onvoorstelbaar' fysiek heeft waarvan jullie denken dat 't naturel niet haalbaar is of zie je dat aan bepaalde uiterlijke kenmerken?

Timmeeh

I feel like a monster
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
29 feb 2008
Lengte
1m84
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
meesten zeggen dat het naturel niet haalbaar is omdat zijzelf het niet naturel kunnen behalen

RellenJantje

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
17 nov 2011
Vraag aan de AAS kenners...

Waar baseren jullie je conclusie eigenlijk op ?
Is t dat iemand gewoon een 'onvoorstelbaar' fysiek heeft waarvan jullie denken dat 't naturel niet haalbaar is of zie je dat aan bepaalde uiterlijke kenmerken?

Het zijn de onwetende met zelf de grootste rukfysiek.

Ano_1989_14

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
14 aug 2011
meesten zeggen dat het naturel niet haalbaar is omdat zijzelf het niet naturel kunnen behalen
Sluit me hierbij aan vind dat mark idd per film wat groter werd en hij heeft op de eerste foto ook wat meer bf... mijn conclusie = Natty

Lijkt me btw toffe film :D

Naar boven