Fitness Seller

Opgepompte Mark Wahlberg niet aan steroïden

Bezoekers in dit topic

Natuurlijk kan dit naturel , maar of hij dit is is sterk te betwijfelen. Zo'n acteurs willen in een paar maanden graag heel wat kilo's nemen en zitten op een deadline. Je hoeft er niet als een IFBB'r uit te zien om AAS te nemen , en zelf die ontkennen het nog.
 
Ik word zo schijtziek van die discussies of iemand naturel is.
 
  • Like
Waarderingen: Roth
Natuurlijk kan dit naturel , maar of hij dit is is sterk te betwijfelen. Zo'n acteurs willen in een paar maanden graag heel wat kilo's nemen en zitten op een deadline. Je hoeft er niet als een IFBB'r uit te zien om AAS te nemen , en zelf die ontkennen het nog.

Ja, alleen heeft hij geen deadline aangezien hij al ongeveer 25 jaar traint...
Sorry maar als je 25 jaar traint is dit nog geen eens zo groot.
En al moet ie 10/15 of wat dan ook aan kilo's aankomen in een paar maanden, dan weet hij onderhand heus wel hoe hij dat natty voor elkaar moet krijgen.

Bedenk dat acteurs verder geen k*t conjo te doen hebben en de allerbeste voeding + sups ter wereld tot hun beschikking hebben.
Dus fulltime trainen, rusten, eten.

Easy:)
 
More natty dan Yolanthe
 
Ja, alleen heeft hij geen deadline aangezien hij al ongeveer 25 jaar traint...
Sorry maar als je 25 jaar traint is dit nog geen eens zo groot.
En al moet ie 10/15 of wat dan ook aan kilo's aankomen in een paar maanden, dan weet hij onderhand heus wel hoe hij dat natty voor elkaar moet krijgen.

Bedenk dat acteurs verder geen k*t conjo te doen hebben en de allerbeste voeding + sups ter wereld tot hun beschikking hebben.
Dus fulltime trainen, rusten, eten.

Easy:)

Tuurlijk heeft hij wel een deadline, voor die film moet hij toch een bepaalde grote zijn om serieus als bber over te komen op de kijker.
 
Ik weet niet hoe mensen er bij komen dat zodra het naturel te halen is degene dat ook doet.

Ja dit kan je naturel halen, alleen 99.99% die dit fysiek hebben het niet naturel gehaald... dus ik zou eerder zeggen dat hij niet naturel is dan wel zoals hier iedereen zegt. Vreemde redenatie
 
zo stond hij al in the fighter...

mark-wahlberg-in-the-fighter.jpg
 
Tuurlijk heeft hij wel een deadline, voor die film moet hij toch een bepaalde grote zijn om serieus als bber over te komen op de kijker.

Ja hij heeft heus wel een deadline, wat ik bedoel is dat het voor hem niet uit het niets komt dat hij spieren heeft.
Zoals bijvoorbeeld Edward Norten ooit van skinny naar buff ging voor American history X.
Grote respect voor Edward, maar die heeft het niet natty gedaan.
Bij Mark kan ik er prima inkomen dat hij natty is.
The Rock absoluut niet. :p
 
dit is easy naturel te halen in 4 jaar goeie training + voeding.
zolang heb ik er zelf ook ongeveer over gedaan voor dat fysiek.
maar of mark dat gedaan heeft kan ik niet beslissen natuurlijk

hij heeft een lang training verleden dus hij zou met gemak met een
goeie clean bulk voor een tijdje makkelijk dit niveau kunnen bereiken.

als hij aas had gebruikt zou hij vast ook wel stuk droger hebben gestaan dan dat hij nu is.
(of van wanneer die foto ook is)

Waarom eigenlijk de vraag of hij aas gebruikt ofniet? who cares? stinkt naar jaloerzie.
 
Laatst bewerkt:
Ja hij heeft heus wel een deadline, wat ik bedoel is dat het voor hem niet uit het niets komt dat hij spieren heeft.
Zoals bijvoorbeeld Edward Norten ooit van skinny naar buff ging voor American history X.
Grote respect voor Edward, maar die heeft het niet natty gedaan.
Bij Mark kan ik er prima inkomen dat hij natty is.
The Rock absoluut niet. :p

Ow, dan vatte ik het verkeerd op ;) Dwayne is dan ook een big mofo.
Maar wat boeit het of die AAS heeft gebruikt. Stel ik heb zo'n baan en ze willen dat ik in een film speel maar wel een stuk groter moet zijn, dan duw ik die spuit ook wel in me reet :p
 
Voor de Mark Wahlberg fans, nu op RTL5.
 
Mark traint al 25+ jaar en is niet abnormaal buff en maar 173cm en dan nog zeiken over wat naturel kan kom op jongens. Niets valt uit te sluiten maar het voordeel van de twijfel durf ik hem wel te geven.
 
Wou net zeggen, had jaren geleden al een geweldig fysiek. Dus geen onmogelijke progressie ofzo.
 
Als je zelfs twijfelt of dit naturel is, terwijl die man altijd al een goed fysiek heeft gehad dan heb je de iq van een badeend.

Dit is absoluut naturel haalbaar, zelfs als je niet heel dedicated traint en eet.
 
Ow, dan vatte ik het verkeerd op ;) Dwayne is dan ook een big mofo.
Maar wat boeit het of die AAS heeft gebruikt. Stel ik heb zo'n baan en ze willen dat ik in een film speel maar wel een stuk groter moet zijn, dan duw ik die spuit ook wel in me reet :p

Me 2:D
 
Kenners, wat denkt u?

Hij heeft altijd al een goede aanleg gehad, dat zal je al in films als The Basketball Diaries. Hij is een meso en heeft daarom geen probleem om massa te kweken.

Ja, het is mogelijk dat hij geen AAS gebruikt, toch denk ik dat die kans klein is. Hij lijkt me wel het type om wat te gaan snoepen bij het trainen.
 
Yolanthe lijkt me ook het type die hem back stage zuigt, maar doet ze dat ook?
 
Mss een andere vraag, wat zijn zijn beste films :D ?
 
Back
Naar boven