Fitness Seller

Opgepompte Mark Wahlberg niet aan steroïden

Bezoekers in dit topic

Wahlberg 17 jaar geleden.
markwal_817248i.jpg

Basketball Diaries is imo ook een van zijn beste films. ( al is het een totaal ander genre dan 4 brothers, shooter oid )
 
Stallone en Swarchenegger gebruikten ook niets..
 
Edward norton heeft zeker gekuurd in de film Hulk, kan niet anders
 
haha the rock ziet er wel badass uit in die film

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Voor al de mensen die het niet geloven zou ik willen dat ze een foto posten van wat zij denken dat dan de maximum is dat je naturel kan halen. Want dan stel ik me grote vragen bij jullie trainingsschema's, voedingsschema's en kennis van bb. Als jullie denken dat alleen een fysiek van cristiano ronaldo bv of mensen op de men's fitness naturel haalbaar is dan kan je beter stoppen. Daar moet je amper voor trainen. Wat die mark wahlberg heeft is met goeie training naturel 100 % haalbaar. En zeker als je zoveel train verleden hebt als hem. Je mag ook niet vergeten dat hij tussen films door mss kleiner oogt en als hij weer begint te trainen dat er veel spieren gewoon terug komen door spiergeheugen en er komt gewoon nog een beetje extra bij.
 
Voor al de mensen die het niet geloven zou ik willen dat ze een foto posten van wat zij denken dat dan de maximum is dat je naturel kan halen. Want dan stel ik me grote vragen bij jullie trainingsschema's, voedingsschema's en kennis van bb. Als jullie denken dat alleen een fysiek van cristiano ronaldo bv of mensen op de men's fitness naturel haalbaar is dan kan je beter stoppen. Daar moet je amper voor trainen. Wat die mark wahlberg heeft is met goeie training naturel 100 % haalbaar. En zeker als je zoveel train verleden hebt als hem. Je mag ook niet vergeten dat hij tussen films door mss kleiner oogt en als hij weer begint te trainen dat er veel spieren gewoon terug komen door spiergeheugen en er komt gewoon nog een beetje extra bij.

lol cristiano ronaldo is echt niet natty bro



strong delusional brah
















































noob
 
Schouders zijn niet extreem rond en borst niet extreem dik, verder is ie altijd al gespierd geweest. Zou best kunnen maar niet belangrijk genoeg om er weken over te speculeren lijkt me.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]



natty of peach
 
Ik geloof wel wat hij zegt, die kerel traint al zo lang en had al een heel net fysiek. Met de juiste voeding en training (en dat zit wel goed in die acteurs scene) heeft hij er zo een pak aan gains bij.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]



natty of peach
Zo heb ik er naturel ook bijgestaan, en ik had minder aanleg als hem. Wel iets langer getraind, maar mogelijk is het zeker. Spieren staan niet overdreven rond daar.
 
Zo heb ik er naturel ook bijgestaan, en ik had minder aanleg als hem. Wel iets langer getraind, maar mogelijk is het zeker. Spieren staan niet overdreven rond daar.

Post eens fullbody foto's toen je er op je best bij stond, die zul je heus wel hebben:D
 
Ook even meerekenen dat in Amerika verschillende prohormonen gewoon kunnen worden gebruikt zonder het label naturel te verliezen en hij maar 173cm is. Of hij het gedaan heeft dat weet niemand hier dus kunnen we het nooit uitsluiten, maar als dit na 25 jaar trainen al niet meer te behalen valt zonder kuren dan snappen veel mensen hier niet heel veel van bodybuilding.
 
Vanaf een foto is het ook moeilijk in te schatten vind ik. Je kunt een foto maken van iemand die 70 kg weegt bij 180cm die er buff uitziet.
Ik heb foto's van mezelf waarbij ik het vermoeden krijg dat ik nog nooit heb getraind
 
Nope. Sowieso roids.
 
Marky mark blijft baas :D
Lijkt me wel vette film
 
Ook even meerekenen dat in Amerika verschillende prohormonen gewoon kunnen worden gebruikt zonder het label naturel te verliezen en hij maar 173cm is. Of hij het gedaan heeft dat weet niemand hier dus kunnen we het nooit uitsluiten, maar als dit na 25 jaar trainen al niet meer te behalen valt zonder kuren dan snappen veel mensen hier niet heel veel van bodybuilding.

Idd. Hier op DBB lopen ook genoeg naturel gasten rond met uitstekende stats. Bovendien hebben die acteurs tijd en geld genoeg om hun training serieus aan te pakken.
 
Hij is al wat ouder, daarom twijfel ik. Ik heb ook pics gezien waarin hij echt helemaal uit vorm is en een buikje heeft. Lastig....
 
Kijk jongens er zijn hier twee vragen:

1) is dit mogelijk zonder AAS?
2) is hij naturel?

Op die tweede vraag kan niemand antwoord geven, waarschijnlijk zelfs niet de mensen die dicht bij hem staan. AAS gebruik kan je in principe perfect verbergen voor je omgeving (tot zekere mate).

Op de eerste vraag zeg ik in het geval van Mark duidelijk: ja voor hem is dit mogelijk. Hij heeft altijd een goede hoeveelheid spiermassa gehad, als jonge tiener eigenlijk al. Als je denkt dat dit niet mogelijk is met goede voeding en training dan heb je inderdaad niets van BB begrepen. Of je projecteert je eigen aanleg en zwakte op een ander.
 
Back
Naar boven