XXL Nutrition

Opgezwollen buik

  • Topic starter SGH
  • Startdatum
  • Reacties 19
  • Weergaven 5K
  • Volgers 6

Bezoekers in dit topic

SGH

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 okt 2006
Berichten
181
Waardering
0
Nu streven we allemaal naar dat goddelijk lichaam en perfectie maar nu heb ik soms last van een opgezwollen buik. Niet altijd maar soms, het voelt net aan of er lucht in zit (ik moet niet gassen of boeren..) en dan soms heb ik het niet en is mijn buik plat..

iemand hier een oplossing voor?

thx guys!
 
gistend fruit.

Eet minder fruit.
 
ik eet niet veel fuit, totaal zelfs niet multivit vervangt dat wel :)

kga vacuumtechniek is toepassen..
 
die vacuum oefeningen werken vrij goed idd
 
telkens maandag, woensdag en vrijdag

week 1: 3 maal 20 sec
week 2: 3 maal 40 sec
week 3: 3 maal 60 sec

ok lets give it a try..
 
ok, 1 vraagje bij die vacuum ex

je ademt alles uit
trekt buik in

dan kom ik gegaraandeerd op 10 sec zonder lucht te zitten waardoor ik me niemeer kan concentreren op mn inner abs...
moet je dus inademen tijdens het aanspannen ?

tnx
 
Het heeft gewoon met voeding te maken hoor. Verkeerde voedselcombinaties.
Post eerst je dagelijkse eetschema maar eens, dan is er meer over te zeggen.
 
mijn buik is ook de ene dag wel opgezwollen en de andere dag niet
 
Zit je niet gewoon hoog in koolhydraten?
 
Sommige dagen was ik ook wel wat 'opgeblazen' en zag ik er wat voller uit. Ik heb een paar dagen koolhydraatarm gegeten en het hielp. Zeker als je aan carb cycling of refeeds doet, kan het de ene dag heel erg zijn en de andere (low/no carb) dagen lijk je dan weer stukken slanker. Heeft ermee te maken dat elke gram kh 3 gram vocht vasthoudt heb ik begrepen...
 
Zie gewoon dat je maag altijd vol met voedsel is. Als ik een maaltijd oversla, en eet weinig gedurende de dag, en daarna een goede maaltijd, heb ik er ook last van.
Tegen scheurbuik bestaat vitamine c
 
Vocht en maag/darminhoud. ' s Ochtends heb je nergens last van waarschijnlijk en tegen de middag/avond staat het lekker bol, ofniet? ;)
 
Haha, ik had een dikke Ronnie buik, super veel zuivelproducten en een shitload aan carbs, hij puilde uit maat was niet vet. Veel zout e.d.

Nu is die gewoon weer z'n normale vorm.
 
Haha, ik had een dikke Ronnie buik, super veel zuivelproducten en een shitload aan carbs, hij puilde uit maat was niet vet. Veel zout e.d.

Nu is die gewoon weer z'n normale vorm.


zit die zuivel daar dan ook voor iets tussen?
 
Back
Naar boven