MuscleMeat

Opgezwollen onderbuik. Help!

Bezoekers in dit topic

Detek

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
22 mei 2008
Berichten
464
Waardering
4
Lengte
1m77
Massa
79kg
Beste leden,

Ik zit al een tijd lang met een opgezwollen onderbuik. Ik geloof dat deze het ergst is na het eten en na het sporten. Ik ben daarom aan het cutten geslagen om de buik weg te krijgen. Ik ben nu echter mager en zit nog steeds met diezelfde opgezwollen buik!

Hoe kan dit? Ik eet voldoende brood, drink genoeg water, eet weinig gashoudend voedsel. (bonen, bloemkool) en geen koolzuurhoudende dranken.

Iemand met hetzelfde probleem? Wie kan mij helpen van mijn opgezwollen (onder)buik af te komen?
 
Had ik eerst ook...

Hoe is het met de stoelgang? Het maakt nogal uit of je dagelijks of 1x in de week gaat...
Bij mij lag het trouwens ook aan het onderhuids vet.
Toen ik ging cutten was het weg en het is nu altijd nog weg.
 
Ik heb het ook! Ookal heb ik een sixpack!
Echt irritant als mensen vragen of je een "buikje" hebt gekregen?!

Kwil em ook weg hebben
 
Gewoon gevulde darmen?

Als je mager bent valt het immers meteen op als je veel eet.
 
Had ik eerst ook...

Hoe is het met de stoelgang? Het maakt nogal uit of je dagelijks of 1x in de week gaat...
Bij mij lag het trouwens ook aan het onderhuids vet.
Toen ik ging cutten was het weg en het is nu altijd nog weg.

Ik 'schijt' gewoon elke dag. Daarnaast ben ik mager dus van onderhuids vet is er geen sprake.

Gevulde darmen leek me ook sterk, aangezien ik het ook heb na het sporten.
 
Misschien houdt je gewoon vocht vast van bepaalde dingen die je eet.
Je kan vocht vasthouden van pasta's, zuivel, gluten in brood, zout?
Zit er iets bij wat je vaak eet???
 
Misschien houdt je gewoon vocht vast van bepaalde dingen die je eet.
Je kan vocht vasthouden van pasta's, zuivel, gluten in brood, zout?
Zit er iets bij wat je vaak eet???

Tja, ik eet wel meer dan 12 boterhammen per dag en eet zo nu en dan pasta. Maar dat moet toch ook als je een beetje spieren wilt hebben.

Ik denk dat ik geen melk meer neem in dat geval om het eventueel te voorkomen..

Maar dat verklaart nog steeds niet waarom ik het heb na het sporten. Het is zo aftandse lelijk. Ik ben er gewoon veel te veel door afgevallen. Ribben zijn zichtbaar en nog steeds die irritante pens terwijl ik gewoon een doodnormale stoelgang heb. ARGH!

Help?
 
Tja, ik eet wel meer dan 12 boterhammen per dag en eet zo nu en dan pasta. Maar dat moet toch ook als je een beetje spieren wilt hebben.

Ik denk dat ik geen melk meer neem in dat geval om het eventueel te voorkomen..

Maar dat verklaart nog steeds niet waarom ik het heb na het sporten. Het is zo aftandse lelijk. Ik ben er gewoon veel te veel door afgevallen. Ribben zijn zichtbaar en nog steeds die irritante pens terwijl ik gewoon een doodnormale stoelgang heb. ARGH!

Help?


Ik heb er net ff op gelet en ik had het ook weer na het trainen, zojuist.
Had daarvoor rijst (= koolhydraten) gegeten, misschien een reden of met je hormoonhuishouding (bij mij dan)?
Normaal heb ik er nooit last van, maar er lijkt een verband met die witte rijst...
 
veel carbs eten ga je vocht van vasthouden....
 
Tja, ik eet wel meer dan 12 boterhammen per dag en eet zo nu en dan pasta. Maar dat moet toch ook als je een beetje spieren wilt hebben.

Ik denk dat ik geen melk meer neem in dat geval om het eventueel te voorkomen..

Maar dat verklaart nog steeds niet waarom ik het heb na het sporten. Het is zo aftandse lelijk. Ik ben er gewoon veel te veel door afgevallen. Ribben zijn zichtbaar en nog steeds die irritante pens terwijl ik gewoon een doodnormale stoelgang heb. ARGH!

Help?

Zelf heb ik ook die buik na het trainen maar bij is het waarschijnlijk gewoon
het gevolg van veel drinken tijdens de training. Daarom neem ik vaak jeneverbescaps, dat is een natuurlijke vochtafdrijver maar daar mag je ook geen wonderen van verwachten.

En ja, je hebt zeker je carbs nodig voor groei.
Je kan ook anderhalve week ofzo een experimentje doen.
Brood en pasta vervangen door zilvervliesrijst -en crackers en aardappelen.
Probeer kwark ipv melk, tenzij je dat al neemt.
Echt niet nog meer gaan cutten hoor, zonde van je massa!
 
je hoeft geen boterhammen te eten voor spiertjes hoor :P alleen voor de lekkerte :D
 
Ga eens iets meer op je houding letten...ik zie op die eerste serie foto's dat je nogal met een holle rug staat....hoe is de balans tussen je rugspieren (vooral onderrug) en borstspieren?
 
Ja daar heb ik dus ook een beetje last van. Volgens mij zijn het gewoon gevulde darmen want hoe meer ik eet hoe boller het wordt. Het is natuurlijk helemaal niet mooi en vrolijk doorbulken ga je er ook niet van. Ik heb ook een holle rug, kon ik die onderbuik maar bij mijn onderrug proppen. :p
 
heb ik ook last van.train nu mijn buik extra en het lijkt steeds minder te worden.
maar misschien heb ik wel wat anders.
 
6% nog wel... zo zo
 
Back
Naar boven