XXL Nutrition

Opinie gevraagd. Basterd bar van Strengthshop.de...

Bezoekers in dit topic

And the saga continues...

Heb antwoord gekregen van Strengthshop UK:

"
Hi Christian,

Thanks for your email.

Our warranty on the bar is 3 years as per the website. This was an error made in the video, apologies for any confusion.

Kind regards,
Mathew"


------------------------

Ik heb daar op geantwoord:
"Thank you for your answer.
So the video will be removed?
Strengthshop.de (Germany) does give a lifetime warranty on this bar (confirmed by email). So I'd be better of buying the bar from their website i assume.

Yours sincerely.

Christian
 
(voel me stiekem wel een beetje trots op dit staaltje "onderzoeksjournalistiek")
 
Strengtshop lijkt niet van plan de video te verwijderen. Dus ik heb Alex Dillon via Linkedin een mail gestuurd. Want op youtube reageert hij niet meer. Hij heeft daar al 5 jaar niet meer gepost.
 
Update... ik vond het emailadres van Dillon Alex, "schoolteacher".... dus heb hem een uitgebreide mail gestuurd.
 
Ondertussen vond ik dit:
"Strenght Shop werd in 2009 in Engeland opgericht en levert sindsdien met succes aan een gestaag groeiend klantenbestand. Omdat we vaak vragen kregen van geïnteresseerde partijen in Zwitserland, hebben we besloten om een andere online winkel te openen om onze klanten lagere verzendkosten en kortere levertijden te bieden. Onze online winkel Strengthshop Switzerland is in 2013 opgericht. "


Dus ik neem aan dat strengthshop UK zwaarder doorweegt in de beslissing dan hun collega's in Duitsland.
Nu ik UK op de hoogte heb gebracht dat SS Duitsland wel een soort van "lifetime warranty " geeft, zal er misschien een correctie uitgevoerd worden waarbij ze zullen zeggen:"onze collega's in Duitsland hebben zich vergist". Of zoiets; Of misschien bepaalt éénieder dat zelf voor hun land?
 
Tot dusver vond ik hun klantenservice erg relaxed. Doordat ik doorgaans altijd in de war ben bestelde ik bv. eens een riem in een maat die ik al had. Toen heb ik een kleinere gekregen zonder dat ik de andere moest terugsturen. :eek:
hihi
 
Tot dusver vond ik hun klantenservice erg relaxed. Doordat ik doorgaans altijd in de war ben bestelde ik bv. eens een riem in een maat die ik al had. Toen heb ik een kleinere gekregen zonder dat ik de andere moest terugsturen. :eek:

hihi
HAahahha SS Duitsland.... nice catch...
Ja ik heb al vaker gehoord dat hun klantenservice naverkoop goed is.
Maar wat betreft de garantie en de prijzen van de barbells is het belangrijk dat hier duidelijkheid in komt. Was er geen Corona probleem geweest dan had ik het zekere voor het onzekere genomen en de bearing barbelll vanatx gekocht; maar dat ging nog minstens 25 dagen duren of zo. En dat zag ik niet zitten.
 
Back
Naar boven