AndroidHealthClinic

Opium gerookt? Wie? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Marky

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
27 jun 2003
Berichten
12.706
Waardering
333
Vroeg me af of iemand hier weleens opium heeft gerookt. In zo'n pijp dus. Zoals oude Chinezen het doen en het in het Midden-Oosten ook gebeurd.
 
opium roken.?

mij niet gezien,
 
loooooooooong time ago waren opiaten dé shizzle :D
 
'tis toch even wat anders dan morfine en heroine. Het schijnt bij nogal hoge dosissen sterke hallucinaties te geven en beelden van steden paleizen en dat soort vormen, landschappen en bergen.
 
'tis toch even wat anders dan morfine en heroine. Het schijnt bij nogal hoge dosissen sterke hallucinaties te geven en beelden van steden paleizen en dat soort vormen, landschappen en bergen.

ik zou zeggen, give it a try ;)
 
Had weinig gescheeld in Nepal. Werd me aangeboden onderweg door een jong kereltje, maar had te laat door wat hij nou eigenlijk aanbood.
 
ik doe niet aan drugs, dus
 
heel lang geleden wel nog heroine (opiumderivaat) gerookt op zilverpapier (ook wel 'chinezen' genoemd) en dom genoeg ook nog een tijdje gespoten :o

sterke hallucinaties : ja
beelden van steden paleizen en dat soort vormen, landschappen en bergen : ??? nee dus

iedereen beleefd zijn trip anders, je wordt gewoon heel zwaar stoned en je hebt er mooie dromen van...
de eerste gebruikerservaringen gaan gepaard met veel gekots en gezweet.
velen zeggen achteraf dat ze dit hun mooiste momenten boven de wc-pot ooit vonden.

absoluut geen aanrader. wil je je lichaam/leven in korte tijd zien kapot gaan, dan is dit letterlijk de shit.
 
Mijn buurman is een opium-gebruiker, en ja hij komt uit het midden-oosten :D Het ruikt iig niet lekker.

Ik weet niet of jullie dat filmpje van een 5-jarige jochie uit iran hebben gezien? Dat kind rookt samen met zn pa opium terwijl zn pa hem aanmoedigd. Als er interesse is kan ik het ff posten.
 
heel lang geleden wel nog heroine (opiumderivaat) gerookt op zilverpapier (ook wel 'chinezen' genoemd) en dom genoeg ook nog een tijdje gespoten :o

absoluut geen aanrader. wil je je lichaam/leven in korte tijd zien kapot gaan, dan is dit letterlijk de shit.

Hero is toch ook wel dikke rotzooi.


Mijn buurman is een opium-gebruiker, en ja hij komt uit het midden-oosten :D Het ruikt iig niet lekker.

Ik weet niet of jullie dat filmpje van een 5-jarige jochie uit iran hebben gezien? Dat kind rookt samen met zn pa opium terwijl zn pa hem aanmoedigd. Als er interesse is kan ik het ff posten.

Post maar
 
Mijn buurman is een opium-gebruiker, en ja hij komt uit het midden-oosten :D Het ruikt iig niet lekker.

Ik weet niet of jullie dat filmpje van een 5-jarige jochie uit iran hebben gezien? Dat kind rookt samen met zn pa opium terwijl zn pa hem aanmoedigd. Als er interesse is kan ik het ff posten.


Ok, maar onder voorwaarde dat ze elkaars pijpjes met rust laten. Dus ze ppen ook niet.. Anders ben ik straks net zoals Karl Noten de lul.
 
LiveLeak.com - Iranian child smoking opium

Vertaling:

Kind: onzin ( want hij is duidelijk stoned)
Pa : Wat ben je aan het doen?
pa: Wat ben je nou aan het doen?
kind: Stooonnneeed!! stoooonnnneeed!
Pa: Ja! Je bent stoned aan het doen! :roflol:
Geef me die high five jochie! Sla dan. Ja, zo!
Kind: Kom eens dichterbij, (en dan weer geblaat want hij lult maar wat omdat ie te veel heeft gerookt:roflol:)

En ja , dit is een serieuze vertaling
 
Ok, maar onder voorwaarde dat ze elkaars pijpjes met rust laten. Dus ze ppen ook niet.. Anders ben ik straks net zoals Karl Noten de lul.

Kijk zelf maar :eyebrow:
 
heroine is volgens mij wel wat erger dan opium, ook moet je opiaten naar het schijnt verschillende keren gebruiken voor je ze echt leert apprecieren (zoals coke)
 
heroine is volgens mij wel wat erger dan opium, ook moet je opiaten naar het schijnt verschillende keren gebruiken voor je ze echt leert apprecieren (zoals coke)

heb vroeger ook nogal veel gechineesd, en het is wel zo dat ik de eerste 2keren te ziek was ervan om het te apprecieren.
het is een k*tdrug en eenmaal je daaraan begint gaat het alleen maar meer bergaf
 
kuifje rookte ook opium in de blauwe lotus:)
 
De 3de sigaret die je rookt is ook pas lekker. Iig ga je er niet zo van naar de klote (bruin), van de stof zelf dan. Je darmkanaal raakt wel ge****ed.

Hoe lang heb je het gerookt Frut, en weer vanaf gekomen. Door de withdrawals heen bijten en dan geestelijk resoluut zijn?
 
Back
Naar boven