XXL Nutrition

Opium gerookt? Wie? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat voel je door die benzos ?

eigenlijk zijn dat angstremmers, je ervaard een plezante roes, een soort wollig gevoel en teglijk werkt het erg bevrijdend omdat het je ontspand en dus eigenlijk angsten of ongemakkelijkheden wegneemt, beetje zoals speed zou doen maar dan zonder al dat opgefokte gedoe.
Het is een erg leuk gevoel en je voelt je er geweldig mee, het gevaar ermee is echter dat door langdurig en intensief gebruik het juist veroorzaakt wat het zou moeten verhelpen; dwz dat je er zonder angstig word, ik heb dat voorhad, je durft niet meer buiten, je durft niet meer om te gaan met mensen zonder dat je ze genomen hebt

Daarbij komt ook nog dat gecombineerd gebruik met drank helemaal klote is, je word agressief, zegt dingen en doet dingen waar je echt spijt van hebt en die je normaal gezien nooit zou doen of zeggen en je krijgt er enorme black-outs van waar je je dus werkelijk ook niets van kunt herinneren.

ik moet er alvast niets meer van weten;)
 
Wat een berg zielige junkies hangen er toch rond op dit forum, niet te filmen. :roflol:
 
Daarbij komt ook nog dat gecombineerd gebruik met drank helemaal klote is, je word agressief, zegt dingen en doet dingen waar je echt spijt van hebt en die je normaal gezien nooit zou doen of zeggen en je krijgt er enorme black-outs van waar je je dus werkelijk ook niets van kunt herinneren.

ik moet er alvast niets meer van weten;)

TRUE!!

ik spreek uit ervaring ... :$
 
kben 3jaar zwaar verslaafd geweest aan weed.
ja hoge dosisen.


nu 4maand en een beetje af van die troep!

kheb veel domme dingen gedaan in die tijd,speed,coke,xtc...het ging gwn van kwaad naar erger.


blijf er gwn af in het begin weet je er nix van..maar wacht tot je jaar of 3verder bent en je wilt stoppen er mee...:rolleyes:
 
ja, ik vraag me eigenlijk af hoe je in nederland aan opium kunt komen. mensen weten niet eens meer wat opium is geloof ik!
 
er is maar 1 drugs voor mij,


BRINTA!
 
smack is de enige dope waar ik echt bang van ben, en de enige drug waar ik echt iemand heb onderdoor zien gaan. De cokefiendjes kwamen allemaal terug op het padje of leven toch nog een degelijk leven, de smackkerel slaapt nu in apen centraal station.

Veeeeeeeeeeer wegblijven van die shit.
 
ja, ik vraag me eigenlijk af hoe je in nederland aan opium kunt komen. mensen weten niet eens meer wat opium is geloof ik!

Het is idd echt niet te krijgen. Behalve hobbyisten die zelf papavers verbouwen.

Toch wel vreemd dat in NL je zonder probs je tuin ermee kunt volzetten.
 
doe niet aan drugs ofzo :)
 
Grappig hoe vel sommige drugs-tegenstanders zijn. Ik ben helaas te nieuwsgierig om al die dingen nooit te proberen. En ik heb eigenlijk bijna nergens spijt van. Als je een beetje je grenzen kent is er niets aan de hand. Maar neemt niet weg dat het een wijze keuze is er gewoon niet aan te beginnen.
 
Voor mij persoonlijk een no go, net als crack en basen, de afkick lijkt me veel te zwaar (drugs moet toch fun zijn of niet?) en het verslavende effect.
al te zware hallucinogene middelen mijd ik ook, maar dan enkel omdat ik al van nature aanleg heb voor psychosomatische aandoeningen (zelfs een blowtje kan vaak aanzet geven tot al te freaky gedachtenkronkels die me te vaak neerhalen)
 
Laatst bewerkt:
Wat Blackadder zegt. Ik word al helemaal paranoide en achterdochtig van cannabis.
 
Back
Naar boven