XXL Nutrition

oplaadsysteem voor mijn fotoschoot de 10 laatste dagen

Bezoekers in topic

jere

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
21 apr 2004
Waarderingsscore
16
Vetpercentage
10%
ieder jaar organiseert onze fitniss een fotoschoot .
Het is al mijn 2 de jaar dat ik meedoe maar dit jaar wil ik toch net iets scherper staan (de foto van mijn anavar is van vorig jaar)

ik begin 8 weken op voorhand met stelselmatig mijn koolhydraten te beperken
eiwitiname hou ik hoog en gezonde vetten schrap ik niet

ik zit nu op 4,8 bf en nog tien dagen te gaan

De laatste tien dagen voor mijn fotoschoot ga ik er volledig voor

oplaadsysteem fotoschoot

stap1:week vooraf gaande donderdag een beetje extra keukenzout toevoegen op iedere maaltijd.verhoog water inname met 50%

stap2:verlaag je koolhydraat inname met 50%op zondag en maandagen doe je trainingen met veel herhalingen vb:als je 10 sets per spiergroep doet doe jer nu 15 sets van 15 reps .(tot de dag van het laden ma di woe spiercellen leegtrainen)

stap 3:verhoog u eiwitinname met 50 gr vooral kipenfilet of proteine schakes tot de dag dat je begint met koolhydraat laden .

stap 4:verder koolhydraat legen tot max 1,5 per kg lichaamsgewicht en neem vooral samengesteld koolhydraad bronnen(havermout ;rijst;aardappelen)op dinsdag en woensdag en 20 gr eiwit erbij

stap 5:beperk natrium vanaf woensdag dus geen extra keukenzout meer strooien

stap 6:de leukste stap van allemaal :D koolhydraat laden
Neem 8 gr koolhydraten per kg lichaamsgewicht ,vermijd fruit en sucrose .Enkel samengestelde koolhydraten .
beperk waterinname deze dagen ;als je normaal 3 l drinkt drink je nu maar 1,5 l
op donderdag en vrijdag niet meer trainen en zoveel mogelijk rusten

stap 7:dag van de fotoschoot een onbijt op basis van havermout en onderweg een reep fondand chocolade ,en dan oppompen en fotos nemen.

hoop dat er iemand iets aan heeft ,de resultaten zet ik op mijn anavar vanaf ik de fotos heb :D

TrickyTatsu

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
21 apr 2005
Waarderingsscore
85
Lengte
1m78
Massa
78kg
Vetpercentage
10%
Hm, misschien ga ik zoiets volgende week wel doen. Dit is m'n laatste cut-week en ik ben benieuwd naar hoe ik eruit zou zien als ik nog zoiets zou volgen. Zo'n programma stond ook op t-nation maar dat ging mij iets te ver :D

Justifire

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2003
Waarderingsscore
0
jere zei:
ieder jaar organiseert onze fitniss een fotoschoot .
Het is al mijn 2 de jaar dat ik meedoe maar dit jaar wil ik toch net iets scherper staan (de foto van mijn anavar is van vorig jaar)
:roflol:

Dat heet avatar :D

jere

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
21 apr 2004
Waarderingsscore
16
Vetpercentage
10%
grapschoen :D

wazzup

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
2 mei 2003
Waarderingsscore
1.445
Lengte
1m89
Succes... voor maximaal resultaat zou je dat KH-laden eigenlijk wel een aantal malen geprobeerd moeten hebben... als je het fout doet is je shoot meteen verkloot (nou niet optimaal in ieder geval)

Extend

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
22 mrt 2004
Waarderingsscore
0
Zou leuk zijn als je elke dag foto's had kunnen maken, maarja. Ik hoop dat je ze allemaal post, zo te zien zie je er erg goed uit!

Santoz

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
28 jan 2004
Waarderingsscore
0
Ik herinner me je nog toen je je foto plaatste in de fotosectie, zag er idd goed uit, ben benieuwd of je er massiever uit bent gaan zien, in ieder geval leuk zo'n fotoshoot.
Wat dat opladen betreft, geen bezwaren op het eerste zicht.
Alleen kan ik je geen ervaringen geven, heb nog nooit met zulke voorbereidingsfase te maken gehad of uitgeprobeerd dus ik weet ook niet wat het resultaat of de verliezen kunnen zijn indien het tegenvalt...

Naar boven