- Lid geworden
- 21 apr 2004
- Vetpercentage
- 10%
ieder jaar organiseert onze fitniss een fotoschoot .
Het is al mijn 2 de jaar dat ik meedoe maar dit jaar wil ik toch net iets scherper staan (de foto van mijn anavar is van vorig jaar)
ik begin 8 weken op voorhand met stelselmatig mijn koolhydraten te beperken
eiwitiname hou ik hoog en gezonde vetten schrap ik niet
ik zit nu op 4,8 bf en nog tien dagen te gaan
De laatste tien dagen voor mijn fotoschoot ga ik er volledig voor
oplaadsysteem fotoschoot
stap1:week vooraf gaande donderdag een beetje extra keukenzout toevoegen op iedere maaltijd.verhoog water inname met 50%
stap2:verlaag je koolhydraat inname met 50%op zondag en maandagen doe je trainingen met veel herhalingen vb:als je 10 sets per spiergroep doet doe jer nu 15 sets van 15 reps .(tot de dag van het laden ma di woe spiercellen leegtrainen)
stap 3:verhoog u eiwitinname met 50 gr vooral kipenfilet of proteine schakes tot de dag dat je begint met koolhydraat laden .
stap 4:verder koolhydraat legen tot max 1,5 per kg lichaamsgewicht en neem vooral samengesteld koolhydraad bronnen(havermout ;rijst;aardappelen)op dinsdag en woensdag en 20 gr eiwit erbij
stap 5:beperk natrium vanaf woensdag dus geen extra keukenzout meer strooien
stap 6:de leukste stap van allemaal
koolhydraat laden
Neem 8 gr koolhydraten per kg lichaamsgewicht ,vermijd fruit en sucrose .Enkel samengestelde koolhydraten .
beperk waterinname deze dagen ;als je normaal 3 l drinkt drink je nu maar 1,5 l
op donderdag en vrijdag niet meer trainen en zoveel mogelijk rusten
stap 7:dag van de fotoschoot een onbijt op basis van havermout en onderweg een reep fondand chocolade ,en dan oppompen en fotos nemen.
hoop dat er iemand iets aan heeft ,de resultaten zet ik op mijn anavar vanaf ik de fotos heb
Het is al mijn 2 de jaar dat ik meedoe maar dit jaar wil ik toch net iets scherper staan (de foto van mijn anavar is van vorig jaar)
ik begin 8 weken op voorhand met stelselmatig mijn koolhydraten te beperken
eiwitiname hou ik hoog en gezonde vetten schrap ik niet
ik zit nu op 4,8 bf en nog tien dagen te gaan
De laatste tien dagen voor mijn fotoschoot ga ik er volledig voor
oplaadsysteem fotoschoot
stap1:week vooraf gaande donderdag een beetje extra keukenzout toevoegen op iedere maaltijd.verhoog water inname met 50%
stap2:verlaag je koolhydraat inname met 50%op zondag en maandagen doe je trainingen met veel herhalingen vb:als je 10 sets per spiergroep doet doe jer nu 15 sets van 15 reps .(tot de dag van het laden ma di woe spiercellen leegtrainen)
stap 3:verhoog u eiwitinname met 50 gr vooral kipenfilet of proteine schakes tot de dag dat je begint met koolhydraat laden .
stap 4:verder koolhydraat legen tot max 1,5 per kg lichaamsgewicht en neem vooral samengesteld koolhydraad bronnen(havermout ;rijst;aardappelen)op dinsdag en woensdag en 20 gr eiwit erbij
stap 5:beperk natrium vanaf woensdag dus geen extra keukenzout meer strooien
stap 6:de leukste stap van allemaal
Neem 8 gr koolhydraten per kg lichaamsgewicht ,vermijd fruit en sucrose .Enkel samengestelde koolhydraten .
beperk waterinname deze dagen ;als je normaal 3 l drinkt drink je nu maar 1,5 l
op donderdag en vrijdag niet meer trainen en zoveel mogelijk rusten
stap 7:dag van de fotoschoot een onbijt op basis van havermout en onderweg een reep fondand chocolade ,en dan oppompen en fotos nemen.
hoop dat er iemand iets aan heeft ,de resultaten zet ik op mijn anavar vanaf ik de fotos heb