AndroidHealthClinic

opladen bij gebruik creatine? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

munken

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 feb 2003
Berichten
131
Waardering
0
Er wordt veel gezegd dat men een tijdje moet opladen als men creatine begint te gebruiken. Is dit waar of niet?
 
Je kan het doen om eerder een verzadiggen te veroorzaken. Noodzakelijk is het echter niet.
 
Moet niet, kan wel. Zoals Zwier zegt, je merkt eerder wat van de effecten, nadeel is dat je ook meer geld kwijt bent.
 
is trouwens al heel vaak ter sprake gekomen munken kijk maar is even op de threads.
 
Als je gewoon op trainingsdagen een theelepeltje voor en een theelepeltje na de training neemt loopt het wel los.
Volg in ieder geval niet de adviezen van de producenten, 20-30g is echt niet nodig en slecht op de lange termijn.
 
Teveel aan creatine is niet slecht op lange termijn want je pist toch alles weer uit! Het is wel minder voor je portomenee om zoveel te nemen!
 
ach joh creatine is helemaal niet duur vind ik hoor koop maar is een lekere whey shake ofzo ben je veel meer kwijt
 
Originally posted by ronald.ot
ach joh creatine is helemaal niet duur vind ik hoor koop maar is een lekere whey shake ofzo ben je veel meer kwijt

Wat een stomme vergelijking. Dus jij zou je whey inruilen voor creatine??? :finger:
 
Hij bedoelt het per prijs. Echter gaat zijn grapje dan nog niet op want in een pot whey zit meestal toch iets meer gram in als in een pot creatine. :D :D :D
250 gram creatine is zo'n 15 euro
750 gram whey is zo'n 24 euro

Dus voor elk evenveel 750 gram kost de creatine 45 euro en de whey 24 euro. Lijkt de creatine me toch iets duurder :D
 
Back
Naar boven