MuscleMeat

Opleiding bodyguard (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rob

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 jan 2003
Berichten
2.285
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
100kg
Vetpercentage
9%
Weet iemand waar ik info. kan vinden over opleidingen als persoonlijk beveiliger e.d. ?
dus geen algemeen beveiligingsmedewerker dat soort onzin heb ik al een tijdje gedaan, en voor mij was dat bullshit opleiding nr 1.
Ik heb volgens mij het hele web al afgezocht maar vindt weinig info hierover.

Iemand ?

gr rob
 
Je kunt dit doen bij Group4 dacht ik. Maar je moet eerst opleiding bewaker volgen, daarna (voor +1000€) mag je opleiding bodyguard doen.
 
kijk eens op beveiliging.pagina.nl ofzo, en verder idd info vragen bij beveiligingsbedrijven.
 
ff denken... broer van een maatje van me die is nu bodyguard...

traject:
- leger
- marechaussee
- best alert
- best alert instructeur
- persoonlijk beveiliger

mja... je moet gewoon groot zijn, snel, alert, verstand hebben van vechttechnieken, uitstraling hebben en redelijk kunnen lullen...

maarrrrrr je verdient veel dude als persoonlijk beveiliger... echt niet normaal ;) :D
 
Bij Best Alert kan je de opleiding als Persoonsbeveiliger volgen alleen ik las op een ander forum dat de kans klein is dat je later een full time baan krijgt als bodyguard.
Zal later wel effe de link zoeken.

Ik hoorde van iemand dat het beter is om een bodyguard opleiding te volgen in het buitenland. (Israel/Engeland)
 
Heb t nog eens nagekeken en de landen waar de goede opleidingen gegeven worden zijn Israel en Ierland.
Succes !
 
Ik wil je droom niet stukmaken maar de waarheid is dat je als bodyguard GEEN werk vind.

Ik ken iemand die de opleidig bodyguard gevolgd heeft.
Telkens hij naar werk zoekt wordt hem steeds verteld dat de staatsveiligheid instaat voor de veiligheid.

En supersterren zijn er in België en Nederland bijna niet, dus wie kan je dan beschermen... niemand.
 
De kogel voor een ander opvangen??? mmmm.. niet mijn vakgebied dat weet ik zeker..
 
nee idd, zie al een kogel door mn afgetrainde bortskas vliegn. al t trainen vor niets geweest:D

en idd, wat geoffke al zegt..wie zou je in godsnaam hier moeten beschermen en mocht er al iemand zijn, een nieuwe Pim, dan is de kans nog klein dat jij diegene mag beschermen.
 
en alsje een gewone beveiligings opleiding al bullshit vind................tis belangrijk om der veel vanaf te weten en zowie zo met zon diploma te beginnen of denk je dat een chirurg ook ff de basis medisch opleiding heeft geskipt omdat dat bullshit is????
 
Originally posted by soulreaver
De kogel voor een ander opvangen??? mmmm.. niet mijn vakgebied dat weet ik zeker..

je kijkt teveel films ;)

zo snel zal dit niet gebeuren hoor!
 
Originally posted by martijn23
en alsje een gewone beveiligings opleiding al bullshit vind................tis belangrijk om der veel vanaf te weten en zowie zo met zon diploma te beginnen of denk je dat een chirurg ook ff de basis medisch opleiding heeft geskipt omdat dat bullshit is????

Ik heb het diploma voor algemeen beveiligingsmedewerker al een tijdje op zak...
En met dat diploma kan je wel wat aanvangen.
 
Vindt die opleiding geen bullshit, maar op die school waar ik zat was het een en al bullshit wat ik leerde.\!

gr rob

Originally posted by martijn23
en alsje een gewone beveiligings opleiding al bullshit vind................tis belangrijk om der veel vanaf te weten en zowie zo met zon diploma te beginnen of denk je dat een chirurg ook ff de basis medisch opleiding heeft geskipt omdat dat bullshit is????
 
ooh ok! d8 ff dat je die opleiding niet gehaald had! :smile:
 
Neej man, die opleiding zou ik op mn sloffen halen, ik ben na 1 maand ongeveer afgetaaid


Originally posted by martijn23
ooh ok! d8 ff dat je die opleiding niet gehaald had! :smile:
 
Nou je mag mij bodyguard zijn als ik zo in spanje over het strand loop en je de vrouwen weg moet slaan :D
 
:D lol


Originally posted by Ryu
Nou je mag mij bodyguard zijn als ik zo in spanje over het strand loop en je de vrouwen weg moet slaan :D
 
Back
Naar boven