AndroidHealthClinic

Opleiding voeding & dieetkunde

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat jij dan een van de weinige bent, want meerendeel van de hogescholen starten tussen 31 augustus en 7 september met introductie en/of lessen/stage.

Dit ja
 
Ik zit al lekker in de klas hoor :(

Hihi

---------- Toegevoegd om 12:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------

Ik denk dat jij dan een van de weinige bent, want meerendeel van de hogescholen starten tussen 31 augustus en 7 september met introductie en/of lessen/stage.

ik citeer :

Op maandag 21 september 2015 starten in alle campussen van VIVES de lessen van het nieuwe academiejaar.
 
Hihi

---------- Toegevoegd om 12:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------



ik citeer :

Op maandag 21 september 2015 starten in alle campussen van VIVES de lessen van het nieuwe academiejaar.

Oh, ik zie nu pas Vlaanderen, excuus. Ik weet niet hoe het in België is inderdaad.
 
Vandaag langsgeweest bij Vives. Wat betreft het vak chemie heeft hij gezegd dat ik echt wel veel zal moeten leren omdat ik als middelbaar bouw heb gedaan en daar nooit iets van chemie heb gezien dus heb ik heel wat achterstand, ik weet niet hoever ik mij hier zorgen in moet maken? Voor de rest ziet het er zeer interessant uit.
 
Vandaag langsgeweest bij Vives. Wat betreft het vak chemie heeft hij gezegd dat ik echt wel veel zal moeten leren omdat ik als middelbaar bouw heb gedaan en daar nooit iets van chemie heb gezien dus heb ik heel wat achterstand, ik weet niet hoever ik mij hier zorgen in moet maken? Voor de rest ziet het er zeer interessant uit.

Zo'n achterstand is altijd weg te werken, kost wel meer werk en wellicht zul je extra hulp nodig hebben.
Hoe zit het met de rest van je competenties?

Voor de rest ziet het er zeer interessant uit.

Wat vind je er interessant aan?
 
Zo'n achterstand is altijd weg te werken, kost wel meer werk en wellicht zul je extra hulp nodig hebben.
Hoe zit het met de rest van je competenties?



Wat vind je er interessant aan?

ik vond de chemie in groningen goed meevallen. mij werd ook verteld dat het flink wat werk zou worden enzo maar als je het vanaf het begin goed bijhoud is het echt prima te doen. ze beginnen echt bij de basis.
 
Zo'n achterstand is altijd weg te werken, kost wel meer werk en wellicht zul je extra hulp nodig hebben.
Hoe zit het met de rest van je competenties?



Wat vind je er interessant aan?

Wel de vakken zoals biologie en fysica etc krijg je ook maar daar was ik niet goed in (is ook al paar jaar geleden). Het interessante is gewoon dat je veel meer leert dan alleen voeding en je gaat er dieper op in, zoals je bijvoorbeeld ook 4u koken krijgt vind ik interessant om mee te pikken dan. Maar ik denk wel dat het moeilijk zal worden..

---------- Toegevoegd om 21:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:48 ----------

ik vond de chemie in groningen goed meevallen. mij werd ook verteld dat het flink wat werk zou worden enzo maar als je het vanaf het begin goed bijhoud is het echt prima te doen. ze beginnen echt bij de basis.

Ja dat hebben nog mensen mij verteld dat het wel meevalt en ze beginnen inderdaad van 0. Naja ik zal het een kans geven en ervoor werken/studeren.:D
 
koken stelt niks voor. Aardappeltjes koken , visje bakken, ... Is enkel het 1e jaar

Onderschat de chemie, biochemie, fysiologie en pathologie zeker niet. Zware leerstof
 
koken stelt niks voor. Aardappeltjes koken , visje bakken, ... Is enkel het 1e jaar

Onderschat de chemie, biochemie, fysiologie en pathologie zeker niet. Zware leerstof

Ja dat koken is waarschijnlijk wel simpel. Daar ben ik dus bang voor haha ik wil er wel voor studeren, maar hij heeft zelf gezegd dat 3/4 van de personen die ingeschreven zijn komen van sociale wetenschappen en die hebben chemie etc al gehad, ik weet zelfs niet wat het is. Je kan ook een 4urige opleiding volgen van chemie maarja dat zal wss nieks bijbrengen, misschien toch maar gaan om te kijken of het wel iets is voor mij.
 
Back
Naar boven