Originally posted by YuRi
Doet iemand deze opleiding of gaat iemand deze opleiding volgen eind augustus?
Of misschien is er iemand die deze opleiding al gedaan heeft en mij er wat over kan vertellen.
gtz.
ga volgend jaar deze opleiding volgen (althans dat staat in mn planning

). ben agelopen mei naar open dag in Nijmegen (HAN) geweest en lijkt me wel goede opleiding. ben er wel erg leergierig naar dus dat zit wel goed.
Je kijrgt veel verschillende richtingen en je moet tweemaal stage lopen. 1x in t ziekenhuis en 1x naar keuze.
voor de rest krijg je veel les in scheikunde, je gaat koken, je leert omgaan met patienten via reallife situations (t zgn skillslab, lijkt op een verhoorkamer waar je patienten gaat voorzien van dieetjes,,ook als ze t niet willen dus komt ook nodige communicttue en overtuigingsvaardigheden bij kijken.
mar ik kan wel allemaal info hier neerzetten maar t beste is om een open dag te bezeoken waar ej gerichte vragen aan studenten kan stellen.
1e jaar is iig een propedeusejaar die je moet halen. voor t 1e jaar moet je ook een toets maken mbt scheikunde waar je een cursus voor kan doen als je dat nodig acht..wel aan te raden is gebleken uit meerdere verhalen daar.
je wertk ook nauwkeurig samen met leerlingen fysiptherapie en food en business. verder ook nodige aandacht aan ziekteleer 9erg bealngrijk) bedrijfskunde, alg.natuurwetenschappen, informatica, sociale wetenschappen ed.
Universiteit van Wageningen en Amsterdam hebben ook opleidngen hiervoor