AndroidHealthClinic

Opletten met die GHB! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ja ik deed toch [thumbs up] !
 
GHB is helemaal niet moelijk te doseren eigenlijk. De eerste keer moet je je individuele tolerantie aftappen. Tolerantie is vrijwel uitgesloten en als je weet hoeveel je nodig hebt, let's say 1,5 ml GBL, dan moet je dat sticky houden.

Omdat de halfwaarde tijd extreem kort is, kun je na 4 uur alweer dezelfde nemen en ontstaat er geen hardere re-bound.

Op een zeer lege maag, kickt GBL al na 10 minuten in. op een volle maag kan het serieus 2 uur duren.

G past in het rijtje hoerendrugs, net als cocaine en voor sommige, ook wiet.

Na een been training is het heerlijk om te nemen. Tering wat wordt ik dan geil zeg ik die naroes na het trainen!! Heerlijk herstel ook voor de onderrug. En voor bevallende vrouwen ideaal.
 
Poging tot moord :roflol: schijnbaar weet justitie het wetboek niet te vinden. Allereerst is poging tot moord geheel fout, dat zou betekenen dat hij vantevoren moet hebben gedacht om de kinderen door middel van ghb en zwemmen te willen vermoorden. Hij kan hooguit poging tot doodslag aan zijn broek krijgen. Elke advocaat maakt gehakt hiervan. Zelfs een pro deo.

Een pro deo --> is een volwaardige advocaat, alleen gratis in casu :) .
 
Poging tot moord? Eerder doodslag lijkt me.
 
GHB is wereld spul voor gasten die enige vorm van verstand hebben. Idd voor de mongolen die totaal niet weten wat ze doen is het niet geschikt en die kunnen het dus ook maar beter met rust laten.

Ik heb echt geen kaas gegeten van GHB, maar moet toch lastig te doseren zijn ? Verder hoor ik regelmatig dat mensen flink moeten overgeven. (niet ziek, maar wel overgeven)

Ik vind daar gewoon helemaal niks relaxt aan. Ookal zou ik het met verstand gebruiken, het is niet mijn soort drugs. Als ik iets gebruik dan moet ik echt knallen. Coke vind ik mede daarom ook niks aan. Stukken beter. :D

Maar gelukkig ben ik helemaal gestopt. (met harddrugs)
 
Een lollie is ook troep. Slecht voor tanden en gemaakt uit stoffen die niet helemaal fris zijn. hoor ik ook niemand over.

Kom op man....een lollie vergelijken met ghb...ha ha wel grappig dat dan weer wel.
 
Ik heb er een aantal keer mee geexperimenteerd als comaopwekker, door een dosis bewust net te hoog te nemen. Vervolgens zijligging. Ik was net een plant.

Leek wel geen calorie nodig te hebben. Alleen m'n hart gebruikte wat energie, spieren totaal niet. Misschien wel iets voor AIDS patienten.
 
Ik heb er een aantal keer mee geexperimenteerd als comaopwekker, door een dosis bewust net te hoog te nemen. Vervolgens zijligging. Ik was net een plant.

Leek wel geen calorie nodig te hebben. Alleen m'n hart gebruikte wat energie, spieren totaal niet. Misschien wel iets voor AIDS patienten.

:roflol:

Zal je morgen wel een PB terugsturen. Ben er nu te lui voor.
 
Ik heb er een aantal keer mee geexperimenteerd als comaopwekker, door een dosis bewust net te hoog te nemen. Vervolgens zijligging. Ik was net een plant.

Leek wel geen calorie nodig te hebben. Alleen m'n hart gebruikte wat energie, spieren totaal niet. Misschien wel iets voor AIDS patienten.

Welke dosering had je daarvoor genomen dan? Volgens mij moet je dan wel op 3x de dosis zitten waar je normaal op zit niet?
 
Back
Naar boven