Fitness Seller

Oplichters?

Bezoekers in topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

CombatArnold

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 jun 2006
Lengte
1m88
Massa
108kg
Vetpercentage
15%
Ik heb een bestelling geplaatst bij website '' A( ik geef de exacte naam niet door) 4u''...... mensen weten wel welke site.
Anyway ik heb na een week nog steeds niets gehad...... zijn dit oplichters? ik had winstrol besteld en ik train al sinds 2001 en ben 28... dus het werd wel een keer tijd want ik verdiep me er al een jaar of 8 in.

Dus op de gok maar op die site wat besteld want ik heb er verder ook geen ervaring mee

ik zit hier nu dik te stresse ... dus ben blij als iemand mij daar van af helpt door te zeggen dat de site gewoon oke is.. dat ze het alsnog sturen binnenkort. thanks
En zijn all sites die aan bitcoins doen oplichters? Want ik vertouw er geen moer van van dat bitcoin gedoe

Laatst bewerkt:

Barkie

Je moeder heeft een snor
Elite Member
Lid geworden
17 jun 2014
Lengte
1m78
Massa
84kg
Vetpercentage
14%
Jammer, ach paar tientjes joh...

Fallingout

King of Manlets
Elite Member
Relnicht
Lid geworden
18 mei 2014
Lengte
1m89
Massa
95kg
Vetpercentage
18%
zal nu wel genoeg PM's hebben gehad voor een andere source.

Drunkenmaster

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 nov 2012
Lengte
1m78
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Ik heb een bestelling geplaatst bij website '' A( ik geef de exacte naam niet door) 4u''...... mensen weten wel welke site. Anyway ik heb na een week nog steeds niets gehad...... zijn dit oplichters? ik had winstrol besteld en ik train al sinds 2001 en ben 28... dus het werd wel een keer tijd want ik verdiep me er al een jaar of 8 in. Dus op de gok maar op die site wat besteld want ik heb er verder ook geen ervaring mee ik zit hier nu dik te stresse ... dus ben blij als iemand mij daar van af helpt door te zeggen dat de site gewoon oke is.. dat ze het alsnog sturen binnenkort. thanks En zijn all sites die aan bitcoins doen oplichters? Want ik vertouw er geen moer van van dat bitcoin gedoe
Ook dom dat je via een site besteld je weet nooit wie erachter zit

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

zal nu wel genoeg PM's hebben gehad voor een andere source.
Dit zal ook wel het geval zijn idd :P

CombatArnold

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 jun 2006
Lengte
1m88
Massa
108kg
Vetpercentage
15%
  • Topic Starter Topic Starter
Daarom had ik ook niet voor veel euros besteld daar. .. maar ik heb net al gehoord dat je dan mails moet sturen naar ze tot ze een keer je order opnemen,, dat gekloot met bicoin is trouwens echt een afrader.. de koers wisselt als een idioot.... en boven de 50 euro moet je verifieren... wat een gelull allemaal met online zaken doen.. ik doe nooit meer iets met bitcoin.. kut systeem

Laatst bewerkt:

Fallingout

King of Manlets
Elite Member
Relnicht
Lid geworden
18 mei 2014
Lengte
1m89
Massa
95kg
Vetpercentage
18%
28 jaar.

beginnen met AAS.

geen baan.

geen source.

sterruukk.

CombatArnold

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 jun 2006
Lengte
1m88
Massa
108kg
Vetpercentage
15%
whahahah :D

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
8 okt 2010
Lengte
1m95
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Ik heb een bestelling geplaatst bij website '' A( ik geef de exacte naam niet door) 4u''...... mensen weten wel welke site.
Anyway ik heb na een week nog steeds niets gehad...... zijn dit oplichters? ik had winstrol besteld en ik train al sinds 2001 en ben 28... dus het werd wel een keer tijd want ik verdiep me er al een jaar of 8 in.

Dus op de gok maar op die site wat besteld want ik heb er verder ook geen ervaring mee

ik zit hier nu dik te stresse ... dus ben blij als iemand mij daar van af helpt door te zeggen dat de site gewoon oke is.. dat ze het alsnog sturen binnenkort. thanks
En zijn all sites die aan bitcoins doen oplichters? Want ik vertouw er geen moer van van dat bitcoin gedoe

Wat heb je in die 8 jaar gelezen dat je niet wist dat je niet online moest bestellen?

CombatArnold

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 jun 2006
Lengte
1m88
Massa
108kg
Vetpercentage
15%
Wat heb je in die 8 jaar gelezen dat je niet wist dat je niet online moest bestellen?

Ik heb al een keer propecia voor 150 euro besteld en dat kwam gewoon binnen via oost europe ofso... bij de apotheek in nederland betaal je 4x meer... maar dat spul gebruik ik al niet meer maar viel wel onder geneesmiddelen ... soms probeer je eens wat.. dat zal ik wel uit mijn hoofd laten voortaan.

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Lengte
1m69
Massa
95kg
Ik heb al een keer propecia voor 150 euro besteld en dat kwam gewoon binnen via oost europe ofso... bij de apotheek in nederland betaal je 4x meer... maar dat spul gebruik ik al niet meer maar viel wel onder geneesmiddelen ... soms probeer je eens wat.. dat zal ik wel uit mijn hoofd laten voortaan.

En AAS vallen niet onder geneesmiddelen?

bricone

Monstrous Giant
Lid geworden
1 sep 2013
Lengte
1m85
Massa
106kg
Vetpercentage
14%
Hoi alberto

uploadfromtaptalk1428616023076.jpg

roidjuicer

Cool Novice
Lid geworden
19 aug 2012
Lengte
1m73
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Alberto heeft bewezen dat bepaalde sites toch zeker betrouwbaar zijn :D

FuBa^

Novice
+15 jaar member
Lid geworden
12 aug 2003
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
10%
Er is via het internet genoeg goed spul te verkrijgen, als je officiële pharma's contacteert kan je via officiële resellers bestellen, enig risico is mogelijke inbeslagneming door douane

Aerospeed

Cool Novice
Lid geworden
15 sep 2013
Ook dom dat je via een site besteld je weet nooit wie erachter zit
Ik denk dat je overal wel genaaid kan worden, of dat nu via internet is of door je dealer (te laag gedoseerde gear).

@TS: ik heb zelf ook via internet besteld en het voelde ook aan alsof ik opgelicht zou worden. Uiteindelijk heb ik het betaalbewijs via bitcoin doorgestuurd en heeft men de betaling kunnen opzoeken. Een paar dagen later zat het pakje in de bus.

Ik hoop dat het voor jou ook goed zal komen, is dat niet het geval: deal with it en trek er je lessen uit. Het gaat maar over een paar tientjes eh... Groetjes

Valentinn

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
15 mrt 2012
Lengte
1m96
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
Bestellen via sites is altijd af te raden. Er zijn mega veel oplichters, beter een goede source zoeken. Denk dat je meer geluk zult hebben bij iemand in de gym.

Arie1

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
11 apr 2013
Lengte
1m73
Massa
82kg
Vetpercentage
8%
Jammer, ach paar tientjes joh...

Barkie heeft aandelen in die site begrijp ik?

Oplichters zijn oplichters, ze bieden wat aan en leveren niet dat is gewoon diefstal.
Ik zou mijn uiterste best doen een adres te achterhalen.
Via het postbusnummer waarheen je geld hebt gestuurd of via het adres van de website.
En dan daar s'nachts voor de deur gaan liggen...:mad:

bricks

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
24 aug 2010
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
11%
Barkie heeft aandelen in die site begrijp ik?

Oplichters zijn oplichters, ze bieden wat aan en leveren niet dat is gewoon diefstal.
Ik zou mijn uiterste best doen een adres te achterhalen.
Via het postbusnummer waarheen je geld hebt gestuurd of via het adres van de website.
En dan daar s'nachts voor de deur gaan liggen...:mad:

Nee dat is oplichting :D

Aerospeed

Cool Novice
Lid geworden
15 sep 2013
Bestellen via sites is altijd af te raden. Er zijn mega veel oplichters, beter een goede source zoeken. Denk dat je meer geluk zult hebben bij iemand in de gym.

Ik ben het er zeker mee eens dat een source waar je persoonlijk gear kan afhalen voorkeur heeft boven bestellen op internet.

Mits wat research denk ik echter wel dat er via internet betrouwbare sites te vinden zijn.

Allicht zal TS ondertussen al een aantal PM hebben gekregen :o

Status
Niet open voor verdere reacties.

Naar boven