Fitness Seller

Oplichters?

Bezoekers in topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

CombatArnold

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 jun 2006
Lengte
1m88
Massa
108kg
Vetpercentage
15%
Ik heb een bestelling geplaatst bij website '' A( ik geef de exacte naam niet door) 4u''...... mensen weten wel welke site.
Anyway ik heb na een week nog steeds niets gehad...... zijn dit oplichters? ik had winstrol besteld en ik train al sinds 2001 en ben 28... dus het werd wel een keer tijd want ik verdiep me er al een jaar of 8 in.

Dus op de gok maar op die site wat besteld want ik heb er verder ook geen ervaring mee

ik zit hier nu dik te stresse ... dus ben blij als iemand mij daar van af helpt door te zeggen dat de site gewoon oke is.. dat ze het alsnog sturen binnenkort. thanks
En zijn all sites die aan bitcoins doen oplichters? Want ik vertouw er geen moer van van dat bitcoin gedoe

Laatst bewerkt:

Barkie

Je moeder heeft een snor
Elite Member
Lid geworden
17 jun 2014
Lengte
1m78
Massa
84kg
Vetpercentage
14%
Jammer, ach paar tientjes joh...

Fallingout

King of Manlets
Elite Member
Relnicht
Lid geworden
18 mei 2014
Lengte
1m89
Massa
95kg
Vetpercentage
18%
zal nu wel genoeg PM's hebben gehad voor een andere source.

Drunkenmaster

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 nov 2012
Lengte
1m78
Massa
105kg
Vetpercentage
15%