Fitness Seller

Oplichters? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

CombatArnold

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 jun 2006
Berichten
364
Waardering
16
Lengte
1m88
Massa
108kg
Vetpercentage
15%
Ik heb een bestelling geplaatst bij website '' A( ik geef de exacte naam niet door) 4u''...... mensen weten wel welke site.
Anyway ik heb na een week nog steeds niets gehad...... zijn dit oplichters? ik had winstrol besteld en ik train al sinds 2001 en ben 28... dus het werd wel een keer tijd want ik verdiep me er al een jaar of 8 in.

Dus op de gok maar op die site wat besteld want ik heb er verder ook geen ervaring mee

ik zit hier nu dik te stresse ... dus ben blij als iemand mij daar van af helpt door te zeggen dat de site gewoon oke is.. dat ze het alsnog sturen binnenkort. thanks
En zijn all sites die aan bitcoins doen oplichters? Want ik vertouw er geen moer van van dat bitcoin gedoe
 
Laatst bewerkt:
Jammer, ach paar tientjes joh...
 
zal nu wel genoeg PM's hebben gehad voor een andere source.
 
Ik heb een bestelling geplaatst bij website '' A( ik geef de exacte naam niet door) 4u''...... mensen weten wel welke site. Anyway ik heb na een week nog steeds niets gehad...... zijn dit oplichters? ik had winstrol besteld en ik train al sinds 2001 en ben 28... dus het werd wel een keer tijd want ik verdiep me er al een jaar of 8 in. Dus op de gok maar op die site wat besteld want ik heb er verder ook geen ervaring mee ik zit hier nu dik te stresse ... dus ben blij als iemand mij daar van af helpt door te zeggen dat de site gewoon oke is.. dat ze het alsnog sturen binnenkort. thanks En zijn all sites die aan bitcoins doen oplichters? Want ik vertouw er geen moer van van dat bitcoin gedoe
Ook dom dat je via een site besteld je weet nooit wie erachter zit

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

zal nu wel genoeg PM's hebben gehad voor een andere source.
Dit zal ook wel het geval zijn idd :P
 
Daarom had ik ook niet voor veel euros besteld daar. .. maar ik heb net al gehoord dat je dan mails moet sturen naar ze tot ze een keer je order opnemen,, dat gekloot met bicoin is trouwens echt een afrader.. de koers wisselt als een idioot.... en boven de 50 euro moet je verifieren... wat een gelull allemaal met online zaken doen.. ik doe nooit meer iets met bitcoin.. kut systeem
 
Laatst bewerkt:
28 jaar.

beginnen met AAS.


geen baan.


geen source.






sterruukk.
 
whahahah :D
 
Ik heb een bestelling geplaatst bij website '' A( ik geef de exacte naam niet door) 4u''...... mensen weten wel welke site.
Anyway ik heb na een week nog steeds niets gehad...... zijn dit oplichters? ik had winstrol besteld en ik train al sinds 2001 en ben 28... dus het werd wel een keer tijd want ik verdiep me er al een jaar of 8 in.

Dus op de gok maar op die site wat besteld want ik heb er verder ook geen ervaring mee

ik zit hier nu dik te stresse ... dus ben blij als iemand mij daar van af helpt door te zeggen dat de site gewoon oke is.. dat ze het alsnog sturen binnenkort. thanks
En zijn all sites die aan bitcoins doen oplichters? Want ik vertouw er geen moer van van dat bitcoin gedoe

Wat heb je in die 8 jaar gelezen dat je niet wist dat je niet online moest bestellen?
 
Wat heb je in die 8 jaar gelezen dat je niet wist dat je niet online moest bestellen?

Ik heb al een keer propecia voor 150 euro besteld en dat kwam gewoon binnen via oost europe ofso... bij de apotheek in nederland betaal je 4x meer... maar dat spul gebruik ik al niet meer maar viel wel onder geneesmiddelen ... soms probeer je eens wat.. dat zal ik wel uit mijn hoofd laten voortaan.
 
Ik heb al een keer propecia voor 150 euro besteld en dat kwam gewoon binnen via oost europe ofso... bij de apotheek in nederland betaal je 4x meer... maar dat spul gebruik ik al niet meer maar viel wel onder geneesmiddelen ... soms probeer je eens wat.. dat zal ik wel uit mijn hoofd laten voortaan.

En AAS vallen niet onder geneesmiddelen?
 
Hoi alberto



uploadfromtaptalk1428616023076.jpg
 
Alberto heeft bewezen dat bepaalde sites toch zeker betrouwbaar zijn :D
 
Er is via het internet genoeg goed spul te verkrijgen, als je officiële pharma's contacteert kan je via officiële resellers bestellen, enig risico is mogelijke inbeslagneming door douane
 
Ook dom dat je via een site besteld je weet nooit wie erachter zit
Ik denk dat je overal wel genaaid kan worden, of dat nu via internet is of door je dealer (te laag gedoseerde gear).

@TS: ik heb zelf ook via internet besteld en het voelde ook aan alsof ik opgelicht zou worden. Uiteindelijk heb ik het betaalbewijs via bitcoin doorgestuurd en heeft men de betaling kunnen opzoeken. Een paar dagen later zat het pakje in de bus.

Ik hoop dat het voor jou ook goed zal komen, is dat niet het geval: deal with it en trek er je lessen uit. Het gaat maar over een paar tientjes eh... Groetjes
 
Bestellen via sites is altijd af te raden. Er zijn mega veel oplichters, beter een goede source zoeken. Denk dat je meer geluk zult hebben bij iemand in de gym.
 
Jammer, ach paar tientjes joh...

Barkie heeft aandelen in die site begrijp ik?

Oplichters zijn oplichters, ze bieden wat aan en leveren niet dat is gewoon diefstal.
Ik zou mijn uiterste best doen een adres te achterhalen.
Via het postbusnummer waarheen je geld hebt gestuurd of via het adres van de website.
En dan daar s'nachts voor de deur gaan liggen...:mad:
 
Barkie heeft aandelen in die site begrijp ik?

Oplichters zijn oplichters, ze bieden wat aan en leveren niet dat is gewoon diefstal.
Ik zou mijn uiterste best doen een adres te achterhalen.
Via het postbusnummer waarheen je geld hebt gestuurd of via het adres van de website.
En dan daar s'nachts voor de deur gaan liggen...:mad:

Nee dat is oplichting :D
 
Bestellen via sites is altijd af te raden. Er zijn mega veel oplichters, beter een goede source zoeken. Denk dat je meer geluk zult hebben bij iemand in de gym.

Ik ben het er zeker mee eens dat een source waar je persoonlijk gear kan afhalen voorkeur heeft boven bestellen op internet.

Mits wat research denk ik echter wel dat er via internet betrouwbare sites te vinden zijn.

Allicht zal TS ondertussen al een aantal PM hebben gekregen :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven