MuscleMeat

oplichting JAof NEE

Bezoekers in dit topic

DikkeArmen

Advanced Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
29 aug 2006
Berichten
906
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
87kg
Vetpercentage
14%
volgens mij als ik hier op zou reageren zou ik ook genaaid worden

Ik heb mijn auto te koop staan op autoscout24 AutoScout24: ocassion / gebruikte auto / gebruikte wagen

Havijn krijg ik vandaag een e-mail van een Duitser die mijn auto wil kopen

hij vraagt dus wat mijn laagste prijs is ik mail dat hem krijg 1 1/2 later dit mailtje terug:

Hello,

Thanks for your message,well am OK with the price you want to sell this and i can assure you that am ready to buy this from you asap....but i have an associate who is base in Germany and he will be the one to make payment available to you on my behalf by (Euro Cheque) from Euro bank,so if you are OK with this then i suggest you get back to me with the below details so that i can forward that to my associate to get the Cheque issue and send to you asap:

Full name to be written on the Cheque:

Full contact address where the Cheque will be received by you:

Zip Code :

City :

Phone number's such as Mobile ,home number and office number:

Also know that at the moment my associate can not make payment to you by bank transfer as presently he is away from home but he can send you Cheque from where he is right now so if you are OK with this,then get back to me asap with the details so that the Cheque payment can be issue and send to you asap.As regards the shippment,this will be handle by my shipping agent man who will come for the pick up after you have received the money from the Cheque that will be send to you by my associate...

Dit vertrouw ik dus egt niet volgens mij een vette oplichter!!!

kheb dus terug gemaild dat ik alleen cash money wil en er toen ook niks meer van hoorde:D
 
Ja verkoop je auto gewoon normaal . Of laat hem langskomen met harde euro's in briefjes of ga gelijk langs de bank.
 
Zijn die negers uit afrika.
 
Dat denk ik ook, die gozer praat over zijn collega en zijn agent... wtf ? Waarom dat allemaal nodig om een auto te kopen van zon 3500 euro... Dan kan die dat toch beter zelf doen.

Dit is typisch zon email die je krijgt, waarschijnlijk is het gewoon auto generated van iemand die achter jouw gegevens wilt komen.
 
Ja zeer waarschijnlijk nigeriaanse oplichters. Heb zelf ook een soortgelijke ervaring gehad maar gelukkig niet toegehapt.
 
Ik had keer paar jassen gezet op MP.

Kreeg een mail van een zogenaamde Sergeant uit Irak ofzo ik moest die shit sturen naar ze vrouw in Canada ofzo en dan zou ik geld krijgen dit dat :D
 
ik zou hem voor veel meer geld verkopen
 
Ja is 100% zeker een oplichter, bekend trucje trouwens, geld zie je nooit ze wachten gewoon tot er een vis bijt.
 
Cash of no deal!
 
je krijgt de cheque, gaat naar de bank, bankbediende vertelt je dat cheque niet gedekt is, je bent genaaid...
 
idd cash zeker weten:D
 
Ik zie het probleem niet...geef hem jou gegevens en zeg dat hij geld moet overmaken. Zodra het geld op jou rekening is bijgeschreven kan hij zijn auto komen ophalen of je laat em versturen. Geld zul je ws toch nooit krijgen, dus dan ga je toch ook niks opsturen. Mensen die dingen opsturen zonder dat ze geld hebben gezien zijn gewoon dom, die zijn het waard om opgelicht te worden :D
 
ja ik dagt al zoiets vond die e-mail al zo gemaakt en met de gemak dat hij hem wilde kopen

Nee daar trappen we niet in
 
alleen hebben ze dan wel zijn identiteitsgegevens
 
Ik zie het probleem niet...geef hem jou gegevens en zeg dat hij geld moet overmaken. Zodra het geld op jou rekening is bijgeschreven kan hij zijn auto komen ophalen of je laat em versturen :) Geld zul je ws toch nooit krijgen, dus dan ga je toch ook niks opsturen. Mensen die dingen opsturen zonder dat ze geld hebben gezien zijn gewoon dom, die zijn het waard om opgelicht te worden :D

Ja of je verdoet hem... je geeft fake adres op laat hem geld opsturen naar je rekening en geeft hem daarna niks :sukkeltje:

Wie gaat er dan ook eerst zon 3500 euro storten op een rekening en daarna pas komen ophalen/ versturen... Zou ik noooooooit doen ! :P
 
maar ff wat anders iemand intresse !!!!!
 
Back
Naar boven