MuscleMeat

Oplichting---> van A tot Z volg het nu (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

The Xtralarge

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
22 nov 2008
Berichten
8.633
Waardering
457
Lengte
1m95
Massa
120kg
Vetpercentage
12%
Ok jongens ik heb volgens mij weer een oplichter die mij wil gaan tillen.
Hij heeft nu deze 2e mail gestuurd met pictures van een zogenaamde chick. Volgens mij willen ze mij tillen dmv geld sturen of zoiets. Hoe kunnen we ze veel werk laten doen voor niks. Wat zal ik antwoorden zodat we met ze kunnen spelen? uiteraard post ik de volgende reactie weer.










Hallo again Sjaak!!! Zoals vandaag is de dag, de stemming? Alles is goed met je en je hebt een goed humeur? Nu hebben we al laat in de avond en ten laatste werkdag mijn dag is voorbij. Vandaag had ik een zware dag en ik had behoefte aan een rust, maar ik kon niet naar huis te schrijven zonder dat u een brief, vooral omdat ik beloofd had om te antwoorden op u vandaag in mijn post. Dat is waarom ik bleef ik in mijn klas een en nu schrijf je deze brief. Sjaak weet, ik heb werkelijk zijn heel blij vandaag te zien uw brief. U antwoordde mij, en dan bent u geinteresseerd in mij en wil meer over mij weten. Heb ik gelijk? Dit idee roept mijn geest, want een nieuwe kennismaking is altijd iets nieuw en interessant. Ik hoop dat van nu af aan zullen we geen contact verliest met u en zal proberen om de brieven te beantwoorden. Maar ik heb ook beloof u dat ik zal proberen je te schrijven meer en zullen we binnenkort in staat zijn om goede vrienden. Ik hoop dat u het met mij eens?
Oke, nu ik denk dat we nodig hebben om onze kennismaking voort te zetten. In mijn eerste brief geschreven had ik je een beetje over jezelf, maar er zijn nog veel dat ik u kan vertellen over mijn leven. Overigens, ik hetzelfde hebben voor u een aantal vragen en als je het niet erg vindt, vraag ik u antwoord op deze, ok. Sjaak Ik wil graag meer weten over uw werk en wat het is? Ook ik ben benieuwd om te weten over je familie. Waar komt je ouders, je leeft met hen samen of apart? Hoe oud zijn ze en hoeveel je broers of zussen? Ik weet dat het een beetje persoonlijke vragen, maar als je niet hard, probeer dan te vertellen, ok. Vertellen over mijn familie, onze familie vier. Ik heb een vader, moeder en jongere broer. De naam van mijn moeder Anastasia Vladimirovna. Ze is nu 50 jaar oud, maar het werkt nog steeds. Het Sales Manager van bouwmaterialen. De naam van mijn vader Yuri Anetolevich. Hij werkt als ingenieur bij een bouwplaats. Door de manier waarop mijn vader en moeder werken in dezelfde bouwbedrijf "Novostroy". Mijn vader 52 jaar en getrouwd met mijn moeder van 30 jaar. In januari van dit jaar hadden ze met mijn moeder was een zilveren bruiloft. Mijn jongere broer naam Igor. Hij is nu 16 jaar oud. Hij leert op dezelfde school waar ik werk. Hij was een goede leerling en hij wil doen in de wet Universiteit. Hij wil uit de gewoonte van een advocaat en ik denk dat hij had een droom die uitkomt. Dat is mijn hele familie en misschien in de toekomst kan ik zelfs je voorstellen op de vergadering.
Over mijn leven. Ik woon alleen in een een-kamer appartement bijna in het centrum van St. Petersburg. Mijn appartement is niet erg groot, maar gezellig. Ik ben een alleenstaande vrouw, heb ik niet mijn kinderen en ben nu op zoek naar mijn tweede helft. In Rusland vandaag, veel vrouwen vinden mannen uit andere landen en velen van hen gelukkig. Ik weet dat niet iedere vrouw kan vinden geluk, maar ik heb ook besloten om dit soort dating proberen en ik ben nu in contact met u op. Sjaak ik uw vergiffenis smeken voor zijn openhartigheid, maar ik denk dat ik moet eerlijk met je, en dus heb ik besloten om u te schrijven over. Ik hoop dat je niet geschokt? Nu is dit mijn eerste kennismaking via het internet en je bent mijn eerste man, met wie ik corresponderen via het internet. Sjaak maar zoals je hebt? U heeft een vrouw dating via het internet? Vertel me over, tenzij je natuurlijk geen kwaad om na te denken. Ik zou zeer geinteresseerd zijn om te weten over je verleden relaties. Indien u geinteresseerd zou zijn, ik kan je niet zeggen over mijn verleden relaties, maar het is alleen in de volgende brief, omdat deze brief is al lang gebeurd.
Nou, als u nog vragen hebben, aarzel dan niet en mij vraagt. Ik zal proberen te beantwoorden. Nu heb ik mijn brief sluiten met groot ongeduld wacht op uw antwoord.
Groeten je nieuwe vriend, Irina.

My younger the brother.jpg


only I in my home.jpg


my mum and I.jpg
 
Tags niet misbruiken, zo shocking is dit niet.
 
ja deze zooi heb ik ook weleens gehad, verschillende verhalen en meisjes altijd de dezelfde manier van verhalen vertellen.
 
Wat is dit dan? Mail order brides of zo?

Lijkt me een babelfish vertaling van iets te zijn, gewoon wat spam
 
na ze vragen volgens mij uiteindelijk iets van geld ofzo en of je dat wilt storten en als ze dat niet voor elkaar krijgen dan kunnen ze je gaan bedreigen dat ze je gaan opzoeken etc, gewoon lekker afzijdig van houden.
 
Tags niet misbruiken, zo shocking is dit niet.

Come on bro dit is toch het gare hanenhok....

---------- Toegevoegd om 08:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:52 ----------

na ze vragen volgens mij uiteindelijk iets van geld ofzo en of je dat wilt storten en als ze dat niet voor elkaar krijgen dan kunnen ze je gaan bedreigen dat ze je gaan opzoeken etc, gewoon lekker afzijdig van houden.

LoL bedreigen laat ze maar komen ik ben erg benieuwd.....
Ik wil ze uit hun tent lokken een hoop werk voor niks laten doen.
Advies?
 
huh? kreeg je dit zomaar dan?
of heb ik iets gemist :)
 
Ja volgens mij plukken ze je emailadres ergens vandaan en beginnen je te schrijven.

Pfff niet best joh :D ben benieuwd hoe ver ze dan gaan :D
Geloof wel dat die dames alles aangrijpen om daar weg te kunnen
 
Al eerder dit soort dingen gepost.
 
Google translate :dunno:
 
Krijg altijd mail van die Russische hoeren, stoer altijd terug of ze ook aan anale coïtus doen, krijg alleen nooit antwoord :(
 
Veel extra werk zal je ze niet geven. Dit zijn standaardmailtjes waarin ze hooguit je naam veranderen. Nu ben je nog "haar goede vriend" en tegen de volgende vriend "haar hartsvriend" en een week later wil ze met je trouwen en mag je geld storten zodat ze naar hier kan komen. :D

Schijnen "enorme" organisaties achter te zitten met verschillende afdelingen, zo worden er zelf vrouwen ingezet die verbonden worden aan verschillende correspondenten om te telefoneren om zo ook de iets achterdochtigere mannen uiteindelijk te laten betalen.
 
Laten we de DBB - Relploeg er op af sturen en deze nonsens voor eens en voor altijd beëindigen!!!
 
Thanks mannen, ik heb nog een prepaid nummertje liggen als de dames bellen.

heeheeheheehe ik ga ff een emailtje terug sturen post hem zo wel eventjes.
 
Wtf moeilijk verhaal.
 
Ik zou haar gewoon uitnodigen voor een lekker kopje koffie...
 
Back
Naar boven