XXL Nutrition

Oplosbaar??

Bezoekers in dit topic

RichardV

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
9 dec 2002
Berichten
17.082
Waardering
155
Heb een probleem. Krijg geen pil door mijn strot.
Zijn er ook ana's die in water mogen oplossen en dan weggekloekt kunnen worden? Zoja, werken ze dan nog net zo effectief of niet?
 
Originally posted by RichardV
Heb een probleem. Krijg geen pil door mijn strot.
Zijn er ook ana's die in water mogen oplossen en dan weggekloekt kunnen worden? Zoja, werken ze dan nog net zo effectief of niet?

De pil pletten hè en oplossen in water ???
 
Originally posted by RichardV
Heb een probleem. Krijg geen pil door mijn strot.
Zijn er ook ana's die in water mogen oplossen en dan weggekloekt kunnen worden? Zoja, werken ze dan nog net zo effectief of niet?

Winni kun je drinken maar wat heb je aan een winni only kuur

Wat dacht je van injecteren? Hoef je ook geen pil naar binnen te rammen
 
Wegdrinken gaat makkelijker als een injectie zetten natuurlijk, dat is de voornaamste reden.
Heb verder niks tegen een prikkie hoor.
 
Originally posted by RichardV
Wegdrinken gaat makkelijker als een injectie zetten natuurlijk, dat is de voornaamste reden.
Heb verder niks tegen een prikkie hoor.
En denk je dat er verder geen verschil zit dan, tussen oraal en inject?
 
Ff een vraagje tussendoor,
waarom kan je geen pillen door je strot krijgen?
Want dan zou je ook niet normaal kunnen eten, of eet je alleen maar vla en kwark ofzo?
 
Dat hebben wel meer mensen,die kunne alleen een pil eten als ze er een paar keer op gekouwd hebben.Het heeft niets te maken met de grote van de pil, maar meer met het idee dat ze hem in 1 keer door moeten slikken.
 
Originally posted by lorenzo
Dat hebben wel meer mensen,die kunne alleen een pil eten als ze er een paar keer op gekouwd hebben.Het heeft niets te maken met de grote van de pil, maar meer met het idee dat ze hem in 1 keer door moeten slikken.

Dan hebben die mensen echt een psychisch probleem.
En anders kauwt hij toch eerst gewoon op dat tabletje en spoelt hem dan door.
 
Originally posted by Freakyfreek


Dan hebben die mensen echt een psychisch probleem.
En anders kauwt hij toch eerst gewoon op dat tabletje en spoelt hem dan door.

Kan een 1/3 frikandel zonder kauwen wegslikken, maar een aspirientje krijg ik niet weg. Zit in mijn kop. Maarja, dat is nu eenmaal zo, ken er niks aan doen.
 
Dan heb ik een heeeeeeeeel goed voorstel, stop je het pilletje in het frikandelletje, ik weet alleen niet of je op frikandellen zo goed groeit.
ps dit mooie advies is helemaal gratis!!!!
 
Maar waarom geen inject? je weet toch dat een inject veel minder belastend voor de lever is ???
 
Originally posted by RichardV
Heb een probleem. Krijg geen pil door mijn strot.
Zijn er ook ana's die in water mogen oplossen en dan weggekloekt kunnen worden? Zoja, werken ze dan nog net zo effectief of niet?

Je kan er ook gewoon op zuigen, op dat idee kon je zelf toch ook wel komen?
Dianabol van Axpuxuh is best wel lekker, beetje zoet/bittere smaak.
 
Op clomid moet je alvast niet zuigen, dat smaakt alles behalve lekker en slikt ook nog eens heel moeilijk door.
 
Originally posted by Marcel36
Dan heb ik een heeeeeeeeel goed voorstel, stop je het pilletje in het frikandelletje, ik weet alleen niet of je op frikandellen zo goed groeit.
ps dit mooie advies is helemaal gratis!!!!

Jongens hou nou eens op de oplossing is er toch al!!
 
Back
Naar boven