MuscleMeat

opmerkingen/reactie voedingschema

Bezoekers in dit topic

Dan nog, ik heb ook vrij zwaar werk, zit op zelfde gewicht en 2800kcal zou dan net boven onderhoud zijn.

Waar heb jij je onderhoud berekent?
 
Er zijn maar 3 formules, dus maakt niet uit waar je het berekent.
Jouw onderhoud is rond 2800. Hoeveel keer per week train jij en hoeveel keer per week doe je fysiek werk?
 
TS werkt in de bouw, alledgedly 12 uur per dag. Samen met trainingen gestart op 2800. Als het dan teveel of te weinig blijkt dat zie je dan vanzelf wel maar ik denk dat het een prima schatting is. Onderhoud voor een vergelijkbaar iemand die op kantoor en 3 x per week traint zit zal rond de 2500 liggen dus met zwaar fysiek werk erbij denk ik dat je dan wel op zo'n 3000-3200 ish kan rekenen. En zo niet dan zie je dit vanzelf wel en pas je het aan. Ik zit echter in de eerste week liever iets te hoog dan te laag.

Ik heb zoiets als dit nog nooit meegemaakt en ondertussen toch heel veel mensn een stuk begeleiding gegeven. Weer een les dat ik wat strenger moet in voorselecteren ;) Hij was ook nog aan het klagen dat ie geen antwoorden kreeg. 142 fkn pm's incl training en voeding haha. Klachten heeft meneer.

Nou ga geen leugens verkopen tim over wat ik wel en niet gedaan heb voor je, ik kan prima alles openbaar gooien mocht het echt nodig zijn heb al je vragen en mijn antwoorden nog netjes hier. Dan kan iedereen zien wat voor Comedy Capers dit was en hoe geduldig, behulpzaam en fatsoenlijk ik ben gebleven.

Ik ga me niet laten meeslepen in een welles-nietes als jij te stom of te eigenwijs bent om iets aan te nemen of simpele dingen te begrijpen. Zo zijn we niet getrouwd kameraad, en ik ben heel geduldig en vriendelijk geweest tegen je en dit soort gekkigheid nergens aan verdient. Dit gaat me echter iets te ver.

Je hebt prima advies gehad over de meest uiteenlopende, nutteloze en irrelevante zaken. Je hebt een schema ontvangen maar je wilt als een klein kind 3(!) keer binnen een week alles omgooien en gaat dan een topic openen waarin dingen staan die je al 5 keer gevraagd hebt en netjes een antwoord op hebt gekregen.

Of je bent niet helemaal 100, of er klopt iets niet aan je normen en waarden.
 
Laatst bewerkt:
Pescatore beter ga je lekker ergens anders lopen klagen
Gelukkig zijn er wel mensen die wel gewoon antwoorden bedankt daarvoor:)
 
Pescatore beter ga je lekker ergens anders lopen klagen
Gelukkig zijn er wel mensen die wel gewoon antwoorden bedankt daarvoor:)
Doe vooral dapper dat maakt me niet zo veel uit. Maar ga geen leugens verkopen dat ik je niet geholpen heb met alles erop en eraan of geen vragen goed en snel heb beantwoord want dan gaan we echt lachen als we die dialogen samen gaan bekijken hier.

Ik laat niet mijn naam in discrediet brengen omdat je kennelijk moeite hebt echt de meest simpele, kinderlijke zaken te begrijpen. Zelfs als deze je letterlijk 4 keer worden uitgelegd met engelengeduld.
 
Sommige mensen willen alles tegelijk....en breed, en gespierd, en weinig vet, dikke 6-pack en geen moeite doen.
Beginpost wil de TS aankomen per se, dan laat ie zich ompraten, daarna laat ie zich in twijfel brengen dat zijn onderhoud niet klopt.
Is jouw achternaam niet Flag toevallig? Want je waait met elk wind mee!
 
jeeeej ons mama is weer op den tv.... xD Zo trots op haar! Kzit op de eerste rij ma!
 
Doe vooral dapper dat maakt me niet zo veel uit. Maar ga geen leugens verkopen dat ik je niet geholpen heb met alles erop en eraan of geen vragen goed en snel heb beantwoord want dan gaan we echt lachen als we die dialogen samen gaan bekijken hier.

Ik laat niet mijn naam in discrediet brengen omdat je kennelijk moeite hebt echt de meest simpele, kinderlijke zaken te begrijpen. Zelfs als deze je letterlijk 4 keer worden uitgelegd met engelengeduld.

Lol, je hebt gelijk pescatore. TS komt bij mij echt over als een grote pannenkoek.
Mijn advies daarom Tim: ga golfen oid in plaats van bb.
Met zo'n kut instelling kom je toch nergens.
 
125 g vet per dag op 72 kilo is teveel imo.
Maar als het voof hem werkt lekker doen, logisch dat ie al bijna op 20% zit��
Eiwitten kan idd wel en over dat cholesterol verschillende meningen over. Ik doe het persoonlijk niet teveel eten iig

Is geen antwoord op mijn vraag. Waarom is dat te veel?

Wat heeft zijn macro indeling te maken met zijn vetpercentage? Leg dat ook eens uit..
 
Het is dat je Pescatore betaald hebt voor een voedingsschema, anders zou ik er een maandsalaris om durven te verwedden dat je een troll bent.
Of je bent by far de beste troll ever en hebt daar nog geld voor over ook.

Volgens mij is er zowel hier als op Bodynet door meerdere leden advies gegeven, met als grote, geduldige uitschieter Pescatore.
Helaas doe jij hier totaal niets mee.
Integendeel ;jouw vragen en opmerkingen raken kant noch wal inmiddels.

Als je toch niks van anderen wilt aannemen, kan je inderdaad beter gewoon bulken met jouw vetpercentage.
Zorg dan dat je er wel iedere dag buikspieroefeningen bij blijft doen zodat je wel een strakke buik houdt. ;)
 
Back
Naar boven