MuscleMeat

opnieuw beginnen

Bezoekers in dit topic

MDD

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 mei 2008
Berichten
18
Waardering
0
ik ben nu een jaar gestopt met fitnessen. ik heb wel nog wat massa maar natuurlijk niet meer zoveel als toen. mijn vraag is hoe lang ik er over ga moeten trainen tegen wanneer ik mijn massa zo ongeveer terug heb. mijn gewicht is wel nog altijd ongeveer het zelfde gebleven.
 
Weet niet hoe oud je bent, maar ik ben bijna maar liefst tien 10 jaar geleden gestopt en sinds januarie weer begonnen 4 keer per week.
Misschien niet helemaal een vergelijking maar ik groei als kool, spiergeheugen is een zeer groot goed.Na slechts 1 jaar zal als je serieus te werk gaat en alles in acht neemt je zeer snel progessie zien ! Leuk man
 
Weet niet hoe oud je bent, maar ik ben bijna maar liefst tien 10 jaar geleden gestopt en sinds januarie weer begonnen 4 keer per week.
Misschien niet helemaal een vergelijking maar ik groei als kool, spiergeheugen is een zeer groot goed.Na slechts 1 jaar zal als je serieus te werk gaat en alles in acht neemt je zeer snel progessie zien ! Leuk man

ok dank u
geeft me nog een extra zet en motivatie. heb vandaag pas besloten om opnieuw te beginnen :p . maar zie het weer volledig zitten :)

edit: ik word er binnen 2 maand 19. en we zijn met school ook gaan fitnessen en ik kan bijna weer mijn max gewicht met bankdrukken drukken.
 
Laatst bewerkt:
Ja komt goed hoor, nu doorzetten.Succes.
 
Echt waar, wat een vragen allemaal :roflol: :roflol:

Ga trainen. Dan merk je het vanzelf, hoelang je er over doet
 
Hoe meer discipline hoe harder je gaat ;)
 
Back
Naar boven