Fitness Seller

Opnieuw beginnen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lilbro

Novice
10 jaar lid
15 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2005
Berichten
5
Waardering
0
Hallo allemaal!

Mijn naam is Kristof, ben 20 en weeg nu 64 kg. Ik ben begonnen met trainen op mijn 16de, en heb dat zo 'n anderhalf jaar vrij intensief gedaan. Daarna ben ik gestopt door een te druk leven (school..), maar heb me met eigen materiaal zowat op peil proberen houden.

Nu ben ik van plan me opnieuw in te schrijven in een sportschool, om er nog eens serieus tegen aan te gaan ;)

Moet nu vooral de nadruk leggen op benen. Verdere tips welkom!

Groetjes, Kristof

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Je moet je niet druk maken om achterliggende onderdelen. Gewoon keihar beulen in de gym, vreten als een paard en dan komt de massa vanzelf wel.

Succes :thumbup:
 
Je hebt een goede basis om van te beginnen. Er is al spiervorming van vroeger en je bodyfat is erg laag!
Ik zou zeggen lekker clean bulken zodat je bf laag blijft en ondertussen die massa pakken :)

Editje : Wrom geen been fotos ?
 
Je hebt een goede basis om van te beginnen. Er is al spiervorming van vroeger en je bodyfat is erg laag!
Ik zou zeggen lekker clean bulken zodat je bf laag blijft en ondertussen die massa pakken :)

Editje : Wrom geen been fotos ?

Dank je :)

Geen foto's van benen omdat ik die destijds maar zelden heb getraind... Die ga ik nu eens zwaar beginnen aanpakken :)
 
Als je een jaar verder bent kan je al heel wat massa opgebouwd hebben. Lekker knallen en je zal zien dat je er volgend jaar al heel anders voor staat. Ziet er niet slecht uit al.
 
je bent de eerste beginner die zowaar zijn benen wilt traine!

GOED ZO!!

SUCCES
 
Gaat helemaal goedkomen. Je gaat ervoor dus het komt goed.

Alvast suc6 bro.
 
succes er mee ziet er al netjes uit:cool:
 
Succes kerel
 
Bedankt voor de toffe reply's! :cool:

Nu beulen maar :p Heb deze week full body getraind en o wat ben ik stijf :D

Grtz
 
Je ziet er nog steeds gewoon goed uit al zeg ik het zelf, en natuurlijk goed dat je weer aan de bak gaat, veel succes :thumb:
 
Heel goed van je dat je je op benen wilt concentreren! Veel succes en het zal allemaal wel goed komen als je hier veel leest!
 
Goede basis bro. Eten en trainen en dat volhouden. Dan kom je er wel. Have fun in the gym. Tis niet alleen trainen wat je daar doet maar je maakt er ook je hoofd leeg van de dagelijkse sores van het leven.
 
Back
Naar boven