MuscleMeat

opnieuw begonnen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bert Evoque

Novice
Lid geworden
17 sep 2019
Berichten
6
Waardering
3
Lengte
1m79
Massa
79kg
Vetpercentage
10%
Hey allen geweldig om deze site ontdekt te hebben ik heb nu ruim 20 jaar niet ! meer getraind ik ben 53 en weer opnieuw begonnen sinds 4 weken weer fanatiek aan de gewichten aan t hangen iemand vertelde mij dat spieren een geheugen hebben nu ik kan je vertellen na 4 weken trainen zie ik al weer een mooi resultaat! er is veel veranderd ik sta graag open voor tips en dergelijke hoop hier nog veel op te steken toffe site !!
 
Welkom ! Mooi dat je weer begonnen bent.
 
thx heb alleen beetje moeite met de buikspieren.... 1.79 79 kg
 
Welkom en succes!
thx heb alleen beetje moeite met de buikspieren.... 1.79 79 kg
Hoe bedoel je?
Zichtbaar maken van?
Das een kwestie van vet % verlagen. Mits je genoeg massa hebt dus cutten
 
dankjewel Marina inderdaad zichtbaar maken is lastig ik weeg 79 kg en ben 179 en volgens mij een niet al te hoog vetpercentage mss moet ik het een keer goed op laten meten
 
Met een foto kunnen de kenners hier ook al aardig inschatten waar je ongeveer staat.

Hou je je voeding bij?
misschien heb je hier wat aan.
post 1 en excel post 2
 
bedankt voor de tip ik zal t vanavond eens aandachtig doorlezen ik let zeer goed op mijn voeding eiwitten ongeveer 180 gr p dag 1,8 gr per kilo lichaamsgewicht veders gezond en evenwichtig eten

maar ben pas 4 weken bezig hè ik zal een paar foto's doorsturen ben echt benieuwd naar de reactie....
 

Bijlagen

  • A0DF1F67-1147-4AF8-AB9A-E6B0826D9050.jpeg
    A0DF1F67-1147-4AF8-AB9A-E6B0826D9050.jpeg
    153 KB · Weergaven: 80
  • DAD189A4-16C9-4A8B-9223-9DADE0CC2D05.jpeg
    DAD189A4-16C9-4A8B-9223-9DADE0CC2D05.jpeg
    106,8 KB · Weergaven: 81
dankjewel Marina inderdaad zichtbaar maken is lastig ik weeg 79 kg en ben 179 en volgens mij een niet al te hoog vetpercentage mss moet ik het een keer goed op laten meten
Niet lullig bedoeld, maar dit is toch een redelijk hoog vetpercentage hoor,
Natuurlijk niet iets wat niet te redden is met training en juiste voeding.
Succes en welkom hier.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
oké bedankt voor je reactie we gaan ermee aan de slag
 
Ik kan niet echt een goed oordeel geven. Van voren ziet je buik er redelijk vlak uit maar met die zijfoto lijk t ook op overtollig vel.
Vet % is aardig hoog en gezien je gewicht en foto lijkt t erop dat je nog niet veel massa hebt.
Hoe staan je benen erbij?

In ieder geval er is veel werk te verzetten en t kost tijd maar het is haalbaar goed af te vallen en je fysiek verder te verbeteren.
Maar hou vooral ook in gedachte dat t tijd kost.
Richt je op max 0,5 kg afvallen per week.
Lees de link goed en bekijk je voeding en training.

Bij vragen gewoon stellen en vooral doorzetten! waar een wil is is een weg! :)
 
bedankt voor je eerlijke reactie hier heb ik wat aan en kan ik iets mee
 
bedankt voor je eerlijke reactie hier heb ik wat aan en kan ik iets mee
Top :thumb:

Pas alleen je stats even aan... die 10% vet klopt niet. :o zal toch eerder zo een 20 % zijn... (ik gok maar wat ... )
Veel mensen hier antwoorden ook op vragen waarin ze toch het antwoord enigzins baseren op stats die ze in profielen zien. ;)
 
Succes met je doelen, tof dat je weer begonnen bent en goeie naam! :thumbs:
 
Succes. En goed dat je weer begonnen bent, daar zouden een hoop mensen een voorbeeld aan kunnen/moeten nemen.
 
Back
Naar boven