AndroidHealthClinic

opnieuw klein licht kuurtje! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

janveeen

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 feb 2003
Berichten
128
Waardering
1
Ik heb afgelopen 6 weken een kuur van 5 weken gedaan! Heb nu 1 week clomid gebruikt.
Ik heb zo’n 8kg winst geboekt tot nu toe. Ik had een kuur van 7 weken eigenlijk in de planning. Ik heb 3x 1 injectie deca 200mg gehad en 5 weken dianabol gebruikt met als hoogste 20mg per week.
Ik zit er aan te denken om nu nog een klein kuurtje te doen van 4 injecties deca met daarbij
40 dianabol tabltten voor de eerste 2-3 weken om massa te creeeren en daarna stromba te gebruiken.

Wat is jullie advies?

Kan beter wachten tot volgend jaar? Ik denk trouwens wel dat het vrij slecht voor mijn gezondheid is, om zo snel achter elkaar te kuren, ondanks dat het maar een licht kort kuurtje was.
 
Als ik al eens een post met onzin heb gelezen is het deze wel,...is dit serieus bedoeld janveen of wat bedoel je nou.

Ben je trouwens fan van die pianist ofzo??
 
:no: ik ken iemand die dit ook doet en toch 3,5 kg aan spiermassa erbij heeft gekregen.
 
Laatst bewerkt:
Vind het een matige tot zelfs zwakke kuur hoor, als je zoveel kilo's kan winnen met deze dosissen moet je jezelf eens afvragen of je misschien niet beter naturel een tijdje had doorgegaan.
Het gaat namelijk een beetje TE goed voor zulke kuur.

En nee geen directe kuur erna, je receptoren zullen al verzadigd zijn en je endocriene gestel is nog volop bezig met herstelen.
 
Misschien een idee om eens een echte goede kuur te volgen inplaats van al die lichte rot kuurtjes
 
Of es te kijken wat je naturel er nog bij kunt bouwen.
Iemand die met een MEDISCHE DOSERING (want Deca met die hoeveelheden hangt tegen de reguliere hoeveelheden voor patienten aan) zoveel scoort, heeft blijkbaar nog lang te gaan op proteineshakes, weightgainers en creatine.

Ben jij misschien iemand die net 10 maanden aan het trainen is?
 
Originally posted by Bodyman
Misschien een idee om eens een echte goede kuur te volgen inplaats van al die lichte rot kuurtjes

Ken iemand die met al die lichte rotkuurtjes een heel goeie fysiek heeft overgehouden. Beetje zelfde fysiek als BOS.

Denk dat je met lichte en korte kuren gerust resultaat kan boeken maar dit is erg licht en als je nu weer zult gaan kuren zal je weinig tot niks winnen. Zoals Admin al zegt je receptoren zijn vol en zullen niks meer opnemen.
Als je met deze dosis goed kan groeien heb je waarschijnlijk receptoren die op sponzen lijken of je bent erg snel begonnen met kuren.

@WIM, Wil je je eigen hier op het board gedragen, als je commentaar hebt op iemand onderbouw dit dan maar loop niet een beetje in het rond te blaten. We gaan hier serieus met elkaar om en deze post is een normale vraag en daar hoort een normaal antwoord op te worden gegeven.

Greetz
 
sorry, ik zal het noooooooit meer doen.
 
ik train nu 5 jaar. Ben vanaf mijn 16de begonnen. De laatste 2-3 jaar ben ik erg gedisiplineerd bezig geweest en heb ik me toegeleefd naar een licht kuurtje. En ik heb er gelukkig veel massa en kracht mee gewonnen. Ik heb mijn vraag gesteld omdat ik iemand ken, die een 8weekse kuur had gevold en na 2 weken een kuur van 16 weken is begonnen en ik vroeg me af oe jullie hier over denken.

iedereen bedankt.
 
Zou minimaal kiezen voor >>> Time on = time off.

Dwz incl. nakuur dus bv. - een 10 weekse cycle met Test Enth incl nakuur van 4 weken maakt >>> 16 weken on dus ook 16 weken off.

Just my 2 cents.

Groet Smalluser :thumb:
 
Back
Naar boven