AndroidHealthClinic

opnieuw moeten inloggen

Bezoekers in dit topic

wateengedoe2

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
980
Waardering
1
Regelmatig moet ik ineens, op de meest onverwachte momenten (althans nog geen verband gevonden) opnieuw inloggen. Ben ik de enige met dit probleem? Natuurlijk heb ik cookies aanstaan en met andere boards heb ik dit probleem nooit. Hoe komt dit?
 
Kan zijn dat je map met cookies moet geleegd worden, althans dat is meestal de oorzaak, ik krijg die vraag namelijk meerdere keren per week.

Dit board vereist cookies om te kunnen surfen door de database als extra beveiliging.
 
Mijn cookies blijven een eeuwigheid staan, tenzij ze een timing out-datum hebben. Dat wordt bepaald door de server waar ze vanaf gestuurd worden. Kan het daaraan liggen hier? Lijkt me overigens sterk, want soms heb ik het een tijd niet en dan ineens 2x op een avond.

edit: heb nu eens alle koekjes weggeflikkerd, eens zien of zo'n verfrissende start wat uitmaakt ..
 
Laatst bewerkt:
kheb 't ook af en toe ja... :p
 
Probeer het eens, wateen.. ik heb het zelf nooit maar zal eens kijken of ik aan de instellingen iets kan aanpassen.
 
Ik heb het ook wel eens maar niet vaak en altijd maar 1 keer, daarna een hele tijd niet meer.

Dus mij irriteer het niet echt :p :D




Groeten bigboy25.
 
Ok , ik heb de oplossing:

Ga naar User CP > Edit Options en naar het vak:

Browse board with cookies?

Vink vervolgens "yes" aan.

Dit zou het probleem moeten oplossen. :)
 
Nope, want die stond bij mij altijd al aan. Ik laat wel weten hoe het met mijn 'verse' cookies gaat, toe nu toe nog geen last gehad iig ...
 
Back
Naar boven