AndroidHealthClinic

Opnieuw voorstellen :p

Bezoekers in dit topic

Sue

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 apr 2009
Berichten
2.985
Waardering
484
Lengte
1m75
Massa
67kg
Mijn laatste post was 2011... Ai!
Denk dat ik nu toch op z'n minst vier jaar stil sta.

Hmja... in een paar jaar tijd is er veel veranderd... van getrouwd naar open relatie, van de stad - via omwegen - naar bosrijke omgeving, van docent naar 3d modeler, van vleeseter naar vegetariër (overweeg veganistisch te gaan), van activist naar spirituele zen muts, van fanatiek bb-er naar... eum... veel-zitter :D

Dat laatste mag wel anders, de rest ben ik happy mee :o
Heb +- zes jaar geleden drie wedstrijden gedaan, en weet dat die fysiek erg goed voelde...

Vandaar dat ik terug ben.
Trainen wordt een uitdaging, er is hier weinig.
Zou wel graag wat thuis-train-materiaal willen, maar nu nog geen mogelijkheden voor.
Begin in ieder geval deze week het hardlopen weer op te pakken...
Wellicht weer een log bij gaan houden... misschien goed voor de motivatie.
To log or not to log... that's the question :p
 
Succes! eerste stap is in ieder geval weer gezet!
 
Succes

Wedstrijden in welke klasse
 
Het Sue!
Achja leven kan raar lopen, nou succes iig!
 
Mijn laatste post was 2011... Ai!
Denk dat ik nu toch op z'n minst vier jaar stil sta.

Hmja... in een paar jaar tijd is er veel veranderd... van getrouwd naar open relatie, van de stad - via omwegen - naar bosrijke omgeving, van docent naar 3d modeler, van vleeseter naar vegetariër (overweeg veganistisch te gaan), van activist naar spirituele zen muts, van fanatiek bb-er naar... eum... veel-zitter :D

Dat laatste mag wel anders, de rest ben ik happy mee :o
Heb +- zes jaar geleden drie wedstrijden gedaan, en weet dat die fysiek erg goed voelde...

Vandaar dat ik terug ben.
Trainen wordt een uitdaging, er is hier weinig.
Zou wel graag wat thuis-train-materiaal willen, maar nu nog geen mogelijkheden voor.
Begin in ieder geval deze week het hardlopen weer op te pakken...
Wellicht weer een log bij gaan houden... misschien goed voor de motivatie.
To log or not to log... that's the question :p

Hey Sue ;), wij moeten dringend eens bijpraten, zooooooooooooo lang geleden, stuur ik je via hotmail of hier :)?? Ik ben hier ook al eeeeeuuuuwen niet geweest maar met de Olympia die er weer aan komt was ik nieuwsgierig of ik hier wat recente foto"s kon terug vinden :)!!!!! Fijn je hier te zien ook al is dit van mei geleden, ik kijk er naar uit om je te horen :)!!!!!!!

Vele Groetjes Nick
 
Back
Naar boven