Fitness Seller

Oppepper voor het trainen

Bezoekers in dit topic

erwinvdberg

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
8
Lengte
1m94
Massa
114kg
Hallo,

Wat gebruiken jullie als je voor je training futloos bent om toch energiek in de gym aan te komen?

De ene keer bekijk ik wat arnold pictures, de andere keer een half blikje red bull, en soms ook een uurtje slapen..

Wat doen jullie om met een dosis energie in de gym te staan??

rammstein.

Ik ben eigenlijk nooit ECHT futloos (behalve als ik slecht heb gegeten), ik heb wel eens dagen dat ik geen zin heb.

rammstein ea of snoeiharde techno doet inderdaad wonderen om er even wat agressie in te duwen.

Hallo,

Wat gebruiken jullie als je voor je training futloos bent om toch energiek in de gym aan te komen?

De ene keer bekijk ik wat arnold pictures, de andere keer een half blikje red bull, en soms ook een uurtje slapen..

Wat doen jullie om met een dosis energie in de gym te staan??

De weinige keren dat ik futloos ben, ga ik gewoon. De energie komt vanzelf wel als ik bezig ben. Ik kijk ook wel eens een trainings-dvd of ik lees de Flex voor dat ik ga trainen, maar dat is niet echt op mezelf op te peppen. Meer om wat ideetjes op te doen voor mijn training.

Nu ik erover na denk: ik kan me niet eens herinneren dat ik ooit futloos was voor een training. Het is vast wel eens voor gekomen, maar dat is al lang geleden. Meestal kan ik niet wachten om met de training te beginnen. Ik ben de avond ervoor al bezig met mijn programma door te nemen. Misschien is dat een idee voor je. Gewoon eerder al bedenken wat je gaat doen en hoe succesvol je je volgende training zal zijn. Dan krijg je wel genoeg energie lijkt me.

Haha, idd, Rammstein of andere oppeppende muziek helpt zeer zeker, even lekker hardzetten en je krijgt weer energie!

no xplode :D... laatst proefzakje gepakt.. wtf :P

Muziek van Disturbed, Limp Bizkit e.d. aan in de auto. Anders films kijken ofzo van Cutler, Coleman of anderen.

Caffeïne of Ephedrine, heel handig voor de zware trainingen :)

tina-meth-pipe.jpg

ik heb altijd als ik ga trainen heel erg veel zin:) misschien komt het omdat ik pas sinds 2 maand train

Ik slaap weleens een half uurtje voordat ik ga sporten, works 4 me :) Moet niet telang slapen want dan ben ik alleen maar suf. Tijdens het opwarmen ben ik soms nog een beetje slaperig, maar dat is alweer over als ik begin.

Van die '80 muziek waar je keihard op mee kan schreeuwen:rocker:

eye of the tiger bijvoorbeeld:rocker2:

Muziek doe ik inderdaad ook heel vaak geeft een goede energieboost!
Helaas draaien ze dan bij de gym K-muziek waardoor je geneigd bent je energie op wat anders af te reageren...

duitse schläger muziek :thumbs:

nee gwn wat hardere muziek of op het internet naar een trainingsfilmpje kijken.
Je concentreren op je doel wat je voor ogen hebt, ofwel denken aan iemand die je echt haar of een hatelijke situatie dat je wat boos komt

halfuurtje slapen zo'n 2u voor de training geeft mij ook wel meer fut..
en over t algemeen voel ik me energieker na het trainen, kbedoel kvoel me wel lichamelijk moe, maar in mn koppie ben ik wakker..

jannes draaien doet wonderen

Back
Naar boven