MuscleMeat

Oppepper voor het trainen

• Topic Starter Topic Starter
eigenlijk altijd veel zin om te trainen, verder train ik altijd met keiharde muziek en wissel ik schema elke 6/7 weken.

De tip die ik nog niet heb gehoord, ga met iemand trainen die net iets sterker is dan jou.

2 woorden : Hate breed :D

Kan mezelf zoiezo goed opfokken, ik heb niet zoveel nodig om psyched te worden;)

Ik zit me op de fiets altijd flink op te fokken (ik moet dan ook geen ruzie krijgen :D ). Dan ben ik ook helemaal op een andere wereld. Zwart voor mijn ogen. Na de training of een een pr ben ik altijd weer vriendelijk.

ik pak altijd de ak47 en ga dan in het rond schiete, word ik altijd opgefokt :)

Ik zit me op de fiets altijd flink op te fokken (ik moet dan ook geen ruzie krijgen :D ). Dan ben ik ook helemaal op een andere wereld. Zwart voor mijn ogen. Na de training of een een pr ben ik altijd weer vriendelijk.

Lol sta je daar op de bus te wachten, passeert er opeens een brede kale gabber op zen fiets al vloekend voorbij, recht voor zich uitkijkend :D

De gedachte alleen al hahaha.

Hallo,

Wat gebruiken jullie als je voor je training futloos bent om toch energiek in de gym aan te komen?

De ene keer bekijk ik wat arnold pictures, de andere keer een half blikje red bull, en soms ook een uurtje slapen..

Wat doen jullie om met een dosis energie in de gym te staan??

Als ik echt futloos & moe ben dan train ik niet.

Als ik gewoon lui ben dan helpt ruige rockmuziek en een paar keer met m’n kop tegen de muur bonken prima.

Ja je zelf goed op fokke helpt goed klein kopie koffie woord ik ook altijd actiever van.
Alleen een week of 2 gelede, half uur geslape voor de training, ik was zo moe dat ik 10 min later de gym weer uit liep om weer te gaan slape en de volgende dag er tegen aan te kunne.

Rammstein, System of a down, hardstyle.

een beetje caffeine doet bij mij wondere, zeker als ik met de vroege ben moete gaan werken. Guaranol(ampulle) en dan tijdens de training pep (performance)

Tjah, het komt niet vaak voor...maar als ik geen zin heb om te trainen dan kijk ik altijd het filmpje van mn held, en haal ik mn eigen doelen weer voor ogen:D...
check en huiver> YouTube - Best of Dorian Yates
Succes!

Voor mij goeie snelle Drumm & bass, nog niemand horen zeggen :p

Gewoon vreten voordat ik ga trainen, dan heb ik nrg genoeg

en natuurlijk muziek

en als ik iets eg niet te pakken krijg en der loopt me toch een lekker wijf door de gym dan moet je eens zien hoe hard er aan dat gewichtje getrokken wordt

Op het moment dat je wat futloos bent moet je het beeld van jezelf voor ogen halen ná je training; je bent nog helemaal opgepompt, warm en rood en bekijkt in de spiegel eens wat voor vooruitgang je vandaag weer hebt geboekt. ;)

Ik heb laatst trouwens een soortgelijk topic geopend. Ik doe juridisch (kantoor)werk en kom s'avonds psychisch redelijk uitgeknepen thuis. Om mezelf snel 'in the mood' te krijgen om naar de sportschool te gaan, heb ik in m'n keuken een foto van een gespierde vent opgehangen. Ik moet er dan boos en geïnspireerd door raken en dat ik ook zo wil worden. Ook heb ik m'n bureaublad van m'n computer maar eens veranderd, van een mooie Romario wallpaper naar een Sylvester Stallone wallpaper...:o :)

Dat moet je juist na de training doen, heb je meteen wat om naar uit te kijken.. ;)

Terug
Naar boven