MuscleMeat

Opperatie knie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Speedy G.

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 nov 2002
Berichten
999
Waardering
0
Ben sinds gisteren voor de 2de maal geopereerd aan de rechter knie.

De eerste maal hebben ze men miniscus proberen te naaien met een nieuwe techniek, welke rara niet goed is gekomen.

Conclusie : minuscus verder door gescheurd, kraakbeen beschadigd ...

Dus heeft den cirurg de minuscus en stuk weggehaald, een kraakbeencorrectie uitgevoerd en ook een vlies weggehaald dat tussen de knieschijf en dij zit ( bij 70% van de mensen gaat dit vanzelf weg na de geboorte ).

Nu vraag ik of sommige onder jullie ervaring hebben voor een spoedig herstel van dit soort blessures?
Liefst geen BS hé , kan al meer dan een jaar men benen niet serieus trainen door een stoem auto ongeval en zou der echt wel eens bovenop willen geraken.

Neem al glucosamine gecombineerd met visolie ...

Greetz
 
oei dit klinkt heel ernstig :(

ik had ook een gescheurde minuscus.. maar da was maar een stukje. da hebben ze weggehaald.. heb toen een dag of 3-4 op krukken gelopen.. toen wat mank en na een paar weken konk weer beetje lichtjes sporten.. (deed toch nog geen fitness).

echt snel herstellen zal niet gaan.. weer langzaam opbouwen na een goede rust periode ... goed rusten en niet overbelasten is t enigste wat je kan doen.. succes
 
Ik weet ook niet maar wou je in iedergeval succes wensen :thumb:
 
Lap het is weer zo ver !!!! :mad:

Vorige keer heb ik ook last gehad van interne bloeding na de operatie, toen hebben ze met een punctie het bloed laten weglopen...

Nu ben ik juist terug van de cirurg, weer een punctie ( en dat doet verdomme veel zeer ze ) ma kwam ver niks uit.
Dus het bloed is gestold ...

Blijkbaar zijn er 2 bloedvaten opgegaan met dat vlies weg te halen ...

Nu moet ik een week stil liggen en ijs , ijs , ijs en nog eens ijs.

Dan weer een puntie, komt het bloed niet mee moet de knie weer open ...

Beloofd al veel goeds

Ma de motivatie om terug te komen is nu ipv 200% naar 1000% gestegen ... ma krijgen ze er niet onder.

Alvast bedankt voor de steun

Greetz speedy:cool:

ps: mag gewoon niet weggaan vant weekend ... :(
 
Speedy, laat je niet kisten!!!! :thumb:

Espi
 
Speedy, naar welk ziekenhuis zijt ge gegaan om u te laten opereren?
 
Institut modern ... aan het station.
Bij dokter van den broeken ...

Ma veel vertrouwen heb ik er nu nie meer in ze ...
Nogthans veel goeds over gehoord :(

Maar de knie is al aan het ontzwellen, veel rusten hé :)

Greetz
 
ik zou eens gaan kijken bij het AZ-VUB, is en blijft een van de beste ziekenhuizen van België IMO
 
Thank's voor de info ...

Ma ben niet van plan nog eens onder het mes te gaan, althans dat hoop ik toch :D

De draadjes zijn eruit de knie doet nu minder pijn ... life slowely takes shape again ... ;)

Hoop volgende week al wat naar de gym te kunnen gaan, oefeningen waar ik niet moet staan en kan huppelen van het ene toestel naar het andere ... de collega bb'ers moeten maar de dumbbells aangeven ...
Alhoewel ik voel dat die 2 weken rust me goed heeft gedaan en met krukken lopen ... goede exercise ... :p

Ben dan ook van plan eens pic te zetten op de site , heb nen digi cam ... ma eerst die benen weer goed krijgen ... en die abs er weer uit krijgen ( heb een darm opperatie gehad in augustus en heb een soort zwangerschapsbuikje overgehouden ... :( )

Zoals ge ziet ter is veel werk aan ... ma na het grote onderhoud kunnen we der weer tegenaan ..

Greetz en bedank voor de steun ... :cool:
 
Oeff... je hebt al heel wat meegemaakt zo lees ik, sterkte ermee in ieder geval!

Enne, wel voorzichtig zijn he met die knie, niet te snel weer op nivo willen komen. Beter dat het wat langer duurt en het goed doen, dan het half doen en dat je in een terugval terecht komt.

Het heeft tijd nodig. Succes!
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven