AndroidHealthClinic

Oprechte excuses!

Bezoekers in dit topic

Het oudste lid van dit forum had pics geplaats. 71 jaar oud en buffer en droger dan 99% van dit forum (inclusief mijzelf). Zijn foto's zijn nu ook weg. :(
 
Het oudste lid van dit forum had pics geplaats. 71 jaar oud en buffer en droger dan 99% van dit forum (inclusief mijzelf). Zijn foto's zijn nu ook weg. :(
Ik heb er nog op gereageerd, iemand die zijn nick nog kent? Wil het hem graag even laten weten.
 
nice, hij is in ieder geval niet kleiner geworden de afgelopen 8 jaar.
 
wel balen moet ik alles weer overnieuw typen met die telefoon :janken:
maar daar kunnen jullie ook niets aan doen.
 
Volgens mij heb je nu toekomstige berichten van Big-T uitgeschakeld, not sure

Ik dacht enkel de berichten uit desbetreffende conversatie. En anders maakt het me ook niet uit... ben nu wel uitgekeken op die naaktfoto's die Big T steeds stuurt ;)
 
Ik heb uit betrouwbare geruchten vernomen dat de elite-membership aanmeldingen omzet met 300% is gestegen. *inside job conspiracy*
 
Allemaal leuk enzo, maar ik wil nog steeds graag mijn account verwijderen, maar dat kan dus blijkbaar gewoon niet. Op wat voor site kan je niet uitschrijven?
 
Allemaal leuk enzo, maar ik wil nog steeds graag mijn account verwijderen, maar dat kan dus blijkbaar gewoon niet. Op wat voor site kan je niet uitschrijven?
Ik ken eerlijk gezegd bijna geen enkel forum waar je je account kunt verwijderen. Sterker nog, ik zou persoonlijk geen voorbeeld kunnen noemen.
 
Vooruit, 2x elite member aangeschaft dan maar. :D
 
Is er ergens een overzicht te vinden van die ebooks die je dan kan inkijken?
 
Vooruit, 2x elite member aangeschaft dan maar. :D
Zat al te kijken, heeft ie nu dubbel geklikt oid :scratch: Wil je er één wegschenken of dacht je ik doe eens gek? :D
 
Vooruit, 2x elite member aangeschaft dan maar. :D

Hier ook het geval. Maar dan 1 elite met 1 cent betaling :o
Ik had paypal nog niet aangevuld.
Big-T 2e bestelling wel goed gegaan hopelijk?
 
Allemaal leuk enzo, maar ik wil nog steeds graag mijn account verwijderen, maar dat kan dus blijkbaar gewoon niet. Op wat voor site kan je niet uitschrijven?

Kom lekker naar m'n logje jongen
 
Back
Naar boven