AndroidHealthClinic

Oprichtster anti-pedo-site mishandeld (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

trouwens check dat stop kindercoïtus forum eens

staan leuke adresjes in ven pedo's .
weet ik weer iets te doen als ik mijn frustraties de vrije loop wil laten gaan
 
Er zijn maar weinig dingen die mij echt het bloed onder de nagels kan halen.. het begrip pedofiel en alles wat ermee te maken heeft is er één van... Ben bijna in staat om die gasten persoonlijk even "op te gaan jagen" (hoop dat ik die kans eens krijg)...
 
Misschien zei die vrouw wel wat lelijks tegen die man in het park?
 
Waar de **** gaat de wereld heen als zij al zo een commentaar DURVEN geven:mad::mad::mad:...
Vuile eikels:mad:... Tegen een vrouwtje gaat het wel, net als tegen kleine kinderen:(:mad:...
Zo iemand zou ik zonder twijfel in elkaar slaan, en voor dood achterlaten (hopende dat ie niet dood is natuurlijk:p;)...).
 
Hmm weet je wat me nu echt erg lijkt. Zo'n gast naast je komt te wonen zonder dat jij weet dat hij een pedo is.
En die kleine loopt dan iedere dag de deur uit en die viespeuk kijkt hem dan na.
Ben ik blij dat ik in een stuk woon, met allemaal stelletjes en de meeste met kinderen. Tevens hoop ik dan dat zo'n ziek persoon het niet snel bij mijn kleine zou proberen omdat hij weet wie zijn vader is.
 
die pedo's gaan wel ver de laatste tijd, eerst een party en nu gaan ze mensen in mekaar slagen:mad:


Ja stel je voor, dadelijk gaan ze misschien zelfs kinderen verkrachten :eek:
 
Hmm weet je wat me nu echt erg lijkt. Zo'n gast naast je komt te wonen zonder dat jij weet dat hij een pedo is.
En die kleine loopt dan iedere dag de deur uit en die viespeuk kijkt hem dan na.
Ben ik blij dat ik in een stuk woon, met allemaal stelletjes en de meeste met kinderen. Tevens hoop ik dan dat zo'n ziek persoon het niet snel bij mijn kleine zou proberen omdat hij weet wie zijn vader is.

Ja, jij bent inderdaad erg eng.
 
Jullie mogen allemaal meedoen hoor :)

5 man per provincie en we zijn opgestart... ik ben van prov a'pen :p
 
trouwens check dat stop kindercoïtus forum eens

staan leuke adresjes in ven pedo's .
weet ik weer iets te doen als ik mijn frustraties de vrije loop wil laten gaan

Je fantasie kent geen grenzen Koetje. Ga je hem doodstaren via je monitor dan?
 
Pedo's moet je gewoon het leven zuur maken helemaal kapot slaan.

Ik snap echt niet dat dit kan in Nederland ronduit belachelijk.
 
Ut gat te vurrrr!!
 
OOOH IK WOU DAT IK ER 1 IN MIJN KLAUWEN KREEG VOOR EEN UURTJE .
WAT GA IK DIE VRESELIJK MISHANDELEN ....
Zo ik ben weer voor rede vatbaar ..
Maar o wat kan ik boos worden op die gore zieke geesten ....
 
met gelijke wapens bestrijden .
namen kenbaar maken , gedupeerde ouders optrommelen .

lets burn some child molestor's tonight

BURN CHILD****ER, BURN!!!

BURN CHILD****ER, BURN!!!
 
Zet maar lekker met pedo-vermelding in het telefoonboek die mannetjes. En in het gemeenteregister. Top zaak om te weten waar die vieslappen wonen.

Niet praktiserende en voor zichzelf schamende pedofielen mogen dan nog enigzins anoniem blijven maar dat soort praktiserende rakkers die ook nog eens fel voor zichzelf opkomen mogen imo gelynched worden.


Gewoon groot PEDO op hun voorhoofd tatoeren als ze schuldig bevonden zijn in het verleden. Kijken of ze daar veel vrienden mee maken.
 
Back
Naar boven