AndroidHealthClinic

Oproep voor Belgen woonachtig tussen Antwerpen en Moeskroen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Esperantisto

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2002
Berichten
6.844
Waardering
25
Heren (en dames?)

Het is zeer waarschijnlijk dat ik morgenavond (donderdag dus) afreis richting Lille. Ik wil nl. vrijdag nog trachten een nieuw TA-crankstel van 160mm aan te schaffen.. wellicht gaat dat in Lille lukken.
Als ik vrijdag zou afreizen, lukt dat niet meer.. tocht is za-ochtend.
Ik hoef niet per sé in Lille te overnachten maar het kan ook ergens ertussen op de lijn Antwerpen - Moeskroen zijn... is er iemand die vlakbij een halte op deze lijn woont en een slaapplek over heeft.. neem zelf wel een slaapzak mee als er een matje bij nodig is wil ik het graag weten..

Wie heeft belangstelling om Espi in levende lijve te zien?

Ben alleen hypergevoelig voor alle vormen van rook (wierook, tabak, wiet) dus liever niet bij een roker thuis..

Wees er op voorbereid een zenuwpees in huis te krijgen.. begin 'm ontzettend te knijpen voor die tocht!

Espi
 
Originally posted by Esperantisto
Heren (en dames?)

Het is zeer waarschijnlijk dat ik morgenavond (donderdag dus) afreis richting Lille. Ik wil nl. vrijdag nog trachten een nieuw TA-crankstel van 160mm aan te schaffen.. wellicht gaat dat in Lille lukken.
Als ik vrijdag zou afreizen, lukt dat niet meer.. tocht is za-ochtend.
Ik hoef niet per sé in Lille te overnachten maar het kan ook ergens ertussen op de lijn Antwerpen - Moeskroen zijn... is er iemand die vlakbij een halte op deze lijn woont en een slaapplek over heeft.. neem zelf wel een slaapzak mee als er een matje bij nodig is wil ik het graag weten..

Wie heeft belangstelling om Espi in levende lijve te zien?

Ben alleen hypergevoelig voor alle vormen van rook (wierook, tabak, wiet) dus liever niet bij een roker thuis..

Wees er op voorbereid een zenuwpees in huis te krijgen.. begin 'm ontzettend te knijpen voor die tocht!

Espi

heb je er bezwaar tegen om bij een 13e jarige belg te verblijven?
je weet dat op 13 jarige leeftijd de coïtusuele ontwikkeling goed op gang komt !
 
Hey Espi,

Ik ben woonachtig in antwerpen, in de groene zone... De linkerbult van antwerpen, in Wuustwezel.. Ben geen roker, ben heel de dag thuis, en je bent zeer welkom voor een pitstop..

KAn heeel goede koolhydraat drankjes maken hoor :thumbs:

Dit is ons huisie:

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Haha, lachen om je huis te zien Bracke! :) Plattenlandse jongen?
 
Originally posted by Rob G
Haha, lachen om je huis te zien Bracke! :) Plattenlandse jongen?

neuhhh...[Abeelding niet meer beschikbaar][Abeelding niet meer beschikbaar][Abeelding niet meer beschikbaar]

:D
 
Oli zal je al te graag een slaapplaats willen aanbieden espi :p
 
Originally posted by Rob G
Haha, lachen om je huis te zien Bracke! :) Plattenlandse jongen?

ik neem aan dat je die woning bedoelt of is t meer de tuin eromheen.

mooi keetje Bracke! je zal de ruimte nodig hebben en zo te zien is er in de zomer ruimte zat voor bijv. een BBQ:)

ik denk ook idd dat Oli zijn waterpijp en andere genotsmiddelen an de kant zal zetten voor je;)
 
Laatst bewerkt:
't ziet er naar uit dat ik een eenzame avond ga krijgen in de jeugdherberg te Kortrijk ... is dichter bij Frankrijk en komt dus beter uit dan Bracke's stulpje in de buurt van Antwerpen.

Mgoed, wel weer goed voor mijn broodnodige nachtrust

Espi
 
Hoezo eenzaam Espi, een vrouw als jij slaat toch wel weer een afgterainde wielrenner aan de haak (met afgterainde benen) en dan hoef je geen eenzame nacht te hebben ;)

Maarre bracke, jij bent dus echt een plattelandsjongen...hoever woon jij dan van de stad af?

lijkt mij niets iig. laat mij maar lekker in t centrum wonen. ik mot er niet aan denken dt ik alleen maar stilte om me heen heb.
 
Originally posted by dandyman
Hoezo eenzaam Espi, een vrouw als jij slaat toch wel weer een afgterainde wielrenner aan de haak (met afgterainde benen) en dan hoef je geen eenzame nacht te hebben ;)

Maarre bracke, jij bent dus echt een plattelandsjongen...hoever woon jij dan van de stad af?

lijkt mij niets iig. laat mij maar lekker in t centrum wonen. ik mot er niet aan denken dt ik alleen maar stilte om me heen heb.

haha, die dandyman. Ben helemaal geen plattelandsjongen.. Integendeel, ik ben een echte backstreetguy, nog ruiger dan een downtownboy.. Ik ben opgegroeid in een achterbuurt, maar op mn 14e zijn we verhuisd naar het platteland. Dus nu ben ik mis wel een plattelandsman... :p

Maar kom, ik moet er niet aan denken, al dat lawaai om me heen. Hier zit ik lekker gezellig alleen. Als de zon schijnt en het is mooi weer, lekker buiten zitten met een groot glas ice tea en ijs.. en een sigaar lekker achteroverliggend in een hangbed, mhhhhh... Kun jij niet doen in t'stad he dandyman :D
 
vooruit dandyboy dan maar.

maar dat is wel ideaal natuurlijk maar ik zou de stad niet willen missen. openbaar vervoer (vooral nu met de bezuinigingen is t beter om in de stad te wonen), alles dicht bij de hand. stappen noem maar op. mis jij dat dan niet allemaal

en ik woon net aan de rand van arnhem dus die herrie heeftv dandy geen last van
 
Originally posted by dandyman
vooruit dandyboy dan maar.

maar dat is wel ideaal natuurlijk maar ik zou de stad niet willen missen. openbaar vervoer (vooral nu met de bezuinigingen is t beter om in de stad te wonen), alles dicht bij de hand. stappen noem maar op. mis jij dat dan niet allemaal

en ik woon net aan de rand van arnhem dus die herrie heeftv dandy geen last van

Ach het heeft beide zn voor en nadelen.. Maar dat vervoer, daar heb je wel gelijk in, maar je moet jezelf es afvragen.. Wat doen je nou meer dan werken in arnhem? Ga jij nu echt als je thuis bent naar ... vanalles en nog wat.. Hier zijn ook heus bakkers en winkelcentra. Als je naar de cinema gaat, ja dan moet je wel naar t'stad, maar dan neem je gewoon de auto...

Weet je, ik heb in tstad gewoont, en ik heb op de buiten gewoond, ik weet hoe het beiden voelt.. Ik kies toch bewust voor het plattelandsleven hoor.. Veel uptowngirls, veel overdekte fuiven, veel rust.. (die uptowngirls zijn er wel, maar zijn nat niet van toepassing bij mij:rolleyes: )

Weet je ;)
 
Originally posted by Esperantisto
't ziet er naar uit dat ik een eenzame avond ga krijgen in de jeugdherberg te Kortrijk ...


Espi, een jeugdherberg is natuurlijk heel leuk en goedkoop, maar qua aantal orgasmes kan je beter bij mij overnachten en qua prijs is het NOG goedkoper... 2 vliegen in 1 klap dus!!!
 
Back
Naar boven